Seksspeeltjes?

19-12-2013 18:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gebruiken wel eens speeltjes tijdens de seks, en we hebben ook wel eens poppers gebruikt..Nu wil hij graag een voorbind-dildo uitproberen. Ik weet nog niet wat ik hiervan vind. Heeft iemand ervaringen met een voorbind-dildo?

Dit weekend hebben we een feestje waarbij ik wel wat wijn zal drinken, misschien dat ik dan wat losser ben?
Geen ervaring hier, maar is het niet handiger als híj wat losser wordt, ipv jij?
Waarom moet jij wijn drinken om een VB te gebruiken? Lijkt me dat je het dan niet wilt eigenlijk?

Ik heb het met een ex regelmatig gedan en het kan erg opwindend zijn (voor beide)

Gebruik voldoende glijmiddel en luister goed naar hem is mijn advies. Een goed begin standje zou kunnen zijn dat hij on top komt, op die manier bepaalt hij zelf hoe diep tempo.
Waarom moet jij losser worden met wijn?

Of gaat hij de voorbinddildo gebruiken bij jou?

Dan snap ik het weer wel

De leuk van die actie ontgaat me dan wel weer volledig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Poppers?

Wederom, ik snap er niets van.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 19 december 2013 @ 19:01:

Poppers?

Wederom, ik snap er niets van.Dat snap ik dan weer wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou een paar flessen leegdrinkenzuipen en hem daarna van katoen geven!
Bedankt voor de reacties!

Ik dacht, dan is het voor mij niet zo'n ongemakkelijk idee. Ik sta altijd wel open voor nieuwe dingen..
Als je het ongemakkelijk vind, is het dan geen beter plan om een speeltje uit te kiezen dat je beter aanstaat?
Ja, dat is wel zo..maar tot nu toe gebruiken we meestal speeltjes voor mij. Nu ken ik voor de man zo snel geen andere speeltjes. Misschien andere ideeen?
quote:Tepelsteeltje schreef op donderdag 19 december 2013 19:35 Ik zou een paar flessen leeg<strike>drinken</strike>zuipen en hem daarna van katoen geven!

HAHAHAHA

In de speciale editie van VIVA staan veel tips voor deze "gelegenheid" . -Ja sorry, soms koop ik een viva als ik een avondje ga badderen. -
Buttplug?

Ff voor de duidelijkheid, het voorbindgeval was ook voor zijn kont bedoeld toch?
melbrw: euhm, jaaaaa!
kan heel lekker zijn, meer een sandwich beurt bedoel je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven