Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
dinsdag 18 februari 2014 om 20:36
dinsdag 18 februari 2014 om 21:37
dinsdag 18 februari 2014 om 21:59
Oh, ik heb me in stilte vergaapt hoor! Maar er hing wat teveel dorp om me heen om openlijk verlekkerd rond te kijken. Dat blijft niet onopgemerkt!
Anders mag ik toch graag mijn belangstelling laten merken...beetje flirten is wel leuk! Vinden Leenman en ik allebei wel leuk!
Anders mag ik toch graag mijn belangstelling laten merken...beetje flirten is wel leuk! Vinden Leenman en ik allebei wel leuk!
It's never too late start living!
woensdag 19 februari 2014 om 09:13
quote:DolceStrega schreef op 18 februari 2014 @ 14:02:
Enjoy ik was daar ook, maar heb jou niet gezien (zie mail)
die mail werkt niet meer....*snik*
Je hebt mail!!!
Goedemorgen iedereen!!
Iemand koffie? (ik kan plaatjes plakken maar weet echt niet hoe dat moet....wie helpt me ff??)
Enjoy ik was daar ook, maar heb jou niet gezien (zie mail)
die mail werkt niet meer....*snik*
Je hebt mail!!!
Goedemorgen iedereen!!
Iemand koffie? (ik kan plaatjes plakken maar weet echt niet hoe dat moet....wie helpt me ff??)
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 19-02-2014 09:18
Reden: nog iets erbij...
Reden: nog iets erbij...
% gewijzigd
woensdag 19 februari 2014 om 17:49
woensdag 19 februari 2014 om 18:19
Dit is al de 57e keer dat ik jullie ava's door elkaar haal!! Ligt gelukkig helemaal aan mij!
Saunaaien was met mijn moeder dus heel fijn maar niks spannends. (en al 1,5 week geleden! )
Spannende date pas over 1,5 week. En dat wordt me daar ook een keer tijd ook. Volgens mij heb ik 25 spinnewebben in mijn doos!
Saunaaien was met mijn moeder dus heel fijn maar niks spannends. (en al 1,5 week geleden! )
Spannende date pas over 1,5 week. En dat wordt me daar ook een keer tijd ook. Volgens mij heb ik 25 spinnewebben in mijn doos!
woensdag 19 februari 2014 om 19:33
woensdag 19 februari 2014 om 19:36
quote:Rooss4 schreef op 19 februari 2014 @ 18:19:
Dit is al de 57e keer dat ik jullie ava's door elkaar haal!! Ligt gelukkig helemaal aan mij!
Spannende date pas over 1,5 week. En dat wordt me daar ook een keer tijd ook. Volgens mij heb ik 25 spinnewebben in mijn doos! 25 maar,ik dan 250!! Mijn doos is gewoon aan het dichtgroeien of zo.
Spannende date pas over 1,5 week. En dat wordt me daar ook een keer tijd ook. Volgens mij heb ik 25 spinnewebben in mijn doos! 25 maar,ik dan 250!! Mijn doos is gewoon aan het dichtgroeien of zo.
The darker the berry,the sweeter the juice
woensdag 19 februari 2014 om 19:56
quote:DolceStrega schreef op 19 februari 2014 @ 19:42:
Jemig Choca, ik ken die sites allemaal niet, ben er ook nog nooit geweest.
Ik vind ze in real life of bijvoorbeeld ook hier op viev (maar hengelen mag natuurlijk niet )Heb toch wel het idee dat de meeste op viev mekaar al goed kennen en het toch een vrij intiem groepje is. Corrigeer mij wanneer ik fout zit. IRL...bij het stappen zou ik wat meer kans hebben,maar dat doe ik ook niet super vaak.
Jemig Choca, ik ken die sites allemaal niet, ben er ook nog nooit geweest.
Ik vind ze in real life of bijvoorbeeld ook hier op viev (maar hengelen mag natuurlijk niet )Heb toch wel het idee dat de meeste op viev mekaar al goed kennen en het toch een vrij intiem groepje is. Corrigeer mij wanneer ik fout zit. IRL...bij het stappen zou ik wat meer kans hebben,maar dat doe ik ook niet super vaak.
The darker the berry,the sweeter the juice
woensdag 19 februari 2014 om 20:01