Seksueel aangetrokken tot oudere vrouwen.
zondag 26 mei 2019 om 10:24
Hallo Viva!
Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken dat ik, 21 Jarige Jongen me zelf seksueel diep aangetrokken voel tot ouderen vrouwen dan ikzelf ( Van 40 tot 55 ).
Niet perse voor een relatie maar puur seksueel, is het een goed idee om er gewoon voor te gaan of tog niet doen?
Ik heb op internet een stelletje gevonden die getrouwd is, de man wil dus toekijken hoe ik met zijn vrouw seks heb. Ik vind dit persoonlijk gevaarlijk en helemaal geen goed idee en het is ook niet waar ik precies naar opzoek ben dus heb dit genegeerd.
Zoals al gezegd een relatie met een oudere vrouw als ik zelf zie ik niet echt tgvf zitten maar een avontuurtje lijkt me wel spannend, natuurlijk met iemand die niet getrouwd is, ik wil namelijk geen relaties kapot maken.
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan en is ook niet iets waar ik regelmatig naar opzoek ben, maar het is wel een fantasie van me die ik nog graag waar wil maken!
Als je ooit ervaring met een situatie zoals deze gehad zou ik graag jouw advies of ervaring willen hooren.
Wat denken jullie, doen of niet doen?
Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken dat ik, 21 Jarige Jongen me zelf seksueel diep aangetrokken voel tot ouderen vrouwen dan ikzelf ( Van 40 tot 55 ).
Niet perse voor een relatie maar puur seksueel, is het een goed idee om er gewoon voor te gaan of tog niet doen?
Ik heb op internet een stelletje gevonden die getrouwd is, de man wil dus toekijken hoe ik met zijn vrouw seks heb. Ik vind dit persoonlijk gevaarlijk en helemaal geen goed idee en het is ook niet waar ik precies naar opzoek ben dus heb dit genegeerd.
Zoals al gezegd een relatie met een oudere vrouw als ik zelf zie ik niet echt tgvf zitten maar een avontuurtje lijkt me wel spannend, natuurlijk met iemand die niet getrouwd is, ik wil namelijk geen relaties kapot maken.
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan en is ook niet iets waar ik regelmatig naar opzoek ben, maar het is wel een fantasie van me die ik nog graag waar wil maken!
Als je ooit ervaring met een situatie zoals deze gehad zou ik graag jouw advies of ervaring willen hooren.
Wat denken jullie, doen of niet doen?
anoniem_367772 wijzigde dit bericht op 26-05-2019 11:03
1.70% gewijzigd

maandag 27 mei 2019 om 11:30
Ze staan niet in een rij op je te wachten TO.
Er zijn veel jongens van jouw leeftijd die graag met een vrouw van 40+ willen neuken. Er zijn veel minder vrouwen van 40+ die met jou willen neuken. Er zijn genoeg alternatieven voor hen.
Dus als jij dan zegt dat je contact hebt met een stel waarvan de man wil toekijken hoe jij zijn vrouw neukt, dan snap ik niet dat je dat "gevaarlijk" vindt. Ben je bang dat die man jou iets aandoet? Dan kun je eventueel voorstellen om samen met een vriend te gaan. Grote kans dat die man het namelijk nóg geiler vindt om te zien hoe zijn vrouw door twee gasten gepaald wordt. En als jij dan gewurgd wordt terwijl je doggystyle bezig bent, kan je vriend jou te hulp schieten.
Echt, van al je opties zijn dit soort stellen juist je grootste kans op seks met 40-plussers!
Er zijn veel jongens van jouw leeftijd die graag met een vrouw van 40+ willen neuken. Er zijn veel minder vrouwen van 40+ die met jou willen neuken. Er zijn genoeg alternatieven voor hen.
Dus als jij dan zegt dat je contact hebt met een stel waarvan de man wil toekijken hoe jij zijn vrouw neukt, dan snap ik niet dat je dat "gevaarlijk" vindt. Ben je bang dat die man jou iets aandoet? Dan kun je eventueel voorstellen om samen met een vriend te gaan. Grote kans dat die man het namelijk nóg geiler vindt om te zien hoe zijn vrouw door twee gasten gepaald wordt. En als jij dan gewurgd wordt terwijl je doggystyle bezig bent, kan je vriend jou te hulp schieten.
Echt, van al je opties zijn dit soort stellen juist je grootste kans op seks met 40-plussers!

dinsdag 28 mei 2019 om 07:27
"Tandjes onder zijn kussen leggen, huiswerk maken, hoe laat hij thuis moet zijn van zijn moeder.." ??
Hij is 21, geen 12.
Ik ben geen man, maar kan me eigenlijk best wel voorstellen dat je als jonge man een rijpere, ervaren vrouw 'Woest' aantrekkelijk kunt vinden.
Dat het geen serieus relatiemateriaal is, dat is wat anders maar daar gaat dit topic ook niet om.
Een vriendin van mij van 46 jaar oud werd op Koningsdag plein publiek versiert door een studentje.
We hebben er erg om gelachen en zij hadden een leuke avond.
En daarna weer over tot de orde van de dag.
Hij is 21, geen 12.
Ik ben geen man, maar kan me eigenlijk best wel voorstellen dat je als jonge man een rijpere, ervaren vrouw 'Woest' aantrekkelijk kunt vinden.
Dat het geen serieus relatiemateriaal is, dat is wat anders maar daar gaat dit topic ook niet om.
Een vriendin van mij van 46 jaar oud werd op Koningsdag plein publiek versiert door een studentje.
We hebben er erg om gelachen en zij hadden een leuke avond.
En daarna weer over tot de orde van de dag.

dinsdag 28 mei 2019 om 08:16
Zoals veel anderen reeds in vorige reacties aangaven, stellen vrouwen wel bepaalde eisen voorop. Zelfs al gaat het puur om seks, dan nog verwacht ze vaardigheden en een bedpartner die weet wat hij doet. Niemand heeft zin alles nog te moeten aanleren en de manier waarop bepaalde knullen communiceren, doet weinig ervaring uitschijnen. Ik heb als twintiger enkele ervaringen gehad met vrouwen in de veertig, zowel getrouwd en single, maar leeftijd speelde daar nooit de belangrijkste rol in.Pindakaasjes schreef: ↑28-05-2019 07:27Ik ben geen man, maar kan me eigenlijk best wel voorstellen dat je als jonge man een rijpere, ervaren vrouw 'Woest' aantrekkelijk kunt vinden.
dinsdag 28 mei 2019 om 08:18
oh, ik vond iemand ontmaagden ook erg leuk hoorCharles_Gentle28 schreef: ↑28-05-2019 08:16Zoals veel anderen reeds in vorige reacties aangaven, stellen vrouwen wel bepaalde eisen voorop. Zelfs al gaat het puur om seks, dan nog verwacht ze vaardigheden en een bedpartner die weet wat hij doet. Niemand heeft zin alles nog te moeten aanleren en de manier waarop bepaalde knullen communiceren, doet weinig ervaring uitschijnen.
dinsdag 28 mei 2019 om 08:29
Ik ben 40 en de vrouwen van mijn leeftijd die ik ken zitten echt niet te wachten op een jochie van 21. Ik heb een vriendin van 44 die op een stuk jonger valt, maar dat is dan alsnog tegen de 30 en niet begin 20. Ik vraag me dus af of het nou zo makkelijk is om daar iemand voor te vinden.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 28-05-2019 08:46
0.35% gewijzigd
dinsdag 28 mei 2019 om 08:43
Charles_Gentle28 schreef: ↑28-05-2019 08:16Zoals veel anderen reeds in vorige reacties aangaven, stellen vrouwen wel bepaalde eisen voorop. Zelfs al gaat het puur om seks, dan nog verwacht ze vaardigheden en een bedpartner die weet wat hij doet. Niemand heeft zin alles nog te moeten aanleren en de manier waarop bepaalde knullen communiceren, doet weinig ervaring uitschijnen. Ik heb als twintiger enkele ervaringen gehad met vrouwen in de veertig, zowel getrouwd en single, maar leeftijd speelde daar nooit de belangrijkste rol in.

koekies zijn lekker

dinsdag 28 mei 2019 om 08:54
Ach welnee. Ik ken niemand.Pindakaasjes schreef: ↑28-05-2019 08:43Precies!
Genoeg vrouwen zullen die onervarenheid juist aantrekkelijk vinden.

dinsdag 28 mei 2019 om 09:02

dinsdag 28 mei 2019 om 09:43
Jaah ik heb ze ook al gezien, druk bezig met hun jong te voeden.

dinsdag 28 mei 2019 om 10:00
Ik ook, hoor.
Het zou goed kunnen dat jouw beeld hiervan niet klopt. Er rust zo'n groot taboe op leeftijdsverschil rijpere vrouw/jonge knul, dat maar weinig vrouwen ervoor uit zullen komen dat ze jonge mannen/jongens ook op latere leeftijd nog steeds heel aantrekkelijk vinden. In mijn omgeving weet ook niemand van mij dat ik het nog prima zou kunnen op een leuke 21-jarige. Ik zou niet weten waarom niet.

dinsdag 28 mei 2019 om 11:27
Heel erg blij mee dat de laatste reacties wat positiever zijn.
Ik kan goed om met kritiek maar snap inderdaad ook niet waarom je schrijft alsof ik 7 ben. Ik ben 21 en heb meer dan 6 partners gehad en nog niemand tot nu toe ontevreden, vraag me af hoe je weet dat ik mijn tandjes onder mijn bed leg en huiswerk af heb?
Kom op is dat niet een beetje kinderachtig en dan ben ik het kind hier.
Never the less every message is a lesson, bedankt iedereen!
Ik kan goed om met kritiek maar snap inderdaad ook niet waarom je schrijft alsof ik 7 ben. Ik ben 21 en heb meer dan 6 partners gehad en nog niemand tot nu toe ontevreden, vraag me af hoe je weet dat ik mijn tandjes onder mijn bed leg en huiswerk af heb?
Kom op is dat niet een beetje kinderachtig en dan ben ik het kind hier.

Never the less every message is a lesson, bedankt iedereen!