Seks in zijn slaap

19-10-2017 14:04 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Dit is mijn eerste keer hier omdat ik veel ervaringen hier op zag. Dacht ik. Ik wil die van mij ook delen

Ik heb al een lange relatie en de laatste tijd ( jaar/jaren) gebeurd het telkens vaker dat mijn vriend mij ongewenst snachts seksueel gebruikt.

Het gaat hier om seks.. maar ook hand bevrediging. Als ik hier op in ga. En aangeef dat ik niet wil kan hij erg boos worden en pakt die mij soms ook hard aan.

Maar de volgende ochtend weet mijn vriend van niks.... op dat moment krijg ik hem ook niet wakker..


Wat Moet ik nu...

Ik heb het bespreekbaar gemaakt. Maar hij weet van niks en voelt zich er rot door
sporadisch schreef:
15-11-2017 11:16
Wij hebben hier ook last van, nou ja, niet echt last :-) .
Gebeurd vrij regelmatig, meestal neemt man het initiatief, althans dat denk ik, want we weten het allebei niet.
Meestal worden we halverwege wakker, soms niet en merken we het de dag erna aan "lichamelijk dingen".
Als ik 's avonds blijf lezen en man slaapt al, wil hij wel eens een poging doen; als ik hem dan van me af duw, slaapt hij gewoon verder en weet hij van niks.
Meestal zijn we dan inderdaad wat extremer dan gewoonlijk, allebei vinden we het wel heel fijn.
Het gebeurd vooral als we vooraf geen seks hebben gehad en het toch wel graag hadden gewild, maar te moe waren ofzo.
Wist eerlijk gezegd niet dat dit maar zo weinig voorkomt. Al moet ik erbij zeggen dat ik dit eigenlijk ook nooit aan anderen vertel.
Man, kinderen en ik praten ook allemaal in onze slaap, kinderen kunnen ook hardop lachen of gekke geluiden maken, ik huil weleens en een kind loopt ook gewoon van eigen kamer naar de onze zonder wakker te worden.
Nu ik er beter over na denk hebben we wel nooit 's nachts seks als het niet kan; bijvoorbeeld vorige week een pil te laat ingenomen waardoor er deze week geen onbeschermde seks kan zijn, dan gebeurd het ook niet 's nachts.
En hoe gaat dit TO helpen?
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend probeerde me ook altyd te neuken terwijl ik sliep, zo erg vond ik dit niet
Alle reacties Link kopieren
han111 schreef:
16-11-2017 21:42
mijn vriend probeerde me ook altyd te neuken terwijl ik sliep, zo erg vond ik dit niet
Waarom niet? Omdat je het toch niet merkt als je slaapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven