Seksklets, deel 60

donderdag 31 augustus 2017 om 11:14
Dreamchild nodigt dingest bij haar thuis uit als ze sexting bezigt. Dat moet dan vlak voor een date zijn anders gaan de chatgesprekken over politiek enzo. Zo lees ik het.
Dat oefensubject...mja, daar ben ik zelf ook nog niet zo uit.
Vlam, wat hebben jullie nu afgesproken? Blijven jullie elkaar zien of is het wel klaar?
Dat oefensubject...mja, daar ben ik zelf ook nog niet zo uit.
Vlam, wat hebben jullie nu afgesproken? Blijven jullie elkaar zien of is het wel klaar?
.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:59
donderdag 31 augustus 2017 om 12:03
Ik heb het zeker gedaan en meestal was het leuk. Eén keer was het verschrikkelijk omdat we het enige stel waren met tig single mannen die ons geen seconde met rust lieten, terwijl we alleen maar van elkaar wilden genieten.
Wij zijn juist één keer "betrapt" bij een hotel, ik had toen een gebonden minnaar. We kwamen na ons MMV trio de kamer uit, liepen nog ietwat verhit de lobby in en toen kwam hij een kennis tegen.
Bij een PC weet je tenminste dat iedereen met dezelfde intentie komt en daar zou ik het ook eerder aandurven om de bekende (is me nog nooit gebeurd maar je weet het niet) te vragen zijn of haar mond te houden.
Wij zijn juist één keer "betrapt" bij een hotel, ik had toen een gebonden minnaar. We kwamen na ons MMV trio de kamer uit, liepen nog ietwat verhit de lobby in en toen kwam hij een kennis tegen.
Bij een PC weet je tenminste dat iedereen met dezelfde intentie komt en daar zou ik het ook eerder aandurven om de bekende (is me nog nooit gebeurd maar je weet het niet) te vragen zijn of haar mond te houden.
.

donderdag 31 augustus 2017 om 13:16
Nog nooit betrapt in een PC, ook niet met een minnaar die het toen stiekem deed (hij vond dat wel een issue de eerste keer, maar de keren daarna niet meer). Ik heb zelf wel eens een bekende gespot in de PC die het ook niet helemaal legaal deed, hij vroeg me inderdaad mijn mond te houden. Geen punt.
Er zijn PC's met afsluitbare kamers. Ik vind het een ideale omgeving om af te spreken, lekker de ruimte, een bar, restaurant, douches, condooms, handdoeken, alles is er.
Er zijn PC's met afsluitbare kamers. Ik vind het een ideale omgeving om af te spreken, lekker de ruimte, een bar, restaurant, douches, condooms, handdoeken, alles is er.

donderdag 31 augustus 2017 om 14:03
Niet in elke parenclub kun je rustig met zijn tweeën blijven hoor. Zodra de single mannen rond mogen lopen... En mijn ervaring is dat de afsluitbare kamertjes vrijwel altijd bezet zijn. Wil je echt met zijn tweetjes blijven zou ik dus eerder naar bijvoorbeeld de Fun gaan dan naar de Showboat. Daar zag ik veel meer stellen samen bezig en als avond uit is het ook net wat aangekleder.
Nou, hij wil me zien. Maar ik heb gezegd dat ik hem niet kan geven wat hij wil. Daarop appte hij me eerst nog heel veel, maar we hebben nu afgesproken dat niet meer te doen. Persoonlijk denk ik dat het beter is voor ons allebei om elkaar niet te zien. Voor hem omdat hij gewoon heel moeilijk los komt, voor mij omdat wat ik eigenlijk wil en zou moeten erdoor vertroebeld wordt. En een beetje rust is voor mij momenteel ook niet verkeerd denk ik...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

donderdag 31 augustus 2017 om 15:02
mensen die interesse hebben om een kik groepje te starten ? Zowel vrouwen als mannen (wel proberen ongeveer gelijk te houden) Uiteraard met bepaalde regels ...
Bedoeling is dat we daar ook vrij onze ervaringen / kinks / ... enzo kunnen delen
Bedoeling is dat we daar ook vrij onze ervaringen / kinks / ... enzo kunnen delen
anoniem_353716 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 15:09
2.98% gewijzigd

donderdag 31 augustus 2017 om 15:54
donderdag 31 augustus 2017 om 15:55
Want? Moet den aars naar aardbeezjen geuren ofzo?-Aardbeitje- schreef: ↑31-08-2017 15:53Oh.. ik vind het trouwens altijd wel fijn om aardbeien glijmiddel te gebruiken daar
.