Seksklets, deel 60

woensdag 21 juni 2017 om 22:14
Vlammetje schreef: ↑21-06-2017 19:18Haha, ik vroeg het me ook af... Ik vind Tinder tot nu toe vooral vermakelijk, ik heb matches waarik wel een seksdate mee zou willen. Tref ik er één die leuker is dan dat, zie ik wel verder. Ik ben alleen sdc gewend, dus ik vraag me dan weer af wanneer je het seksgebeuren erin gooit. Sdc is wat dat betreft een stuk duidelijker... Ik chat nu met een match van 15 jaar jonger, ik denk dat die niet uit is op een heuse relatie.![]()
Mannen zijn volgens mij gemiddeld net zo duidelijk over seks als SDC hoor. Gooi naar eigen inzicht wat seks op tafel en je hoort vanzelf of hij honger heeft. Ik zou daar niet te moeilijk over doen.

donderdag 22 juni 2017 om 18:26
En zo internationaal ook .. we kunnen deze formule meteen wereldwijd uitrollen ..
Een paar pakkende namen voor de menu's en snacks bedenken en we kunnen los.
Azie: she-meel met touw-gay : Tjap joy met een she-boy menu
Griekenland : Stevige griek met flink stuk vlees : Shirt-nakie-backdoor-special.
Japans: Sucki Sucki: love-you-long-time aanbieding
Russisch : Borstj : Maak je borstj maar natj met wodka
Brits : Piss and chips : LaPaay-all-you-can-drink
Afrikaans: Hot Choco : ... hmmmmhmmm (niet praten met je mond vol).
Hollands : Stamppot : dubble-dong-dubble-longdrink
Wie bedenkt de huisstijl (iets met rood velours en panterprint denk ik)?
En hoe kan je .. jawel .. lid worden?
Griekenland : Stevige griek met flink stuk vlees : Shirt-nakie-backdoor-special.
Wie bedenkt de huisstijl (iets met rood velours en panterprint denk ik)?
En hoe kan je .. jawel .. lid worden?
donderdag 22 juni 2017 om 19:11
Ik opteer voor plantjes in de vensterbank die geen water behoeven maar wel trillen als je op het juiste knopje drukt en als serveerster een real doll die eerst onder handen is genomen door een techneut zodat ze je uit zichzelf eeehm kan bedienen
Rood floers en panter vind ik echt zó 2011 Shifty!
Mag het alsjeblieft een beetje stijl met ijl? En dan zo ijl dat je de g niet meer uit kunt spreken.
Bamboe, marmer en kunstgras aub. Béétje bijblijven!

Rood floers en panter vind ik echt zó 2011 Shifty!
Mag het alsjeblieft een beetje stijl met ijl? En dan zo ijl dat je de g niet meer uit kunt spreken.
Bamboe, marmer en kunstgras aub. Béétje bijblijven!
.

donderdag 22 juni 2017 om 20:29
Let op mijn woorden .. rood velours en panterprint is 2043 weer helemaal de bom!
Maar goed ik snap je opdracht .. iets meer van deze tijd mag best.
Maar dan hebben we het over het clubgebouw van de personeelsvereniging .. in principe gingen voor bezorging aan huis.
Dus dan moeten we misschien meer kijken naar wat de bezorgers nodig hebben als bedrijfskleding.
Ik denk wel iets exotisch; afhankelijk van wat je bestelt:
- een zwarte man in zwarte limousine met zwart pak, zwarte zonnebril, zwarte schoenen (zonder sokken) en witte ivoren wandelstok.
- Of een exotische dame in een transparante boerka en .. erm .. dat dus.
- Of een man met spijkerbroek, ruitjesbloes die niet dicht kan en sixpack die onvermijdelijk is.
- Of een vrouw in glad strak zwart glimmend motorpak en getinte integraalhelm met noodknop (in geval van nood druk op knop om helm en pak te verwijderen).
- Of een schotse man met jandoedelzak.
- Of twee vriendinnen die de weg kwijt zijn en ..
Afijn we dwalen af!
Maar goed ik snap je opdracht .. iets meer van deze tijd mag best.
Maar dan hebben we het over het clubgebouw van de personeelsvereniging .. in principe gingen voor bezorging aan huis.
Dus dan moeten we misschien meer kijken naar wat de bezorgers nodig hebben als bedrijfskleding.
Ik denk wel iets exotisch; afhankelijk van wat je bestelt:
- een zwarte man in zwarte limousine met zwart pak, zwarte zonnebril, zwarte schoenen (zonder sokken) en witte ivoren wandelstok.
- Of een exotische dame in een transparante boerka en .. erm .. dat dus.
- Of een man met spijkerbroek, ruitjesbloes die niet dicht kan en sixpack die onvermijdelijk is.
- Of een vrouw in glad strak zwart glimmend motorpak en getinte integraalhelm met noodknop (in geval van nood druk op knop om helm en pak te verwijderen).
- Of een schotse man met jandoedelzak.
- Of twee vriendinnen die de weg kwijt zijn en ..
Afijn we dwalen af!

donderdag 22 juni 2017 om 21:23
shifty schreef: ↑22-06-2017 18:26En zo internationaal ook .. we kunnen deze formule meteen wereldwijd uitrollen ..