Seksklets, deel 60

zaterdag 12 augustus 2017 om 15:05
Rooss4.0 schreef: ↑12-08-2017 14:57Er wordt hier natuurlijk ontzettend veel gehengeld, laten we er geen doekjes om winden. Het gaat allemaal met een hoop icoontjes en een boel haha en hihi maar laten we nou niet doen alsof we een aureool om ons hoofd hebben.
En ik heb me er zeker ook wel eens schuldig aan gemaakt en ik heb zeker bijzonder leuke vivaheren ontmoet. Het grote voordeel van hier is dat je elkaars geschreven woord hebt kunnen lezen en dat geeft vaak een heel aardig beeld. Als er geen misbruik van gemaakt wordt en als het er niet zo idioot dik bovenop ligt is via hier iemand "oppikken" best dikke prima.
Het is alleen mijn ervaring dat hier samen met een minnaar schrijven niet fijn werkt. Daarom voor mij geen vivamannen meer in principe maar zeg nooit nooit.
Er is nog hoop

zaterdag 12 augustus 2017 om 15:19
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:06

zondag 13 augustus 2017 om 08:59
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Beiden voor mij. Het zorgt er inderdaad voor dat ik minder onbevangen schrijf, stel dat Henk hier zou lezen (en schrijven). Hij wil niet weten wanneer ik een date heb met een andere man dus dat zou een verboden onderwerp worden voor hier. En andersom, als ik hem hier zou lezen zouden mijn voelsprieten gespitst zijn op hengelarij en het geven van speciale aandacht. Misschien stom maar dat wil ik gewoon niet lezen, dat doet hij maar buiten mijn gezichtsveld.
Je kunt dit forum ook prima gebruiken om elkaar te prikken als minnaars zijnde en dat is ook niet leuk. Een hintje neergooien zodat dat bij de ander onzekerheden oproept.
Ik schreef hier bv een keer dat er een spook uit het verleden op was gedoken, mijn minnaar van die tijd heeft daar best even mee lopen puzzelen want wat moet je met zo'n vaag verhaal. En het meteen vragen lijkt op controleren. Nah, ik vind dat allemaal heel ingewikkeld.
Je kunt dit forum ook prima gebruiken om elkaar te prikken als minnaars zijnde en dat is ook niet leuk. Een hintje neergooien zodat dat bij de ander onzekerheden oproept.
Ik schreef hier bv een keer dat er een spook uit het verleden op was gedoken, mijn minnaar van die tijd heeft daar best even mee lopen puzzelen want wat moet je met zo'n vaag verhaal. En het meteen vragen lijkt op controleren. Nah, ik vind dat allemaal heel ingewikkeld.
.

zondag 13 augustus 2017 om 11:15
zondag 13 augustus 2017 om 11:19
Canvas, je hebt hier zelfs met 3 minnaars geschreven! En een minnares
Het kan zeker en ik ken hier ook stelletjes waarbij dat helemaal goed gaat (wat ik overigens echt bewonderenswaardig vind, zeker van één stel waarvan niemand weet dat ze een stel zijn, haaaai lieverds!)
Maar bij Rooss werkt het niet. Het lukt me niet om mijn doorns in te trekken dus daar moet ik mezelf maar een beetje tegen beschermen.

Het kan zeker en ik ken hier ook stelletjes waarbij dat helemaal goed gaat (wat ik overigens echt bewonderenswaardig vind, zeker van één stel waarvan niemand weet dat ze een stel zijn, haaaai lieverds!)
Maar bij Rooss werkt het niet. Het lukt me niet om mijn doorns in te trekken dus daar moet ik mezelf maar een beetje tegen beschermen.
.

zondag 13 augustus 2017 om 12:49
Ik ben het best wel helemaal met je eens en er zijn nog wel meer punten die het gecompliceerd maken. Maar als je nou eenmaal in de situatie zit dat je hier beiden schrijft doe je er niet zoveel meer aan.Rooss4.0 schreef: ↑13-08-2017 11:11Beiden voor mij. Het zorgt er inderdaad voor dat ik minder onbevangen schrijf, stel dat Henk hier zou lezen (en schrijven). Hij wil niet weten wanneer ik een date heb met een andere man dus dat zou een verboden onderwerp worden voor hier. En andersom, als ik hem hier zou lezen zouden mijn voelsprieten gespitst zijn op hengelarij en het geven van speciale aandacht. Misschien stom maar dat wil ik gewoon niet lezen, dat doet hij maar buiten mijn gezichtsveld.
zondag 13 augustus 2017 om 13:48