seksueel gefrustreerd
dinsdag 15 november 2011 om 01:21
dinsdag 15 november 2011 om 01:23
quote:flowerbombje schreef op 15 november 2011 @ 01:18:
Joh, overdrijven is ook een vak.
Duik de kroeg in en pik een leuke ONS op. Ga naar de hoeren, een parenclub of sla de hand aan jezelf. Aan elk probleem is een mouw te passen.
Ik heb nog een probleem en dat is dat ik moeilijk contact kan met vrouwen. Op de één of de ander manier klap ik helemaal dicht en kan ik niet uit m'n woorden komen.
Dit is toch geen leven zo.
Joh, overdrijven is ook een vak.
Duik de kroeg in en pik een leuke ONS op. Ga naar de hoeren, een parenclub of sla de hand aan jezelf. Aan elk probleem is een mouw te passen.
Ik heb nog een probleem en dat is dat ik moeilijk contact kan met vrouwen. Op de één of de ander manier klap ik helemaal dicht en kan ik niet uit m'n woorden komen.
dinsdag 15 november 2011 om 01:24
quote:koekie_monster schreef op 15 november 2011 @ 01:23:
[...]
Daar hebben veel meer mensen last van dan je denkt.
Heb je al eens hulp gezocht hiervoor?
[...]
Daar hebben veel meer mensen last van dan je denkt.
Heb je al eens hulp gezocht hiervoor?
dinsdag 15 november 2011 om 01:29
quote:Iwannalive schreef op 15 november 2011 @ 01:20:
[...]
Ideaal is het misschien niet maar je kan je toch even zelf helpen...Dat heb ik lang genoeg gedaan, ik wil ook een keer in m'n leven een vrouwenlichaam voelen, ruiken, strelen en kussen. Ik wil het gevoel ervaren dat ik ook leef, zoveel vrouwen lopen er rond en niemand die mij ziet staan.
[...]
Ideaal is het misschien niet maar je kan je toch even zelf helpen...Dat heb ik lang genoeg gedaan, ik wil ook een keer in m'n leven een vrouwenlichaam voelen, ruiken, strelen en kussen. Ik wil het gevoel ervaren dat ik ook leef, zoveel vrouwen lopen er rond en niemand die mij ziet staan.
dinsdag 15 november 2011 om 01:32
quote:koekie_monster schreef op 15 november 2011 @ 01:29:
[...]
Dat heb ik lang genoeg gedaan, ik wil ook een keer in m'n leven een vrouwenlichaam voelen, ruiken, strelen en kussen. Ik wil het gevoel ervaren dat ik ook leef, zoveel vrouwen lopen er rond en niemand die mij ziet staan.Waarom denk je dat ze je niet zien staan? Ik kan me dat eerste wat je schrijft trouwens wel goed voorstellen.
[...]
Dat heb ik lang genoeg gedaan, ik wil ook een keer in m'n leven een vrouwenlichaam voelen, ruiken, strelen en kussen. Ik wil het gevoel ervaren dat ik ook leef, zoveel vrouwen lopen er rond en niemand die mij ziet staan.Waarom denk je dat ze je niet zien staan? Ik kan me dat eerste wat je schrijft trouwens wel goed voorstellen.
dinsdag 15 november 2011 om 01:36
quote:koekie_monster schreef op 15 november 2011 @ 01:30:
[...]
Nee.
Dat wordt dan toch wel tijd... anders word je frustratie groter en groter. Sommige patronen doorbreken kan je niet alleen. Daar heb je hulp bij nodig. Iemand die naar je luistert en die met je meedenkt.
Dat soort hulp is er en daarmee kan je verder komen.
[...]
Nee.
Dat wordt dan toch wel tijd... anders word je frustratie groter en groter. Sommige patronen doorbreken kan je niet alleen. Daar heb je hulp bij nodig. Iemand die naar je luistert en die met je meedenkt.
Dat soort hulp is er en daarmee kan je verder komen.
dinsdag 15 november 2011 om 01:38
dinsdag 15 november 2011 om 01:39
dinsdag 15 november 2011 om 01:40
dinsdag 15 november 2011 om 01:41
quote:koekie_monster schreef op 15 november 2011 @ 01:38:
[...]
Het ligt denk ik aan mij, ik weet niet.
Als ik een vrouw was geweest was 't makkelijker geweest denk ik.Waarom zou het aan jou liggen... Dat weet je toch niet zeker... ik zou dat onderzoeken, niet zomaar voor jezelf invullen. Doe je jezelf misschien wel te kort mee.
[...]
Het ligt denk ik aan mij, ik weet niet.
Als ik een vrouw was geweest was 't makkelijker geweest denk ik.Waarom zou het aan jou liggen... Dat weet je toch niet zeker... ik zou dat onderzoeken, niet zomaar voor jezelf invullen. Doe je jezelf misschien wel te kort mee.
dinsdag 15 november 2011 om 01:43
dinsdag 15 november 2011 om 01:43
dinsdag 15 november 2011 om 01:45
dinsdag 15 november 2011 om 01:45