Seks met oudere vrouwen

11-08-2011 00:54 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je hoort vaak dat vrouwen vallen op oudere mannen. Maar ik vraag me juist af of er ook vrouwen zijn die op jonger vallen. Want ik val namelijk op vrouwen tussen de 30 en 45. Ik vind ze erg aantrekkelijk. Zelf ben ik nog maar 20 jaar. Maar ik heb geen idee hoe je nou contact zou kunnen leggen met een oudere vrouw en waar. En hoe het uiteindelijk uit zou kunnen lopen op seks. Iemand misschien ervaring mee gehad?

En vallen jullie vrouwen op jonger of alleen maar op ouder?
Ik zou zeggen: chat eens op MSN of ICQ. En vind uit welke vrouwen daar gevoelig voor zijn. Ik heb daar in het verleden wel eens ervaringen mee geha,nooit op ingegaan trouwens.
je vindt ze bij cursussen bloemschikken of in de rijschool voor scootmobielen
Kijk eens rond op dit forum/deze pijler. Dit onderwerp komt ongeveer maandelijks aan de orde en smaken verschillen.

Ik heb wel scharrels/SV's gehad met het leeftijdsverschil dat jouw voorkeur heeft, in mijn geval tot 12 jaar jonger of zo. Was prima.

Mijn huidige partner (ruim 2,5 jaar) is ongeveer 1 jaar ouder dan ik zelf ben. En ook dat is (meer dan) prima al had ik niet verwacht op 'ouder/even oud te vallen'.

Maar waarom ben je lid geworden van dit forum? Hoop je hier een 'wat oudere' dame te scoren? Dan zit je fout want dat wordt gezien als 'hengelen' en dat mag hier niet. Dus kijk uit met wat je post als je niet direct een ban wilt krijgen.

Het kan schelen of je een scharrel/SV zoekt of een vaste relatie maar er zijn genoeg sites voor beide opties.
Bestaat ICQ nog? Wow, daar had ik geen idee van.
een oude vrouw kan voor een jonge knul echt wel te heftig zijn, de zuigkracht van de vagina na je 40e vertienvoudigd. Dan moet je als man wel wat technieken beheersen
quote:thee schreef op 11 augustus 2011 @ 01:02:

Bestaat ICQ nog? Wow, daar had ik geen idee van.Yes, ICQ bestaat nog steeds, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik daar nog maar zelden kom...
en je hoort dus tot vervelens toe dat er jonge mannen op oudere vrouwen vallen, misschien dat het je daarom opvalt dat ze zo vaak aangeven dat ze zelf liever een oudere man hebben?

Nee ik heb geen tips voor je en ik val dus zelf ook niet op jonger
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:meds schreef op 11 augustus 2011 @ 01:01:

Tja, ik val best wel op wát jongere mannen (bijv. 5 tot 10 jaar jonger). Maar als ik dan een bericht krijg van een man die 31 jaar jonger is (!!), dan neem ik dat niet serieus hoor. Bovendien zie ik mij als 58 jarige niet met een een knul van 25 of 26 ....
Ik ben 43 en heb vanavond heerlijk geneukt met een leuke vent (leek erg veel op Jason Stratham) van 34. Heb het ook al gedaan met een jongen van 22.

Ik kIjk niet naar de leeftijd, maar wel of er een klik is.
Jongie, ga naar buiten..

Trek je safari pak aan, want ze lopen zomaar los, in het wild!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

je vindt ze bij cursussen bloemschikken of in de rijschool voor scootmobielenOf Libelle zomerdagen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Natuurlijk. Als het jongetje in kwestie mooi gebouwd is, met spierballen, sixpack en een enorme sexdrive heeft. Ook nog een beetje slim, charmant en ondernemend is.. Daar heb je dan nog minstens 15 jaar plezier van.
Ik heb een tijdje gedate met een jongen die heel wat jaartjes jonger was. Hij was superlief, gezellig, vrolijk, lekker en we waren stapelgek op elkaar. Het is over gegaan omdat ik er een punt achter had gezet, juist vanwege het leeftijdsverschil.

Maar ik vind jongere jongens nog steeds leuker dan mannen van mijn eigen leeftijd
Is het weer zo laat? Zeker de zoekfunctie gemist????

Ga maar weer gauw terug naar de zandbak, jochie!!! Ik zit iig niet op je te wachten, je bent nog jonger dan mijn kinderen!

je vindt ze bij cursussen bloemschikken of in de rijschool voor scootmobielenhahahahahahaah jij bent grappig :D
quote:meds schreef op 11 augustus 2011 @ 01:04:

een oude vrouw kan voor een jonge knul echt wel te heftig zijn, de zuigkracht van de vagina na je 40e vertienvoudigd. Dan moet je als man wel wat technieken beheersenen dan weet je jezelf nog te verbeteren, hahahahahhahaha

En de hele "hippe" oudere vrouw dus op ICQ
ik heb altijd al jongere partners gehad 10a14 jonger ik heb nu een sv van 39 ik ben zelf 52 prima hoor .ik heb het niet zo met oudere mannen .
@luna ook geinteresseerd in een jonge god van 20??
Icq vind ik helemaal niets. Kun je m.i. beter naar een sportschool gaan en lekker gaan flirten met aantrekkelijke oudere vrouwen;)
quote:gelukkigmeisje schreef op 11 augustus 2011 @ 13:32:

@luna ook geinteresseerd in een jonge god van 20??hihi nee dat is me te jong als je nou 10jaar ouder was zou ik er nog over kunnen denken. succes
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2011 14:11
Reden: hengelen
% gewijzigd
gaat gekuist door het leven sinds 16-7-2011

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven