Seks met oudere vrouwen
donderdag 11 augustus 2011 om 00:54
Je hoort vaak dat vrouwen vallen op oudere mannen. Maar ik vraag me juist af of er ook vrouwen zijn die op jonger vallen. Want ik val namelijk op vrouwen tussen de 30 en 45. Ik vind ze erg aantrekkelijk. Zelf ben ik nog maar 20 jaar. Maar ik heb geen idee hoe je nou contact zou kunnen leggen met een oudere vrouw en waar. En hoe het uiteindelijk uit zou kunnen lopen op seks. Iemand misschien ervaring mee gehad?
En vallen jullie vrouwen op jonger of alleen maar op ouder?
En vallen jullie vrouwen op jonger of alleen maar op ouder?
donderdag 11 augustus 2011 om 01:01
Kijk eens rond op dit forum/deze pijler. Dit onderwerp komt ongeveer maandelijks aan de orde en smaken verschillen.
Ik heb wel scharrels/SV's gehad met het leeftijdsverschil dat jouw voorkeur heeft, in mijn geval tot 12 jaar jonger of zo. Was prima.
Mijn huidige partner (ruim 2,5 jaar) is ongeveer 1 jaar ouder dan ik zelf ben. En ook dat is (meer dan) prima al had ik niet verwacht op 'ouder/even oud te vallen'.
Maar waarom ben je lid geworden van dit forum? Hoop je hier een 'wat oudere' dame te scoren? Dan zit je fout want dat wordt gezien als 'hengelen' en dat mag hier niet. Dus kijk uit met wat je post als je niet direct een ban wilt krijgen.
Het kan schelen of je een scharrel/SV zoekt of een vaste relatie maar er zijn genoeg sites voor beide opties.
Ik heb wel scharrels/SV's gehad met het leeftijdsverschil dat jouw voorkeur heeft, in mijn geval tot 12 jaar jonger of zo. Was prima.
Mijn huidige partner (ruim 2,5 jaar) is ongeveer 1 jaar ouder dan ik zelf ben. En ook dat is (meer dan) prima al had ik niet verwacht op 'ouder/even oud te vallen'.
Maar waarom ben je lid geworden van dit forum? Hoop je hier een 'wat oudere' dame te scoren? Dan zit je fout want dat wordt gezien als 'hengelen' en dat mag hier niet. Dus kijk uit met wat je post als je niet direct een ban wilt krijgen.
Het kan schelen of je een scharrel/SV zoekt of een vaste relatie maar er zijn genoeg sites voor beide opties.
donderdag 11 augustus 2011 om 06:19
en je hoort dus tot vervelens toe dat er jonge mannen op oudere vrouwen vallen, misschien dat het je daarom opvalt dat ze zo vaak aangeven dat ze zelf liever een oudere man hebben?
Nee ik heb geen tips voor je en ik val dus zelf ook niet op jonger
Nee ik heb geen tips voor je en ik val dus zelf ook niet op jonger
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 11 augustus 2011 om 06:34
donderdag 11 augustus 2011 om 08:58
Ik heb een tijdje gedate met een jongen die heel wat jaartjes jonger was. Hij was superlief, gezellig, vrolijk, lekker en we waren stapelgek op elkaar. Het is over gegaan omdat ik er een punt achter had gezet, juist vanwege het leeftijdsverschil.
Maar ik vind jongere jongens nog steeds leuker dan mannen van mijn eigen leeftijd
Maar ik vind jongere jongens nog steeds leuker dan mannen van mijn eigen leeftijd
donderdag 11 augustus 2011 om 09:31