Seksklets, deel 60

donderdag 15 juni 2017 om 20:51
Charles_Gentle28 schreef: ↑15-06-2017 18:23Haha, allemaal zo braaf dat penislengte er voor niks toe doet? Er zijn nochtans heel wat vrouwen specifiek op zoek naar groot formaat, aan enkele ontvangen uitnodigingen te merken dan...
Een man interessant vinden vanwege z'n pik is hetzelfde als een vrouw aantrekkelijk vinden vanwege haar spreidbare benen. Natuurlijk speelt het mee als er geneukt wordt, maar als je nou daar je aantrekkelijkheid op moet baseren heb je wat mij betreft de sexuele diepgang van een garnaal in een schoteltje melk (hoe groot je pik ook is). Leuk voor die poes maar ik hoef er niet mee in bed te liggen.

donderdag 15 juni 2017 om 21:34
Aantrekkelijkheid zit hem bij mij niet in het geslachtsdeel maar om nou te zeggen dat het helemaal niet mee speelt dat vind ik nou ook weer niet eerlijk.shifty schreef: ↑15-06-2017 20:51Een man interessant vinden vanwege z'n pik is hetzelfde als een vrouw aantrekkelijk vinden vanwege haar spreidbare benen. Natuurlijk speelt het mee als er geneukt wordt, maar als je nou daar je aantrekkelijkheid op moet baseren heb je wat mij betreft de sexuele diepgang van een garnaal in een schoteltje melk (hoe groot je pik ook is). Leuk voor die poes maar ik hoef er niet mee in bed te liggen.
Om de grote of breedte van de penis zou ik een man niet zo gauw laten lopen maar er moet dan wel een echte klik zijn op seks gebied.

donderdag 15 juni 2017 om 21:58
Tsja het mag er van mij toe doen. Zoals in principe al het lichamelijke er ook toe doet. En je kan er ook nog eens een beetje extra op gefixeerd zijn. Sommigen vinden een mooi gebit waanzinnig aantrekkelijk en anderen mooie handen. Dus zijn er ongetwijfeld ook genoeg die veel waarde hechten aan een mooie/grote lul. Ik vind alleen het feit dat personen daar hun aantrekkelijkheid op baseren zo vreemd. Alsof het andersom werkt: Hey jij daar chicky, ik heb een mooi gebit, zullen we bekken?
Er zijn vast ook wel vrouwen die in een contactadvertentie vermelden hoe nat ze wel niet zijn. Maar ten eerste kwam ik die echt vrijwel nooit tegen, ten tweede daalde dan hun geloofwaardigheid m.b.t. hun vrouwelijkheid naar -8.
Maar goed, eerlijk is eerlijk ik ben ook gevleid als iemand vind dat ik een kloek voorkomen en patent uiterlijk combineer met een omfloerste blik en een flamboyant gestel. En dat zijn ook allemaal fysieke kenmerken.
Er zijn vast ook wel vrouwen die in een contactadvertentie vermelden hoe nat ze wel niet zijn. Maar ten eerste kwam ik die echt vrijwel nooit tegen, ten tweede daalde dan hun geloofwaardigheid m.b.t. hun vrouwelijkheid naar -8.
Maar goed, eerlijk is eerlijk ik ben ook gevleid als iemand vind dat ik een kloek voorkomen en patent uiterlijk combineer met een omfloerste blik en een flamboyant gestel. En dat zijn ook allemaal fysieke kenmerken.

donderdag 15 juni 2017 om 23:15
Femm (en andere) ik heb toch ook duidelijk in mijn post aangegeven dat het me zelf niet uitmaakt hoe je vagijn is.. ik heb ze strak en wat losser... maakte me niks uit... echt.. gaat om de vrouw.. maar gaf gewoon iets aan wat je overal op internet kunt vinden.. en wat een verontwaardiging... meteen op de man..jij zult wel..... loosen up (oeps ..verkeerde woordspeling)
you can't handle the truth
vrijdag 16 juni 2017 om 07:38
Ik voel me niet in het minst aangevallen door jouw post maar lees m even door Jack en wijs dan even aan waar precies staat dat het jou niet uitmaakt, het staat er niet in. Er staat alleen in dat jij/jullie om uitzakredenen een jonger damesexemplaar uitzoek(t)(en). Nogmaals, niet dat het mij ene kloten kan schelen op wat voor vagijn jij valt.
Daarna meld je het wel maar goed... toen was het leed al geschied hè, toen was je o zo gewenste discussie al in volle gang. Doekje voor het bloeden dus.
Nou ja, missie geslaagd zullen we maar zeggen, het gaf mij wel even een mooi inkijkje in de persoon J.O.
Daarna meld je het wel maar goed... toen was het leed al geschied hè, toen was je o zo gewenste discussie al in volle gang. Doekje voor het bloeden dus.
Nou ja, missie geslaagd zullen we maar zeggen, het gaf mij wel even een mooi inkijkje in de persoon J.O.
.
vrijdag 16 juni 2017 om 09:09
Dat inkijkje waar je het over hebt is toch maar 1 klein aspect van iemand. En het is een inkijkje die jij zelf invult, dus hoe groot is de kans dat je inkijkje aansluit op die persoon zelf