Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 20 februari 2014 om 12:53
donderdag 20 februari 2014 om 15:44
quote:ikke.merel schreef op 20 februari 2014 @ 11:08:
Ik zelf wissel eigenlijk nooit van sierraad.
Heb 3 zilveren ringetjes. Verstopt... En daar blijft het (denk ik) ook wel bij.
@choca, ik neem dan aan dat je er ook meer hebt dan die 2 down-under?Ja klopt,2 tepels,navel en neus(nauwelijks in) en tong.
Ik zelf wissel eigenlijk nooit van sierraad.
Heb 3 zilveren ringetjes. Verstopt... En daar blijft het (denk ik) ook wel bij.
@choca, ik neem dan aan dat je er ook meer hebt dan die 2 down-under?Ja klopt,2 tepels,navel en neus(nauwelijks in) en tong.
The darker the berry,the sweeter the juice
donderdag 20 februari 2014 om 15:47
quote:maybibi schreef op 20 februari 2014 @ 12:36:
Nooit condoom scheuren meegemaakt door "jullie bling bling"?
Heb ze niet zo lang,zijn een clithood en horizontale Christina(zo noemen ze t volgens mij). Denk dat er dan wel ruw geneukt moet worden om bij mij een condoom te laten scheuren.
Meteen iets voor op mijn verlanglijst: sex met een man met een eikelpiercing . Wil wel weten hoe dat voelt.
Nooit condoom scheuren meegemaakt door "jullie bling bling"?
Heb ze niet zo lang,zijn een clithood en horizontale Christina(zo noemen ze t volgens mij). Denk dat er dan wel ruw geneukt moet worden om bij mij een condoom te laten scheuren.
Meteen iets voor op mijn verlanglijst: sex met een man met een eikelpiercing . Wil wel weten hoe dat voelt.
donderdag 20 februari 2014 om 15:54
donderdag 20 februari 2014 om 16:25
donderdag 20 februari 2014 om 16:37
Om een eikeldoorboring dan ook nog een Prins Albert te gaan noemen
De piercing is genoemd naar prins Albert van Saksen-Coburg en Gotha, de gemaal van de Britse koningin Victoria. Er zijn echter geen concrete bewijzen dat hij zo'n piercing droeg en dit wordt dan ook beschouwd al een broodjeaapverhaal. Het verhaal luidt: Men droeg in die tijd zeer strakke broeken en met deze piercing kon de penis vastgezet worden in de linker of rechter broekspijp zodat er geen bult zichtbaar was. heet dat eerlijk gejat?
De piercing is genoemd naar prins Albert van Saksen-Coburg en Gotha, de gemaal van de Britse koningin Victoria. Er zijn echter geen concrete bewijzen dat hij zo'n piercing droeg en dit wordt dan ook beschouwd al een broodjeaapverhaal. Het verhaal luidt: Men droeg in die tijd zeer strakke broeken en met deze piercing kon de penis vastgezet worden in de linker of rechter broekspijp zodat er geen bult zichtbaar was. heet dat eerlijk gejat?
Delen doe je samen
donderdag 20 februari 2014 om 16:49
Ik ben ook aan het visualiseren. Balletje zat aan de bovenkant pik en daarom was het voor de vrouw een lekker gevoel? Zij, ben je zo vagijngevoelig dat je daar daadwerkelijk iets van voelt? Heb jij ook iets met ribbels en noppen op condooms? Ik voel daar werkelijk niks van!
Maybibi, waarom dat stuk doorgestreepte tekst?
Maybibi, waarom dat stuk doorgestreepte tekst?
donderdag 20 februari 2014 om 16:57
ow... en kousen zijn duur, behalve als ze goed zitten en stevig zijn...
Vandaag ontvangen 2 catsuits/ jarretels... echt super om onder een jurk te dragen... google maar eens op obsessive catsuits.. en dan afbeeldingen...
Ik zeg.. doe mij maar een zwart jurkje en gaaaaaaaannnn..
Vandaag ontvangen 2 catsuits/ jarretels... echt super om onder een jurk te dragen... google maar eens op obsessive catsuits.. en dan afbeeldingen...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
donderdag 20 februari 2014 om 17:49
quote:zijenhij schreef op 20 februari 2014 @ 16:25:
Afgelopen een meneer "ontmoet" met een soort balletje onder z'n pikhuid, halverwege zn pik. Hij kon dat balletje ook paar cm op en neer bewegen, boven en beneden en links en rechts. Het zat aan de bovenkant, dus voor de dame een fijn gevoel Niet toevallig een donkere man,want Surinamers hebben dit ook vaak..hihi.
Afgelopen een meneer "ontmoet" met een soort balletje onder z'n pikhuid, halverwege zn pik. Hij kon dat balletje ook paar cm op en neer bewegen, boven en beneden en links en rechts. Het zat aan de bovenkant, dus voor de dame een fijn gevoel Niet toevallig een donkere man,want Surinamers hebben dit ook vaak..hihi.
donderdag 20 februari 2014 om 17:52
quote:ikke.merel schreef op 20 februari 2014 @ 17:25:
Pijn down-under viel reuze mee, ff een korte prik.
Tepels daarentegen was een stuk pijnlijker maar oooh zo mooi (vind ik).
@dieddo, cool.Tepels waren een verschrikking,had ze ook al eerder gezet,dus tweede keer ging het door littekenvorming wat stroever. Pfff....moest echt ff mediteren of zo om de pijn weg te denken. Nu wel blij er mee.
Pijn down-under viel reuze mee, ff een korte prik.
Tepels daarentegen was een stuk pijnlijker maar oooh zo mooi (vind ik).
@dieddo, cool.Tepels waren een verschrikking,had ze ook al eerder gezet,dus tweede keer ging het door littekenvorming wat stroever. Pfff....moest echt ff mediteren of zo om de pijn weg te denken. Nu wel blij er mee.
donderdag 20 februari 2014 om 17:56
quote:dieddo schreef op 20 februari 2014 @ 16:57:
Ik zeg.. doe mij maar een zwart jurkje en gaaaaaaaannnn.. Mooie catsuits...open kruis altijd handig,piercing blijven dan bij mij ook niet hangen.
Ik zeg.. doe mij maar een zwart jurkje en gaaaaaaaannnn.. Mooie catsuits...open kruis altijd handig,piercing blijven dan bij mij ook niet hangen.
donderdag 20 februari 2014 om 18:18
Ik heb daar ook een aantal van...maar vind ze niet zo mooi en fijn zitten als aparte jarretels en kousen.
Misschien bestel ik ze niet bij de juiste shops? Hoe is jouw ervaring hiermee?
Ik heb daar ook een aantal van...maar vind ze niet zo mooi en fijn zitten als aparte jarretels en kousen.
Misschien bestel ik ze niet bij de juiste shops? Hoe is jouw ervaring hiermee?
donderdag 20 februari 2014 om 19:23
Ik zeg.. doe mij maar een zwart jurkje en gaaaaaaaannnn.. Nice!
Ik zeg.. doe mij maar een zwart jurkje en gaaaaaaaannnn.. Nice!
A dirty mind is a joy forever