Seksklets, deel 60

maandag 22 mei 2017 om 21:52
Robertooooh schreef: ↑22-05-2017 13:06Ik krijg zelfs heel selectief dingen te lezen in dit topic. Jullie reageren allemaal op Shifty, maar ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft.![]()
Maar aangezien er meestal niks zinnigs uit kwam heb ik er geen moeite mee.![]()
Al vind ik zijn bijdragen meestal wel grappig, dus beetje jammer is het wel![]()
En ach, ik ben verliefd, dus concentreer me nog maar op een ander iemand extra, maar wel een heerlijk iemand, dus die pb's zijn al minder belangrijk.![]()
Al had ik die sexdate in het park met Chocolaatje niet willen missen. Aangezien dat wss inclusief vastbinden aan bomen en pijn is fijn momenten geweest, dus best aantrekkelijke gedachte.![]()
Jij bent verliefd Roberto dus volledig ontoerekeningsvatbaar .. dit is het moment om met vanalles weg te kunnen komen

En mocht het helpen; ik heb ook meestal geen flauw idee waar ik het over heb

zaterdag 27 mei 2017 om 23:55
Leefvandaag schreef: ↑27-05-2017 23:00Praat er ook nog iemand over seks op de seksklets of moeten we daar ook weer onze weg in vinden![]()
Ik stel voor dat je je diepste hunkering op tafel legt .. dan komt het vast goed
zondag 28 mei 2017 om 10:08

zondag 28 mei 2017 om 13:25
maandag 29 mei 2017 om 11:52
Haha, gelukkig geen hout in die sauna in Partyplayers

In de minder hete sauna wel eens gedaan. Daar is het goed te doen hoor. En zweten doe ik tijdens de sex sowieso wel, daar heb ik geen sauna voor nodig.

Wees meester en vormgever van jezelf