Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
zaterdag 5 april 2014 om 23:52
quote:summernights schreef op 05 april 2014 @ 22:21:
Hey Zij,
Vandaag was een goede dag om alles op een rijtje te zetten. Vanavond lekker met mijn vrouw op de bank gelegen. Gewoon zijn. Het voelt fijn om haar weer alleen in mijn hoofd te hebben.
Nu naar het minnaarstopic en alles eens op papier zetten.
Hey Zij,
Vandaag was een goede dag om alles op een rijtje te zetten. Vanavond lekker met mijn vrouw op de bank gelegen. Gewoon zijn. Het voelt fijn om haar weer alleen in mijn hoofd te hebben.
Nu naar het minnaarstopic en alles eens op papier zetten.
zondag 6 april 2014 om 08:33
quote:zijenhij schreef op 05 april 2014 @ 21:50:
Barb; hoe gaat het nou met je potentiële sv??
Ha Zij! Weer helemaal opgeknapt?
Heel goed! We zitten nog in de mail- en appstand, gaat heel lekker. Binnenkort maar eens koffiedaten.
Verstandige keuze, SN, heb je verhaal op minnaar gelezen.
En Merel, laat maandag even van je horen of je het overleefd hebt
Barb; hoe gaat het nou met je potentiële sv??
Ha Zij! Weer helemaal opgeknapt?
Heel goed! We zitten nog in de mail- en appstand, gaat heel lekker. Binnenkort maar eens koffiedaten.
Verstandige keuze, SN, heb je verhaal op minnaar gelezen.
En Merel, laat maandag even van je horen of je het overleefd hebt
zondag 6 april 2014 om 10:26
quote:summernights schreef op 05 april 2014 @ 22:21:
Hey Zij,
Nu naar het minnaarstopic en alles eens op papier zetten. Ben ik nu heel kritisch als ik zeg dat jij jezelf voor de gek zit te houden zo?
Hey Zij,
Nu naar het minnaarstopic en alles eens op papier zetten. Ben ik nu heel kritisch als ik zeg dat jij jezelf voor de gek zit te houden zo?
zondag 6 april 2014 om 11:07
quote:summernights schreef op 06 april 2014 @ 10:31:
Laat ik het anders verwoorden. Het fijn de keuze gemaakt te hebben om alleen haar in mijn hoofd te willen hebben.Ik hoop oprecht dat je dat gaat lukken! Het klinkt nu als een rationele beslissing, lijkt mij lastig dat naar je gevoelens om te zetten.
Laat ik het anders verwoorden. Het fijn de keuze gemaakt te hebben om alleen haar in mijn hoofd te willen hebben.Ik hoop oprecht dat je dat gaat lukken! Het klinkt nu als een rationele beslissing, lijkt mij lastig dat naar je gevoelens om te zetten.
zondag 6 april 2014 om 13:02
quote:laverne schreef op 06 april 2014 @ 11:07:
[...]
Ik hoop oprecht dat je dat gaat lukken! Het klinkt nu als een rationele beslissing, lijkt mij lastig dat naar je gevoelens om te zetten.En dat is volgens mij weer een inderstatement hoe jammer dat misschien ook is... Nou wij hebben een zeer geil feestje mogen vieren in ons bekende clubje
[...]
Ik hoop oprecht dat je dat gaat lukken! Het klinkt nu als een rationele beslissing, lijkt mij lastig dat naar je gevoelens om te zetten.En dat is volgens mij weer een inderstatement hoe jammer dat misschien ook is... Nou wij hebben een zeer geil feestje mogen vieren in ons bekende clubje
Delen doe je samen