Sensation White

15-06-2010 21:52 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,

Wij zijn swingers en zijn van plan naar Sensation White te gaan. Eerste keer voor ons, lijkt ons super gaaf, maar we hebben nog wel een paar vraagjes.

Moet echt alles in het wit of kan een witte outfit ook met een andere kleur schoenen eronder? Wat dragen de mannen? Hoe zit het met schoeisel van de mannen?

Weet iemand een goede betaalbare (web)shop voor leuke outfits?

Alvast bedankt voor de reacties!
Wij vonden het in ieder geval ook helemaal NIKS dit jaar.

Zo balen dat ons vakje 120 er niet meer was...

Verder vonden we de muziek niet echt top (wat dat betreft vonden we Trance Energy veel beter). De opening was het ook niet helemaal, is wel eens spectaculairder geweest.

Maar daar was wel overheen te komen allemaal als we lekker in vak 120 ons eigen feestje hadden kunnen bouwen...
Ja, dat heb ik van meer kanten gehoord. Viel meer mensen tegen dat er dit jaar geen vak 120 was. Ik kan het niet vergelijken, 1e x geweest dit jaar. Wij vonden het in elk geval wel superleuk en relaxed, zijn veel leuke mensen tegen gekomen in vak 115
Heel oud topic, maar toch actueel:

Komend weekend (de 6de) vindt in de Amsterdam Arena voor de zoveelste keer het dance-event Sensation plaats.

Into the wild heeft het als sub-naam.

Iemand die nog iets kan vertellen over 'vak 120 / 121'.

Ben benieuwd of dit nog leeft.
Goh, dus het Badr Hari gedoe is ook al weer een jaar oud...
yep, maar Badr zat niet in vak 120...
jahoor, vak 120 leeft nog. wij lopen er ook in de buurt rond
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:doddie schreef op 22 juni 2010 @ 17:11:

nb overnachten hoeven we nooit en kleding heb ik meestal wel al in de kast. Voor de buitenfeesten kleed ik me ook wat warmer aan vaak koelt het in de avond toch behoorlijk af en ik heb het snel koud :-)Het is suf dat ze daar nog steeds geen lockers hebben!!
Je bent zelf een theepot
Hebben ze wel hoor. Al jaren. Ik denk dat je ze gewoon niet gezien hebt. Staat ook op de site.
Ik ben er 5-6 jaar voor het laatst geweest, volgens mij waren er toen nog geen kluisjess, maar ik kan me vergissen natuurlijk
Je bent zelf een theepot
Ja, maar toen bestond er ook nog geen electriciteit en stromend water)))

Hoe het toen was, weet ik niet. Maar eigenlijk staat er tegenwoordig op elk feest van formaat een hele batterij van die lockers.

Over Vak 120 niet zo veel ervarings-deskundigen hier...
[quote]keesadam schreef op 03 juli 2013 @ 10:44:

Ja, maar toen bestond er ook nog geen electriciteit en stromend water)))

Hoe het toen was, weet ik niet. Maar eigenlijk staat er tegenwoordig op elk feest van formaat een hele batterij van die lockers.

quote]

Klopt, ik ken het van alle feesten en verbaasde me erover dat het bij SW niet zo was. Maar goed, blijkbaar wel dus nu.
Je bent zelf een theepot
tot straks:-)
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
En? Hoe was het?
Het feest was top, maar in vak 121 zat een ruime schakering van mensen. Dus niet echt specifiek stellen, en al helemaal niet stellen die op een of andere manier duidelijk maakten dat ze contact zochten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven