Seksklets, deel 60

vrijdag 11 augustus 2017 om 17:26
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:53
Gelukt! Super, dank je wel
Jullie nog leuke plannen voor dit weekend?
Strong winds of promise that will blow away the doubt and fear
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:34
Zeg sekspijlermannen. Wat ik me serieus afvraag: scoren jullie hier nu wel eens seksdates? Of is het gewoon leuk ouwehoeren? En haal je je seks via andere wegen? ( is dus serieus iets dat ik me afvraag. Antwoord mag in pb als je niet wil dat je vivaliefdes het van elkaar weten...
)

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:28
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:40

zaterdag 12 augustus 2017 om 14:01
Ik vind het heel leuk om hier te flirten met de leuke dames, maar dat is flirten met hun gedachten/persoonlijkheid. Die kan erg sexy en interessant zijn waardoor ik soms heel graag dat plaatje wat zich in mijn hoofd gevormd heeft zou willen toetsen aan de werkelijkheid. Maar ik realiseer me ook dat je hier slechts een bepaalde kant van iemand ziet. En dat vindt ik ook wel prima eigenlijk. Ik maak van alle dames hier schaamteloze fantasiebeelden in mijn hoofd.
Ik ga het daten hier bewust een beetje uit de weg maar anderzijds heb ik er ook weer niet heel erg iets op tegen of zo.
Ik ga het daten hier bewust een beetje uit de weg maar anderzijds heb ik er ook weer niet heel erg iets op tegen of zo.

zaterdag 12 augustus 2017 om 14:11
Ik zie mannen hier wel hengelen, maar anderzijds ook visjes die graag richting een hengel zwemmen. In een recht-toe-recht-aan-seksklets-topic vind ik dat ook allemaal niet zo spannend. In andere topics (zoals ook bdsm-topic) vind ik dat vervelender omdat daar vrouwen zich kwetsbaarder opstellen. Dan vind ik het wel irritant dat mannen dan ineens de begripvolle dominante kerel uithangen die de dame met ontluikende subgevoelens uit de goedheid van hun lul hart wel even op weg willen helpen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:22
Haha, ja, of dag dan helemaal oprecht is? In ieder geval leuk dat jullie er uitgebreid op reageren! Het spel is ook leuk natuurlijk.
Voor mij persoonlijk, ik hengel niet. Maar ik schuw reageren en pb ook niet. Dat wekt wel eens de indruk dat ik wat wil, en dat is dus niet zo. Als ik wat wil zeg ik dat gewoon.
Voor mij persoonlijk, ik hengel niet. Maar ik schuw reageren en pb ook niet. Dat wekt wel eens de indruk dat ik wat wil, en dat is dus niet zo. Als ik wat wil zeg ik dat gewoon.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:27
Shifty..tussen flirten en echt hengelen zit wat mij betreft veel verschil..vooral in intenties... ik flirt ook heel graag..dat beken ik meteen 
Sinds kort ook op het bdsm topic en schrijf daar wat mee..nog niet echt actief...geen intenties ook om daar iemand op te pikken ..
Wat betreft dat de dames daar "kwetsbaarder" zouden zijn...die indruk heb ik allesbehalve...ik vind het allemaal vrouwen die weten wat ze willen en ook wat ze niet willen. Heb heel veel respect voor hun. Ik neem aan dat je het daar met me eens bent..toch?

Sinds kort ook op het bdsm topic en schrijf daar wat mee..nog niet echt actief...geen intenties ook om daar iemand op te pikken ..
Wat betreft dat de dames daar "kwetsbaarder" zouden zijn...die indruk heb ik allesbehalve...ik vind het allemaal vrouwen die weten wat ze willen en ook wat ze niet willen. Heb heel veel respect voor hun. Ik neem aan dat je het daar met me eens bent..toch?
you can't handle the truth
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:57
Er wordt hier natuurlijk ontzettend veel gehengeld, laten we er geen doekjes om winden. Het gaat allemaal met een hoop icoontjes en een boel haha en hihi maar laten we nou niet doen alsof we een aureool om ons hoofd hebben.
En ik heb me er zeker ook wel eens schuldig aan gemaakt en ik heb zeker bijzonder leuke vivaheren ontmoet. Het grote voordeel van hier is dat je elkaars geschreven woord hebt kunnen lezen en dat geeft vaak een heel aardig beeld. Als er geen misbruik van gemaakt wordt en als het er niet zo idioot dik bovenop ligt is via hier iemand "oppikken" best dikke prima.
Het is alleen mijn ervaring dat hier samen met een minnaar schrijven niet fijn werkt. Daarom voor mij geen vivamannen meer in principe maar zeg nooit nooit.
En ik heb me er zeker ook wel eens schuldig aan gemaakt en ik heb zeker bijzonder leuke vivaheren ontmoet. Het grote voordeel van hier is dat je elkaars geschreven woord hebt kunnen lezen en dat geeft vaak een heel aardig beeld. Als er geen misbruik van gemaakt wordt en als het er niet zo idioot dik bovenop ligt is via hier iemand "oppikken" best dikke prima.
Het is alleen mijn ervaring dat hier samen met een minnaar schrijven niet fijn werkt. Daarom voor mij geen vivamannen meer in principe maar zeg nooit nooit.
.

zaterdag 12 augustus 2017 om 15:03
Jack_Off schreef: ↑12-08-2017 14:27Shifty..tussen flirten en echt hengelen zit wat mij betreft veel verschil..vooral in intenties... ik flirt ook heel graag..dat beken ik meteen
Nee, dat geldt misschien voor een aantal dames die daar ook schrijven, maar er zijn er ook genoeg die daar mee komen praten omdat ze juist niet weten wat ze willen en er ook nog geen ervaring mee hebben. Daar is dat topic juist ook een beetje voor bedoeld; voor (het delen van, en advies vragen bij) de verkennende stappen op dat gebied.
En als je hebt ontdekt dat je het bijvoorbeeld fijn vindt om volgzaam te zijn, sta je ook meer open om gestuurd te worden door suggesties van iemand die zich daar met een andere agenda tegenaan bemoeit.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 15:07
0.13% gewijzigd