Sekswerk topic

29-10-2017 16:26 617 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Een jaartje geleden ongeveer ben ik begonnen met werken als sekswerker. Ik ben een typische “happy hooker”; iemand die haar werk oprecht leuk vindt.
Voordat ik begon met werken zocht ik heel veel informatie maar kon niet echt antwoorden vinden op vragen als:
Wat voor mensen doen dit werk?
Wat voor mensen bezoeken de dvp’s?
Hoe werkt dat opting-in eigenlijk?
Wat doe je zoal de hele dag?
Wat moet je met Hookers (de site)?
Hoe weet je of een club of huis ok is?
Wat doe je aan?
Hoe werkt het bij de GGD?

Mochten er hier nou mensen op zoek zijn naar antwoorden dan wil ik daar graag bij helpen. En als mensen dit topic willen gebruiken om sekswerkers te bashen (want ook dat gebeurt) dan ook prima. Of misschien hebben mensen wel gewoon vragen uit nieuwsgierigheid want het is ook wel een beetje een geheime/verborgen wereld.

Voor de beeldvorming: ik ben begin 30, kom uit een leuke familie, heb gestudeerd, heb een baan voor 4 dagen in de week in het vakgebied waar ik voor gestudeerd heb en 1 dag per week werk ik in een privehuis. Voor de kick, de spanning, de gezelligheid en het extra geld. Ik heb kort in een ander huis gewerkt waar ik de sfeer niet fijn vond en nu werk ik in een heel gezellig huis. Dit deel van mijn leven deel ik met niemand: echt niemand weet dat ik dit werk doe. Deels omdat het voor mij onderdeel van de spanning is, deels omdat ik er ooit mee ga stoppen en niet nog jarenlang het labeltje “sekswerker” wil hebben want hoe jammer ook, er wordt nog steeds door mensen op neergekeken.

Dus, shoot :)
JollyRider schreef:
20-10-2018 22:22
Als je 5 klanten voor 35,- per dag hebt, en je werkdag duurt pakweg 8 uur, dan is je tarief dus 21,- per uur. Dat is niet goed betaald, dat is echt heel weinig. Ook voor leuk werk
Ja? Gemiddeld 200-300 euro per dag, met af en toe een extraatje dat zomaar 100 euro of meer kan zijn, vindt jij weinig?

Dat is gewoon een prima salaris voor leuk werk zonder opleidingseisen of ander geneuzel.

Uitzonderingen daargelaten, komen er bij niemand gouden eieren uit.
Alle reacties Link kopieren
mvp schreef:
20-10-2018 22:36
Ik vraag me wel af wat jij verdient dan?
Sekswerk mag volgens mij alleen als zzp-er en niet in loondienst, dus moet je het daar ook mee vergelijken. Ik werk als zzp-er voor ongeveer 140,- per uur bruto, en daar blijft netto ongeveer de helft van over.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
YouWish schreef:
20-10-2018 18:05
Echt bizar weinig. Dat je voor zo’n laag bedrag je lichaam verkoopt vind ik echt ongelooflijk. Brrrrr.
Nou dit. Ik zal het nooit begrijpen. Ik krijg echt kippenvel bij het idee alleen al. :'-(

Als je écht misselijk wil worden moet je eens op een beoordelingssite kijken (waar hoerenlopers reviews schrijven over hoeren). Je gelooft je ogen niet.

Vrouwen die klanten pijpen zonder condoom en ook kont likken zijn absoluut geen uitzondering. En tussendoor inderdaad gewoon even mond spoelen en weer verder gaan. :pukey:
Alle reacties Link kopieren
@Jollyrider: ik geloof best dat jij €140 per uur rekent. Een kennis van mij is consultant en zijn tarief is €1000 per dag. Alleen heb je het wel over een ander segment dan.
Toevallig heb ik laatst m’n tuin laten doen. De tuinman (zzp’er) vroeg €40 per uur. Met bonnetje. Ik denk dat het eerlijker vergelijken is met zo’n iemand want dat ik een WO achtergrond heb betekent niet dat dit werk op dat niveau zit.

Iedereen die werkt verkoopt z’n lichaam en/of geest. Daar is de arbeidsmarkt op gebaseerd. De truuk is om iets te doen dat je leuk vindt en dan voelt je lichaam verkopen helemaal niet zo erg als je lichaam verkopen. Beetje omdenken ;)
Lotus90 schreef:
21-10-2018 02:51
Nou dit. Ik zal het nooit begrijpen. Ik krijg echt kippenvel bij het idee alleen al. :'-(

Als je écht misselijk wil worden moet je eens op een beoordelingssite kijken (waar hoerenlopers reviews schrijven over hoeren). Je gelooft je ogen niet.

Vrouwen die klanten pijpen zonder condoom en ook kont likken zijn absoluut geen uitzondering. En tussendoor inderdaad gewoon even mond spoelen en weer verder gaan. :pukey:

Echt zum kotzen :pukey:
En dat voor een habbekrats.
mvp schreef:
21-10-2018 08:38
@Jollyrider: ik geloof best dat jij €140 per uur rekent. Een kennis van mij is consultant en zijn tarief is €1000 per dag. Alleen heb je het wel over een ander segment dan.

Het zelfde tarief als Jolly dus.


Toevallig heb ik laatst m’n tuin laten doen. De tuinman (zzp’er) vroeg €40 per uur. Met bonnetje. Ik denk dat het eerlijker vergelijken is met zo’n iemand want dat ik een WO achtergrond heb betekent niet dat dit werk op dat niveau zit.


Maar het is een veel te laag tarief, ook voor die tuinman. Ik ben ondernemer en werk niet met uurtje-factuurtje, maar ik weet wel dat ik per maand alleen al aan mijn AOV 500 euro kwijt ben, en dan nog eens 1000 euro aan mijn pensioenfonds. Als je 40 euro per uur vraagt, en daar moet nog omzetbelasting af, en inkomstenbelasting, en AOV en pensioen, dan houd je er per uur dus ongeveer een tientje aan over om nu van te leven. En het is vreselijk moeilijk om 40 declareerbare uren per week te maken...


Ik snap dat het voor jou een bijbaan is, waar je dus geen AOV voor hoeft af te sluiten en waarvan je niet hoeft te sparen voor later, maar het is echt een heel laag tarief. Ik schrik ervan eerlijk gezegd.
Hoeveel doet het huis voor jou trouwens, voor die 50% die zij zelf houden?
Ik krijg bij dit topic telkens het idee dat het geschreven wordt door een uitbater van een privéhuis.

Dit soort werk is echt veel lucratiever als je het heft in eigen hand neemt als dame.

Het slimste is het wanneer je een advertentie zet voor massage met een beetje een leuke/sexy foto van jezelf.
Kan ook incognito zonder gezicht.

Je maakt via een apart telefoonnummer zelf afspraken met de mannen die reageren en er zullen er genoeg zijn die vanzelf vragen om een happy end en meer.

Dan kun je zelf nog altijd bepalen met welke mannen je verder wilt gaan en welke mannen je niet meer geeft dan een handmatig hoogtepunt.

De verdiensten van de massage geef je misschien netjes op: maximaal 50 euro per uur en eventuele extra verdiensten zoals pijpen en intiem houd je lekker zelf; geen haan die daarnaar kraait.

Voor een uurtje "massage" met intiem vraag je minimaal 150 euro en als je 1 dag per week werkt kun je gemakkelijk 4 klanten "masseren" per dag dus dat is dan 6oo euro waarvan je maximaal 200 euro opgeeft aan de belasting.

En als de mannen je niet bevallen dan masseer je ze een beetje en dan heb je alsnog 200 euro.

Het is echt totaal niet nodig om je in een privé huis te laten uitbuiten voor zo'n habbekrats.
Alle reacties Link kopieren
Pijnlijke discussie over uurlonen, 140 euro per uur klinkt voor mij skyhigh. Dat is twee maal het hoogste bedrag dat mijn werkgever kan rekenen en bijna 3x het minimum voor gewone werkzaamheden. Daarbij moet ik gelijk de kanttekening maken dat het geen randstad tarieven zijn. Die 40 euro lijkt mij helaas realistisch maar ik lees dat de helft van de ZZP'ers geen AOV heeft, al dan niet bewust.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
21-10-2018 10:52
Ik krijg bij dit topic telkens het idee dat het geschreven wordt door een uitbater van een privéhuis.

Dit soort werk is echt veel lucratiever als je het heft in eigen hand neemt als dame.

Het slimste is het wanneer je een advertentie zet voor massage met een beetje een leuke/sexy foto van jezelf.
Kan ook incognito zonder gezicht.

Je maakt via een apart telefoonnummer zelf afspraken met de mannen die reageren en er zullen er genoeg zijn die vanzelf vragen om een happy end en meer.

Dan kun je zelf nog altijd bepalen met welke mannen je verder wilt gaan en welke mannen je niet meer geeft dan een handmatig hoogtepunt.

De verdiensten van de massage geef je misschien netjes op: maximaal 50 euro per uur en eventuele extra verdiensten zoals pijpen en intiem houd je lekker zelf; geen haan die daarnaar kraait.

Voor een uurtje "massage" met intiem vraag je minimaal 150 euro en als je 1 dag per week werkt kun je gemakkelijk 4 klanten "masseren" per dag dus dat is dan 6oo euro waarvan je maximaal 200 euro opgeeft aan de belasting.

En als de mannen je niet bevallen dan masseer je ze een beetje en dan heb je alsnog 200 euro.

Het is echt totaal niet nodig om je in een privé huis te laten uitbuiten voor zo'n habbekrats.




Je pakt het slim aan vind ik. Je selecteert eerst op wie je wat aanbiedt. En je bent eigen baas
Nadelen lijken mij dat je wel geregistreerd staat of komt bij belastingdienst / gemeente en dergelijke.

Als je discreter wilt werken zou je juist geen sexy foto moeten plaatsen. Klanten zullen sowieso toch wel om een erotische massage vragen, er is heel veel interesse voor denk ik (of weinig aanbod
Tenzij er expliciet en duidelijk bij een advertentie staat dat het NIET mogelijk is, zullen erotische verzoeken er altijd zijn schat ik zo
Alle reacties Link kopieren
En als je adverteert met erotische massages kunnen sukkels je op een recensie site als hookers zetten. Dat is echt onwenselijk lijkt mij
Manmanman, als je pijpt zonder condoom en zoent en je jezelf laat likken dan kun je per uur gewoon 300 euro vragen.
Dat noem je dan een girlfriendexperience, of een tantrische ontmoeting/samensmelting of zoiets.

Je hoeft er inderdaad niet persé een sexy foto bij te zetten, maar een kleine hint zorgt ervoor dat je wél veel sneller aan je klanten komt.

En begin vooral niet te laag in prijs, laat je nooit overhalen tot tientjes-werk, houd je eer hoog en zorg ervoor dat je klasse biedt voor veel geld.
Geef jezelf niet voor een paar tientjes weg aan mannen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten: voor minder dan 100 euro kun je sowieso niets krijgen behalve een massage met handjob; dan moeten ze maar een beetje sparen, die mannen, als ze meer willen dan dat!

Er wordt altijd gezegd dat "het werk" vroeger veel beter verdiende, maar dat is bullshit.
Er zullen altijd mannen zijn die voor een paar tientjes wat naïeve vrouwen over weten te halen om " het" met hen te doen en er zullen ook altijd aardige mannen zijn die best veel geld neer willen leggen voor een dame met klasse en om een stijlvolle "girlfriendexperience" mee te hebben.

Dit is ook een vorm van voor jezelf opkomen en van emancipatie.
quattro35 schreef:
21-10-2018 16:14
En als je adverteert met erotische massages kunnen sukkels je op een recensie site als hookers zetten. Dat is echt onwenselijk lijkt mij
Ja, maar zulke mannen wil je tóch niet; die sukkels die continu op hookers zoeken naar nieuw neukvlees.
Laat die maar lekker in hun eigen sop gaarkoken, want er zijn genoeg mannen die nooit op zulke sites komen en daar mik je veel liever op.

Je hebt ook helemaal niet veel klanten nodig als je 2 of 3honderd per uur vraagt; 3 of 4 per week ik dan al genoeg.

Daarbij werk je als het goed is niet onder je eigen naam, dus mocht je reputatie als hoer te zeer verpest zijn dan neem je een nieuwe naam en een nieuw nummer.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
21-10-2018 17:06
Ja, maar zulke mannen wil je tóch niet; die sukkels die continu op hookers zoeken naar nieuw neukvlees.
Laat die maar lekker in hun eigen sop gaarkoken, want er zijn genoeg mannen die nooit op zulke sites komen en daar mik je veel liever op.

Je hebt ook helemaal niet veel klanten nodig als je 2 of 3honderd per uur vraagt; 3 of 4 per week ik dan al genoeg.

Daarbij werk je als het goed is niet onder je eigen naam, dus mocht je reputatie als hoer te zeer verpest zijn dan neem je een nieuwe naam en een nieuw nummer.
Ik dacht dat jouw tips (of feitelijk: handleiding) over hoe je jezelf het meest lucratief in de markt kan zetten uit je eerdere post blijk gaven van pragmatisme. Pragmatisme kan ik bewonderen. Petje af.

In deze post lees ik echter iets heel anders; diepe minachting voor klanten in combinatie met ontkenning van je eigen positie en vooral drogredenatie; alsof je als hoer moreel hoogstaander bent wanneer je moeilijk(er) te vinden bent en/of meer geld rekent.

Je bent nog steeds een hoer, als hoer zijnde.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
21-10-2018 17:35
Ik dacht dat jouw tips (of feitelijk: handleiding) over hoe je jezelf het meest lucratief in de markt kan zetten uit je eerdere post blijk gaven van pragmatisme. Pragmatisme kan ik bewonderen. Petje af.

In deze post lees ik echter iets heel anders; diepe minachting voor klanten in combinatie met ontkenning van je eigen positie en vooral drogredenatie; alsof je als hoer moreel hoogstaander bent wanneer je moeilijk(er) te vinden bent en/of meer geld rekent.

Je bent nog steeds een hoer, als hoer zijnde.
Hehe ik wilde eigenlijk iets zeggen over parttime werkende vrouwtjes die op het geld van hun vent teren in combinatie met dit topic :D

MVP, ik heb wel een vraag: hoe zou je er mee om gaan als dit zou uit komen op een andere baan etc? Zou je eerlijk zijn tegen over een man die je ontmoet en waar je echt een relatie mee wil?

Overigens denk ik dat iedereen een prijs heeft voor wat dan ook. De illusie dat je dat niet hebt vind ik getuigen van een simpel leven in een ivoren toren.
Vanzai schreef:
21-10-2018 17:35
Ik dacht dat jouw tips (of feitelijk: handleiding) over hoe je jezelf het meest lucratief in de markt kan zetten uit je eerdere post blijk gaven van pragmatisme. Pragmatisme kan ik bewonderen. Petje af.

In deze post lees ik echter iets heel anders; diepe minachting voor klanten in combinatie met ontkenning van je eigen positie en vooral drogredenatie; alsof je als hoer moreel hoogstaander bent wanneer je moeilijk(er) te vinden bent en/of meer geld rekent.

Je bent nog steeds een hoer, als hoer zijnde.
In mijn post staat niet dat ik minachting heb voor klanten want il scheer niet alle mannen over 1 kam, dat interpreteer je dus verkeerd; met het woord sukkels refereer ik naar het woord sukkels van de post waar ik op reageer en dat gaat dan dus over die groep mannen die op hookers zit te oordelen over prostituees.

Ik heb gewoon respect voor goedbedoelende en nette klanten die netjes betalen en zich afzijdig houden van de hele hetze eromheen.

Maar je hebt dus ook een groep die het niet eens zozeer te doen is om goede seks voor geld, maar die het gewoon leuk vindt om de zogenaamde criticus uit te hangen en lekker te (ver)oordelen.
En het zijn sukkels omdat het veel te persoonlijk is wat zo'n prostituee geeft en er dus een klik moet zijn en als die klik er met meneer b en Angela niet was, dan kan meneer b op hookers zich negatief uitlaten over Angela, maar meneer a heeft daar niets aan, want misschien is die klik er tussen meneer a en Angela wél en zou hij het juist de perfecte ervaring vinden.
Het zijn gewoon een stel roddelooms op hookers.
Alle reacties Link kopieren
Juist ja. Je bevestigt dus dat je vindt dat hoeren boven beoordeling staan en dat de mannen die recenties schrijven minderwaardig zijn.

Als hoer ben je gewoon hoer hoor. Je hebt geen speciale voorrechten om boven kritiek verheven te staan.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
mvp schreef:
21-10-2018 08:38
@Jollyrider: ik geloof best dat jij €140 per uur rekent. Een kennis van mij is consultant en zijn tarief is €1000 per dag. Alleen heb je het wel over een ander segment dan.
Toevallig heb ik laatst m’n tuin laten doen. De tuinman (zzp’er) vroeg €40 per uur. Met bonnetje. Ik denk dat het eerlijker vergelijken is met zo’n iemand want dat ik een WO achtergrond heb betekent niet dat dit werk op dat niveau zit.

Iedereen die werkt verkoopt z’n lichaam en/of geest. Daar is de arbeidsmarkt op gebaseerd. De truuk is om iets te doen dat je leuk vindt en dan voelt je lichaam verkopen helemaal niet zo erg als je lichaam verkopen. Beetje omdenken ;)
Ik heb echt niets tegen sekswerk. Als dat is wat je wil doen, prima, veel plezier er mee. Ik snap ook dat het niet enorm goed betaalt, tenzij je qua uiterlijk of techniek iets uitzonderlijks te bieden hebt is seks een betrekkelijk simpel klusje. Maar het is niet zonder reden dat de overheid zzp-tarieven onder een bepaalde grens ziet als uitbuiting-tenzij. Het tarief dat je noemt is gewoon erg laag.

En begrijp me goed, als een vrouw er lol in heeft of ze zit zo in financiële nood dat ze voor dat soort tarieven asn het werk moet, dan is het prima dat het kan. Maar je bracht het alsof het goed betaald wordt, maar dat is gewoon niet zo.

Met mijn tarief hou ik netto een bedrag over waarvan ik mijn gezin prima kan onderhouden, maar rijk word ik er absoluut niet van. Ik moet er echt niet aan denken hoe het leven van mij en mijn kinderen er uit zou zien bij jouw tarief
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Vanzai schreef:
21-10-2018 18:25
Juist ja. Je bevestigt dus dat je vindt dat hoeren boven beoordeling staan en dat de mannen die recenties schrijven minderwaardig zijn.

Als hoer ben je gewoon hoer hoor. Je hebt geen speciale voorrechten om boven kritiek verheven te staan.
Nee, ik vind dat je boven beoordeling moet staan als prostituee en dat je je daar niets van moet aantrekken.
Als man zou je je daar beter ook niet mee in kunnen laten vind ik.

Dat je niets hebt aan een kliek van mannen die zich met zulke websites in laat, maar dat is niet hetzelfde als dat prostituees niet beoordeeld kúnnen worden. Natúúrlijk kan dat wel en dat is ruimschoots bewezen.

Ik denk dus niet dat het zin heeft.
Stel dat Karel helemaal geen vriendelijke man is maar een beetje lomp en hij stinkt enorm uit zijn bek, maar Karel weet dat niet van zichzelf en vindt zichzelf geweldig.
Hij is dus bij die Angela geweest en zij wilde niet zoenen en deed een beetje stug als reactie op Karel zijn lompe gedrag.
En Karel zet in een negatieve beoordeling op hookers.nl dat Angela nogal nors is en niet veel doet.
Jan leest dat en Jan gaat dan daardoor niet naar Angela, maar Jan kent Karel niet en heeft geen idee dat Karel uit zijn bek stinkt en geen goede manieren heeft...

Het is dus vrij kortzichtig om gevolgen te trekken uit zo'n website als hookers, vooral ook omdat de diensten zo persoonlijk zijn en ook vaak een kwestie van smaak.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
21-10-2018 18:58
Nee, ik vind dat je boven beoordeling moet staan als prostituee en dat je je daar niets van moet aantrekken.
Als man zou je je daar beter ook niet mee in kunnen laten vind ik.

Dat je niets hebt aan een kliek van mannen die zich met zulke websites in laat, maar dat is niet hetzelfde als dat prostituees niet beoordeeld kúnnen worden. Natúúrlijk kan dat wel en dat is ruimschoots bewezen.

Ik denk dus niet dat het zin heeft.
Stel dat Karel helemaal geen vriendelijke man is maar een beetje lomp en hij stinkt enorm uit zijn bek, maar Karel weet dat niet van zichzelf en vindt zichzelf geweldig.
Hij is dus bij die Angela geweest en zij wilde niet zoenen en deed een beetje stug als reactie op Karel zijn lompe gedrag.
En Karel zet in een negatieve beoordeling op hookers.nl dat Angela nogal nors is en niet veel doet.
Jan leest dat en Jan gaat dan daardoor niet naar Angela, maar Jan kent Karel niet en heeft geen idee dat Karel uit zijn bek stinkt en geen goede manieren heeft...

Het is dus vrij kortzichtig om gevolgen te trekken uit zo'n website als hookers, vooral ook omdat de diensten zo persoonlijk zijn en ook vaak een kwestie van smaak.
Je bedoelt uiteraard Ja, ik vind dat je boven beoordeling moet staan als prostituee en dat je je daar niets van moet aantrekken.

Als hoer verkoop je een act en skills. Gaat de klant ontevreden de deur uit, dan krijg je een negatieve beoordeling. Terecht. Die klant wil namelijk waar voor z’n geld. Die wil krijgen wat beloofd is.

Ik snap dat het mensenwerk is, echt. Maar jezelf daarachter verstoppen door te beweren dat recenties op hookers.nl door een minderwaardig soort mannen zijn geschreven is echt nonsens.

Je verkoopt jezelf als object. Als seks-object; je verkoopt je neukbare gaten en je beloftes over wat de klant van je mag verwachten. Live with it.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
21-10-2018 19:08
Je bedoelt uiteraard Ja, ik vind dat je boven beoordeling moet staan als prostituee en dat je je daar niets van moet aantrekken.

Als hoer verkoop je een act en skills. Gaat de klant ontevreden de deur uit, dan krijg je een negatieve beoordeling. Terecht. Die klant wil namelijk waar voor z’n geld. Die wil krijgen wat beloofd is.

Ik snap dat het mensenwerk is, echt. Maar jezelf daarachter verstoppen door te beweren dat recenties op hookers.nl door een minderwaardig soort mannen zijn geschreven is echt nonsens.

Je verkoopt jezelf als object. Als seks-object; je verkoopt je neukbare gaten en je beloftes over wat de klant van je mag verwachten. Live with it.
In die laatste alinea beschrijf je precies welk soort mannen je duidelijk níet moet hebben als klant.
Zulke mannen die zo over prostituees denken als jij die wíl je dus niet als stijlvolle prostituee met klasse.

Maar zoals jij je denkwijze nu net beschrijft heb je overduidelijk dus ook totaal geen klasse.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
21-10-2018 19:11
In die laatste alinea beschrijf je precies welk soort mannen je duidelijk níet moet hebben als klant.
Zulke mannen die zo over prostituees denken als jij die wíl je dus niet als stijlvolle prostituee met klasse.

Maar zoals jij je denkwijze nu net beschrijft heb je overduidelijk dus ook totaal geen klasse.
Ik zal echt nooit kunnen behoren tot het soort mensen dat meteen op-de-man commentaren levert zodra er kritiek komt. Mijn intelligentie staat dat in de weg.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Stijlvolle prostituee met klasse? Zijn er ook stijlvolle prostituees zonder klasse?
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 19:32
0.61% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
21-10-2018 11:11
Pijnlijke discussie over uurlonen, 140 euro per uur klinkt voor mij skyhigh.
Bevriende advocaten, accountants, etc vragen heel wat meer. Maar daar gaat het niet om. Punt is dat een tarief van 40,- hier gebracht werd als “goed verdiend”. Dat bestrijd ik
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
21-10-2018 18:58
Nee, ik vind dat je boven beoordeling moet staan als prostituee en dat je je daar niets van moet aantrekken.
Als man zou je je daar beter ook niet mee in kunnen laten vind ik.

Dat je niets hebt aan een kliek van mannen die zich met zulke websites in laat, maar dat is niet hetzelfde als dat prostituees niet beoordeeld kúnnen worden. Natúúrlijk kan dat wel en dat is ruimschoots bewezen.

Ik denk dus niet dat het zin heeft.
Stel dat Karel helemaal geen vriendelijke man is maar een beetje lomp en hij stinkt enorm uit zijn bek, maar Karel weet dat niet van zichzelf en vindt zichzelf geweldig.
Hij is dus bij die Angela geweest en zij wilde niet zoenen en deed een beetje stug als reactie op Karel zijn lompe gedrag.
En Karel zet in een negatieve beoordeling op hookers.nl dat Angela nogal nors is en niet veel doet.
Jan leest dat en Jan gaat dan daardoor niet naar Angela, maar Jan kent Karel niet en heeft geen idee dat Karel uit zijn bek stinkt en geen goede manieren heeft...

Het is dus vrij kortzichtig om gevolgen te trekken uit zo'n website als hookers, vooral ook omdat de diensten zo persoonlijk zijn en ook vaak een kwestie van smaak.
Toen ik recent de bezorg-sushi wilde laten komen was deze dicht. Nu weet ik dat sushi verrekte duur is, terwijl de kwaliteit enorm varieert. Vóór ik bij een andere leverancier sushi bestelde las ik de recensies. Één recensie zegt me niks, maar als ik keer op keer lees dat te laat wordt bezorgd of de rijst te nat is, dan bestel ik daar niet.

Kortzichtig? Vast wel, ik heb die avond pannenkoeken gegeten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Vanzai schreef:
21-10-2018 19:16
Stijlvolle prostituee met klasse? Zijn er ook stijlvolle prostiuees zonder klasse?
Ja, als ze wél stijlvol zijn van zichzelf maar helaas (nog) niet zelfbewust en onafhankelijk genoeg zijn om zichzelf hoog te houden en níet in te laten met de verkeerde vrienden of privéhuizen en/of klanten.
Waardoor ze zichzelf dus lager (laten) classificeren dan waar ze zich eigenlijk (hadden kunnen) bevinden.

Je kunt iemand zijn met stijl door een bepaalde mate van elegantie en welbespraakt en welgemanierdheid en een goed en behulpzaam mens zijn, maar dan is het dus nog steeds de kunst om jezelf hoog te houden en je tussen de juiste mensen te begeven die ook zo elegant en stijlvol zijn, zodat je die goede stijl ook uit kunt stralen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven