Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
donderdag 24 april 2014 om 21:47
Meisjes meisjes, wat zijn jullie ondeugend!
I like it!
Zoooo, ook ff mijn bevallige hoofdje hier laten zien hoor .
Na maanden ellende down-under voel ik me eindelijk weer een beetje sekswaardig.
Niet dat we stil hebben gezeten, in de uurtjes dat ik er geen last van had toch wat dates weten te scoren. lol.
Die van 2 weken geleden was toch wel erg leuk met 3 stellen totaal.
En in mijn eentje ook een beetje bezig met flirten hier en daar
I like it!
Zoooo, ook ff mijn bevallige hoofdje hier laten zien hoor .
Na maanden ellende down-under voel ik me eindelijk weer een beetje sekswaardig.
Niet dat we stil hebben gezeten, in de uurtjes dat ik er geen last van had toch wat dates weten te scoren. lol.
Die van 2 weken geleden was toch wel erg leuk met 3 stellen totaal.
En in mijn eentje ook een beetje bezig met flirten hier en daar
donderdag 24 april 2014 om 22:35
quote:barbarella70 schreef op 24 april 2014 @ 22:05:
Hey Jahoe! Fijn dat alles weer operationeel is
Hoe is het met de gesprekken met Jahoe-man?
Geen gesprekken over open relatie meer. Of ik zal er over moeten beginnen. De laatste keer.... paar weken geleden... vroeg ik of we een open relatie hadden en hij zei ja.
Voor de rest wil hij niks weten.
Na ja, zo voelt het dus nog stiekem.
Pfff Bar, ik schrok wel ontzettend van je bericht dat je gaat scheiden.....
.
Hey Jahoe! Fijn dat alles weer operationeel is
Hoe is het met de gesprekken met Jahoe-man?
Geen gesprekken over open relatie meer. Of ik zal er over moeten beginnen. De laatste keer.... paar weken geleden... vroeg ik of we een open relatie hadden en hij zei ja.
Voor de rest wil hij niks weten.
Na ja, zo voelt het dus nog stiekem.
Pfff Bar, ik schrok wel ontzettend van je bericht dat je gaat scheiden.....
donderdag 24 april 2014 om 23:35
Avond all !!
Dit is de 2e keer dat Merel verbaal sext op een donderdagavond.... Volgende week wat eerder online gaan hier !!
En volgens mij mag hier wel geslowchat worden toch?!
Bar; ken het helaas..... Al kan daten wel als een snelkookpan werken denk ik.
Hi Jahoe; leuk je weer te zien hier!!
Ik heb toch een leuke vriendin!!! Mag ik zomaar met haar man spelen! Woohoo!! Ik dacht dat het (weer) een trio zou worden, maar niet dus.....
Dit is de 2e keer dat Merel verbaal sext op een donderdagavond.... Volgende week wat eerder online gaan hier !!
En volgens mij mag hier wel geslowchat worden toch?!
Bar; ken het helaas..... Al kan daten wel als een snelkookpan werken denk ik.
Hi Jahoe; leuk je weer te zien hier!!
Ik heb toch een leuke vriendin!!! Mag ik zomaar met haar man spelen! Woohoo!! Ik dacht dat het (weer) een trio zou worden, maar niet dus.....
vrijdag 25 april 2014 om 08:10
vrijdag 25 april 2014 om 10:55
quote:barbarella70 schreef op 24 april 2014 @ 23:05:
Het daten is daar niet de oorzaak van, jahoe. Er zat in de basis veel scheef.
Maar jij mag in feite dus daten?
Ja dat had ik al begrepen Bar, maar net wat Zij zegt.... het kan idd wel als snelkookpan fungeren denk ik.
Hier gelukkig geen gesprekken over scheiden e.d.. Vooral het gevoel dat we elkaar vrijer moeten laten en niet zo moeilijk moeten doen.
Ik wil ook helemaal niet scheiden....Over het algemeen hebben we het goed samen. Geweldig leuk gezin, en nog zat dingen die we samen met veel plezier doen incl. seksen en swingen.
Dus ja in theorie zou het mogen, ik weet alleen niet hoe het in de praktijk uit gaat vallen. Daar ben ik wel huiverig voor als ik eerlijk ben.
Het daten is daar niet de oorzaak van, jahoe. Er zat in de basis veel scheef.
Maar jij mag in feite dus daten?
Ja dat had ik al begrepen Bar, maar net wat Zij zegt.... het kan idd wel als snelkookpan fungeren denk ik.
Hier gelukkig geen gesprekken over scheiden e.d.. Vooral het gevoel dat we elkaar vrijer moeten laten en niet zo moeilijk moeten doen.
Ik wil ook helemaal niet scheiden....Over het algemeen hebben we het goed samen. Geweldig leuk gezin, en nog zat dingen die we samen met veel plezier doen incl. seksen en swingen.
Dus ja in theorie zou het mogen, ik weet alleen niet hoe het in de praktijk uit gaat vallen. Daar ben ik wel huiverig voor als ik eerlijk ben.