Seksklets, deel 60

donderdag 31 augustus 2017 om 21:52
@jack reactie op een ander topic, maar ik doe het toch hier.
Waarom blijf je maar "zeiken" over je huwelijk? Kies eens man. Ik zelf kan er niet zo goed tegen. Tegen dat gezeur. Kies ervoor of ben een man en stop ermee. De insinders hier hebben (denk ik) al lang door wie je minnares is. Dat kan, dat mag. Geniet ervan samen, in t geniep. Wat jij wil. Maar hou op met gezeur en gezeik over "romantiek".
Nuf said. Zelf genoeg te doen met beton en hartbewakenen. Vakantie gehad van 1 week, man met veel te geven. Zelf kon ik hem weinig geven. Fun gehad en dat was het ook.
Waarom blijf je maar "zeiken" over je huwelijk? Kies eens man. Ik zelf kan er niet zo goed tegen. Tegen dat gezeur. Kies ervoor of ben een man en stop ermee. De insinders hier hebben (denk ik) al lang door wie je minnares is. Dat kan, dat mag. Geniet ervan samen, in t geniep. Wat jij wil. Maar hou op met gezeur en gezeik over "romantiek".
Nuf said. Zelf genoeg te doen met beton en hartbewakenen. Vakantie gehad van 1 week, man met veel te geven. Zelf kon ik hem weinig geven. Fun gehad en dat was het ook.
donderdag 31 augustus 2017 om 22:15
Thoe...jammer dat je er zo over denkt.Thoe schreef: ↑31-08-2017 21:52@jack reactie op een ander topic, maar ik doe het toch hier.
Ik wilde juist aangeven op dat topic dat er aan gewerkt werd..helaas is dat aan jou voorbij gegaan. Maar zal mijn voortgang voortaan voor mezelf houden..wil vooral niet "zeiken"
you can't handle the truth
donderdag 31 augustus 2017 om 23:27
Omdat één iemand je ergens op aanspreekt?
Ik vond het juist wel een soort van verhelderend wat inside informatie van jou te lezen.
Maar goed, dat is ook maar de mening van één persoon. (ik dus).
.

vrijdag 1 september 2017 om 08:02
Dat zal dan Partyplayers zijn Oranje? Joh, date jij Tedje?
Ik had gister contact met de Grote Liefde. Hij heeft nagedacht en staat open voor een seksrelatie ipv een gewone relatie. Ik heb het afgekapt... Raar idee, maar de enige juiste keuze voor mijn gevoel.
Vanavond mijn favoriete avond in de Showboat, de Milk&Chocolate, maar ik zit thuis. Zucht. Ik ben ook niet in sloerstemming, maar vind het wel reuze jammer dat ik dit avondje ga missen...

Ik had gister contact met de Grote Liefde. Hij heeft nagedacht en staat open voor een seksrelatie ipv een gewone relatie. Ik heb het afgekapt... Raar idee, maar de enige juiste keuze voor mijn gevoel.
Vanavond mijn favoriete avond in de Showboat, de Milk&Chocolate, maar ik zit thuis. Zucht. Ik ben ook niet in sloerstemming, maar vind het wel reuze jammer dat ik dit avondje ga missen...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~