Seksklets, deel 60

donderdag 1 juni 2017 om 15:11
Wel eens gedaan. Sex in de sauna, maar dan in de minder hete sauna. Wel all the way gegaan, maar niet met klaarkomen, aangezien ik dat in een normale sauna dan weer niet helemaal hygiënisch vind. Thuis daarna wel heerlijk afgemaakt.
En wat Shifty zegt, dat beeld heb ik ook als ik met een mooie vrouw in de sauna ben. Echt zalig.
En wat Shifty zegt, dat beeld heb ik ook als ik met een mooie vrouw in de sauna ben. Echt zalig.
Wees meester en vormgever van jezelf
donderdag 1 juni 2017 om 20:24
Als het forum het in Noorwegen beter doet kom ik je kant wel uit

Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
zaterdag 3 juni 2017 om 12:09
Ow... wat zal ik ervan zeggen Rooss... Ik geniet waar ik kan. Maar dat is niet zo vaak als ik graag zou willen! Fling is heeeel druk, maar heb hem vorige week wel hier gehad. Volgend weekend staat er een heel intensief dateweekend met andere heerlijke mannen op de planning, heb ik heeel erg zin in!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zaterdag 3 juni 2017 om 19:15
Fuckerdefuck!!! Ik heb beide kinderen onverwachts uit logeren maar ben ongesteld.
Grrr... Ik heb echt de laatste maanden al zo vaak overwogen of ik weer aan de pil zou gaan, maar de pil heeft zoveel invloed op mijn gemoed en libido... Wat heb je er aan als je niet ongesteld bent maar ook niet zo geil?

zaterdag 3 juni 2017 om 19:16
Geen moeite mee hoor als je ongesteld bentVlammetje schreef: ↑03-06-2017 19:15Fuckerdefuck!!! Ik heb beide kinderen onverwachts uit logeren maar ben ongesteld.Grrr... Ik heb echt de laatste maanden al zo vaak overwogen of ik weer aan de pil zou gaan, maar de pil heeft zoveel invloed op mijn gemoed en libido... Wat heb je er aan als je niet ongesteld bent maar ook niet zo geil?

Wees meester en vormgever van jezelf

zaterdag 3 juni 2017 om 19:23
Het voordeel van de pil was het doorslikken, ik was denk ik drie keer per jaar ongesteld ofzo? Maar sinds ik hem niet meer slik ben ik echt veeeeeeeel geiler en alles voelt lekkerder en gevoeliger.
Robertooo, serieus? Ik bedoel, met mijn partner neukte ik dan gewoon met handdoek of onder de douche, maar met een seksdate?
Robertooo, serieus? Ik bedoel, met mijn partner neukte ik dan gewoon met handdoek of onder de douche, maar met een seksdate?
zaterdag 3 juni 2017 om 19:25
Ik kan het inderdaad nu bijhouden Framberry, heb er een appje voor. En ben blij dat ik het nu ben, want dan kan ik volgend weekend los. Dan heb ik eerst een seksfeestje waar ik een heel lekkere date tref en als ik uitgeneukt ben word ik bij een andere date verwacht die me helemaal gaat slopen.

zaterdag 3 juni 2017 om 19:28