Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Tirza, bedoel je die hitachie magic wand achtige toestand? Volgens mij heb ik die eenmaal van dichtbij mogen voelen. Geef mij tarzan maar.
quote:barbarella70 schreef op 18 november 2013 @ 21:30:

Mijn 15-jarige zou beslist geen bezwaar maken...
Oooooooooooooow het zijn filmpjes met dat ding erin!! Duhuh Roos. En dan ben ik toch echt zwarD.

Maybibi, ik las pepertjes en mijn alarmbellen gingen draaien.

Edit: Bas, ik heb alleen hijen hier. Het malletje van dochters was uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:_tirza_ schreef op 18 november 2013 @ 21:28:

Een groot, in de jaren 80 geloof ik, ontworpen massage-apparaat.

Wit, lelijk, grote kop met krachtige vibraties.

In de loop van de tijd populair seksspeeltje geworden.

(voornamelijk dankzij seks and the city)

Klopt de enige echte zeker in opgevoerde uitvoering en geadviseerd door de tantra docenten

Over twee weken weer workshop en neemt een ieder zijn speeltje mee, wij op, op verzoek, de sling incl alle hulp attributen
Delen doe je samen
Hihi.. Ik ben niet zo van grote 'apparaten'..

Word ik beetje verlegen van!
@roos nee die pepertjes staan voor heftigheid, maar ja deze kale gaat volgende keer de tien pepersversie volgen lol
Delen doe je samen
Maar tantra draait toch niet om zo snel mogelijk met 12000 vibraties per seconde te orgasmeren? Het draait toch om energieën enzo? Of ben ik nou in de bonen?
quote:sim33 schreef op 18 november 2013 @ 21:33:

Hihi.. Ik ben niet zo van grote 'apparaten'..

Word ik beetje verlegen van!Toch Sim.... Ik denk dat je met deze grote euh..... Klopper wel van je angst voor seks af gaat komen
Delen doe je samen
quote:barbarella70 schreef op 18 november 2013 @ 21:30:

Mijn 15-jarige zou beslist geen bezwaar maken...Haha! Hier wil ik helemaal niet aan denken! De oudste hier is 13 en zie dat allemaal nog niet echt voor me..
Klopt Rooss, anderen maken van Tantra "seks" maar de beheersing van de energie stromen is de basis. Daarnaast is seks iets natuurlijks en help Tantra daar optimaal van te kunnen genieten, lees "beheersen". Dus een man die zijn klaarkomen naar zijn hoofd kan verplaatsen geniet desnoods dagen lang zonder dat het veel energie kost.
Delen doe je samen
En hoe is dat dan voor vrouwen? Nu word ik zelf soms bepaald vervelend en narrig van niet klaarkomen maar ik hoef niet met een rotgang naar mijn orgasme.

Draait het in eerste instantie om het orgasme van de vrouw dan? Of is het de bedoeling dat ook zij de energie naar haar hoofd of eigenlijk haar hele lijf verplaatst?

En ja, ik ga straks even lezen.
quote:bastiaan-78 schreef op 18 november 2013 @ 21:36:

[...]

Haha! Hier wil ik helemaal niet aan denken! De oudste hier is 13 en zie dat allemaal nog niet echt voor me.. Gaat helemaal vanzelf Bas, de hormonen vliegen hier soms rond in het huis...
Ik moet ook om de haverklappen bukken Barbs. Nu heb ik er onderhand ook 3 in die leeftijd dus ja. Hoe is het met jouw etters tegenwoordig? Ik herinner me enige grrrmbbblll van een poosje geleden!
Gaat best hoor, hier ook drie exemplaren. Het zijn schatten met af en toe een etterige bui, het zijn net echte mensen. Niks mis mee.
@ Rooss

Mannen die te snel dreigen klaar te komen kunnen leren dat hun partner hun orgasme "wegstrijkt" dat kun je erg lang volhouden namelijk. Vrouwen kunnen erg veel orgasmesen hebben, gisteren nog in de Fun jacuzzi zei mijn vrouw "je wordt zo dadelijk door vrouw achter je euh aangevallen". Wat later bleek was dat ze mijn vrouw zo heftig vond klaarkomen en zij nieuwsgierig was. Na een keer ging ze zeer snel terug naar haar man beetje geschrokken wat haar overkwam. (Mocht haar even euh plagen) Dat soort klaarkomen, door een man met zijn handen en eventueel tong, samen met oogcontact, is zo verschrikkelijk intens dat als je dat half uurtje achter elkaar meemaakt je daarnaar blijft verlangen. Die manier van laten klaarkomen, ook van de minder "gevoelige" vrouw leer je ook bij deze Tantraworkshop. Maar door omstandigheden beheers ik gelukkig die manier alweer jaren. Dus kijk maar eens en je kunt ook mailen naar die mensen met vragen. Wij genieten er erg van en dat geldt voor alle stellen die nu die workshop doen.

Trouwens met een rotgang naar orgasme is iets dat mij soms overkomt bij een vrouw omdat je vaak vrouwen hebt die ervaring hebben en als een vrouw nieuw is met dit fenomeen is het zeer snel zeer heftig. Dus ik denk dat daar mijn "fout" lag gisteren in de Fun. Ik moet soms nog leren sneller te herkennen dat iets te snel gaat, ook al zeg ik altijd dat de vrouw in kwestie aan moet geven hoe het gaat. Maar narrige vrouwen laat ik niet achter
Delen doe je samen
Avond all !!

Heb ik Tirza nou net gemist?! Tuurlijk heb ik nog regelmatig natte dromen over je ken ik je nog !

Nee, serieus, het lijkt een eeuwigheid gelegen, zoveel veranders, zoveel gebeurd...... En gelukkig bijna alles beter..... Ja, echt alles beter
Haaaaaaai

I'm back!
Het is ook een eeuwigheid geleden.

Tipje van de sluier?

Ik ben nog bij je nr 2 van toen.....
quote:_tirza_ schreef op 18 november 2013 @ 22:34:

Het is ook een eeuwigheid geleden.

Tipje van de sluier?

Ik ben nog bij je nr 2 van toen.....Huh? Qua locatie of seks je met 'm?
ik bedoel, op de hoogte van.... vertel, hoe is het vanaf daar gegaan?
Dat is al ruim een jaar voorbij. Mijn beslissing, maar heb er enorm veel hartezeer van gehad, hij zat heel diep. Nu af en toe contact via de wa.

Nr 1 is ook exit, ook bijna een jaar nu. Goede verstandhouding. En we zijn allebei leukere mensen nu.....

En ik fladder wat rond....
ow echt?!! Jeetje!

Dat zijn niet de minste ontwikkelingen. Red je het allemaal?

En de kids?

Jee......
Ow, ik dacht dat jullie een stel waren..! Excuus
Ik red het prima. Het kan altijd beter, maar ik heb een enorme rust nu......
quote:bastiaan-78 schreef op 18 november 2013 @ 22:46:

Ow, ik dacht dat jullie een stel waren..! ExcuusWie een stel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven