seks onder de douche
zaterdag 20 december 2014 om 22:39
Ik en mijn vriend (we kennen elkaar nu 4 jaar) zijn opzoek naar een eigen huisje, maar wonen nu nog bij ons ouders. omdat we het af en toe niet kunnen laten hebben we 2 dagen geleden seks gehad onder de douche. alleen liep het een beetje uit de hand waardoor ik voorovergebukt de wastafel beet hield die buiten de douche staat. omdat ik zin kreeg in anale seks, is mijn vriend klaargekomen in mijn kont. het was voor ons beide een voldaan gevoel. Nu kreeg ik gisteren opeens jeuk in mijn vagina, terwijl hij niet terug gegaan is naar mij vagina. wat zou dit kunnen zijn?
zondag 21 december 2014 om 00:13
quote:Istar_ schreef op 20 december 2014 @ 23:37:
[...]
Ik ook. En verwachtte de vraag hoe ze dat nou op moest lossen voor haar ouders thuis zouden komen
Ik ook. Stiekem ben ik nu wel een beetje teleurgesteld in het topic.
Ontopic: naar de huisarts.
Oh en bespaar de beste man/vrouw de details. Niet nodig.
[...]
Ik ook. En verwachtte de vraag hoe ze dat nou op moest lossen voor haar ouders thuis zouden komen
Ik ook. Stiekem ben ik nu wel een beetje teleurgesteld in het topic.
Ontopic: naar de huisarts.
Oh en bespaar de beste man/vrouw de details. Niet nodig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 21 december 2014 om 17:49
quote:muni schreef op 20 december 2014 @ 23:36:
Ik dacht dat je de wasbak van de muur had getrokken...
"waardoor ik voorovergebukt de wastafel beet hield" had ik gelezen als 'waardoor ik voorvergebukt in de wastafel beet'.
Ik zag dus direct een tand door haar lip, bloed over de hele wasbak en op het -uiteraard witte- matje, van schrik ook nog 's met haar neus op de rand van de wastafel gevallen dus ook bloedneus,..
Kortom een bloederige affaire - mijn ontgoocheling was dan ook groot toen het maar om een jeukende doos bleek te gaan
Ik dacht dat je de wasbak van de muur had getrokken...
"waardoor ik voorovergebukt de wastafel beet hield" had ik gelezen als 'waardoor ik voorvergebukt in de wastafel beet'.
Ik zag dus direct een tand door haar lip, bloed over de hele wasbak en op het -uiteraard witte- matje, van schrik ook nog 's met haar neus op de rand van de wastafel gevallen dus ook bloedneus,..
Kortom een bloederige affaire - mijn ontgoocheling was dan ook groot toen het maar om een jeukende doos bleek te gaan
zondag 21 december 2014 om 17:52
quote:MonicaGeller schreef op 21 december 2014 @ 17:49:
[...]
- mijn ontgoocheling was dan ook groot toen het maar om een jeukende doos bleek te gaan
Gewoon je doos goed nat houden, toch? dan spoelt die infectie er ook wel weer uit...
Maar ontopic: Ik heb nooit een vaginale schimmelinfectie gehad, maar zo klinkt het wel. De huisarts zal aan de hand van je klachten wel een middeltje voorschrijven.
[...]
- mijn ontgoocheling was dan ook groot toen het maar om een jeukende doos bleek te gaan
Gewoon je doos goed nat houden, toch? dan spoelt die infectie er ook wel weer uit...
Maar ontopic: Ik heb nooit een vaginale schimmelinfectie gehad, maar zo klinkt het wel. De huisarts zal aan de hand van je klachten wel een middeltje voorschrijven.
zondag 21 december 2014 om 19:14
maandag 22 december 2014 om 00:16
quote:Schimmelteentje schreef op 20 december 2014 @ 22:57:
Wat een fijne reacties allemaal weer, daar heeft TO ook echt wat aan!
Aan TO: Het is moeilijk te zeggen wat het zou kunnen zijn. Ik weet dat het genant voelt om met zoiets naar je huisarts te gaan maar ik zou het toch even doen. Vaak gaat het om een onschuldige infectie of bacterie waar je na een klein kuurtje zo weer vanaf bent.GAD-VER-DAM-ME jouw nickname en avatar
Wat een fijne reacties allemaal weer, daar heeft TO ook echt wat aan!
Aan TO: Het is moeilijk te zeggen wat het zou kunnen zijn. Ik weet dat het genant voelt om met zoiets naar je huisarts te gaan maar ik zou het toch even doen. Vaak gaat het om een onschuldige infectie of bacterie waar je na een klein kuurtje zo weer vanaf bent.GAD-VER-DAM-ME jouw nickname en avatar
maandag 22 december 2014 om 00:22
maandag 22 december 2014 om 20:29
quote:MonicaGeller schreef op 21 december 2014 @ 17:49:
[...]
Kortom een bloederige affaire - mijn ontgoocheling was dan ook groot toen het maar om een jeukende doos bleek te gaan Ow my!!! Dat dacht ik ook zij beet en hij kwam met een flinke stoot klaar....ik zag het helaas voor me
[...]
Kortom een bloederige affaire - mijn ontgoocheling was dan ook groot toen het maar om een jeukende doos bleek te gaan Ow my!!! Dat dacht ik ook zij beet en hij kwam met een flinke stoot klaar....ik zag het helaas voor me
...