Sex hebben als een man!

02-09-2007 12:15 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was ervan overtuigd. Ik kan het ook, sex hebben als een man. Gewoon met iemand naar huis gaan, lekkere sex hebben en elkaar dan nooit meer zien of spreken. De dag na dit avontuurtje voelde ik me fantastisch, zo Samantha uit Sex and the City! Ik ben een vrouw en het kan me niets schelen dat ik nooit meer wat hoor van mijn one night lover, toch? Maar toen begonnen mijn gedachten een loopje met me te nemen; hij heeft mijn nummer dus het zou wel leuk zijn als hij nog een smsje stuurde, gewoon dat het lekker was ofzo.. Of als ie me nog een keer belde. Kijk dan hoef ik er niet eens op in te gaan maar weet ik wel dat ie me echt leuk vond. Of als ik via vrienden nog eens hoor dat ie het over me heeft gehad... Zucht, echte vrouwengedachten steken toch de kop op.

Denken jullie dat het echt mogenlijk is? Dat vrouwen net zo sex hebben als mannen? Of is het maar een fabeltje dat mannen het wel kunnen en spelen die gedachten ook bij mannen door hun hoofd? Ik ben benieuwd!!
Ik weet het echt niet, ik weet zeker dat ik het niet kan. Volgens mij kan je jezelf wel goed voor de gek houden maar ondertussen zoals je al schreef gaan die vrouwengedachtes toch de kop opsteken. Want zou het niet heel erg leuk zijn als hij je een smsje zou sturen hoe lekker hij het wel niet vond met jou. Ik weet zeker dat je daar stiekem toch erg blij mee zou zijn. Ik denk dat als je seks hebt als een man het je echt niet kan schelen of ze je nog smst na een one night stand, jij hebt je lekkere seks toch gehad? En je wil verder niks meer met haar dus waarom zou jij haar nog smsen en wat kan het je schelen als ze jou smst, het was maar voor 1 keer...
Als dat "sex als een man" moet zijn, geef mijn portie dan maar aan Fikkie. Lijkt me meer sex als een dier, maar he, ik ben maar een man dus wat weet ik er van.
Uh... waarom zijn onenightstands voor mannen?
Nee one night stands zijn niet voor mannen, maar ik denk wel dat ONS anders ervaren worden door mannen en vrouwen. Dat er een verschil zit in de beleving ervan.
Ik heb in m'n studententijd wel one night stands gehad en mijn ervaring is juist dat mannen soms best claimerig/verliefd kunnen worden, ook na een ONS. Ik was steeds erg duidelijk vooraf (1 keer en niets meer) en wat mij betrof, hoefde ik die man daarna niet meer te horen of zien (geen relatie-material). Een telefoontje of zo achteraf vond ik dan eerder hinderlijk dan leuk. Die mannen kregen vaak juist wel hoop na zo'n wilde nacht en dachten dan dat ze mij 'hadden'... (als in een relatie, 'van mij').

Ik denk niet dat het 'mannelijke' seks is wat je bedoelt, maar het gaat erom hoe goed je liefde en seksuele lust van elkaar kan scheiden.... Zo kan ik bv uit liefde seks hebben, maar zeker ook uit pure lust. Voor mij zijn dat twee totaal verschillende belevingen van seksualiteit...
Hoi Daantje,

Zelf denk ik dat het wel kan, ligt ook aan de situatie. Ben je in je achterhoofd toch op zoek naar een partner??

Omdat mijn man en ik swingers zijn werkt het voor ons nog weer anders. Absoluut niet op zoek naar andere relatie, maar af en toe wel naar sex. En of dat nu thuis is of in een parenclub er moet wel een klik zijn. Dus na een leuke avond met een heel lekkere man, waar ik soms wel/soms niet tel nr. en/of email adres van heb verwacht ik helemaal niets. Meestal vertellen we elkaar "ter plaatse" dat het lekker was.
Bedoelde inderdaad niet dat een ONS echt iets voor mannen is, maar vroeg me af of het gevoel erna anders is bij mannen en bij vrouwen, net als ambrosia zegt. Je hoort vaak dat mannen er anders mee omgaan, vandaar de stelling, sex als een man. Ik denk inderdaad dat het net ligt aan waar je naar op zoek bent. Sex om de liefde is natuurlijk iets heel anders. Mijn ONS begon als pure lust maar daarna besefte ik wel dat hij erg leuk was dus denk inderdaad muzze dat dan het aspect 'mogelijke partner' meespeelt. Zal dus minder te maken hebben met man/vrouw meer met je gevoelens erbij. Misschien verschillen mannen en vrouwen dan toch minder dan ik dacht ;-)
ik denk dat over het algemeen mannen makkelijker een keer sex kunnen hebben voor 1 keer, zonder verder iets. Een vrouw hoopt daarna denk ik toch eerder dat ie nog een sms-je o.i.d. stuurt. Nou ja, da's mijn ervaring
Als de sex voor herhaling vatbaar is, kan 1 van de 2 toch contact opnemen. Ook een man doet dat regelmatig, is mijn ervaring. Als het tegenviel, neem ik iig geen initiatief meer...denk dat dat voor een man ook geldt. Maar ook dat wil niet zeggen dat hij naar het altaar wil.

Geen ONS dus, maar een MNS ( multi night stand. )
tsja als vrouw wordt je eerder als slettebak gezien als je regelmatig van partner verwisseld. in mijn omgeving wonen bijna alleen maar mannen, en als blonde hollandaise heb ik dus een aardige keus. dus tegen mijn gezonde verstand in ben ik op de avances van de buurman ingaan. Fout! ONS s moet je niet met de buurman doen !

maar goed, het geeft inderdaat een beetje een seks in de city gevoel en je voelt je heel stoer, maar persoonlijk vind ik het maar een leeg en onbevredigd gevoel achterlaten. gelukkig heeft de buurman een vriendin, dus de rest van de buren (de mannen dus) hebben niets om over te roddelen.. (hier in het zuiden van europa doen de mannen steevast aan de roddel zeker tijdens de verplichte apperatiefjes) Hij houdt het netjes geheim.
Leuk topic! Het ligt er ook maar net aan welke man...niet alle mannen zijn zo makkelijk! Ik herken me ook wel in het verhaal... Ik heb nu meerdere sexrelaties, ze weten het niet van elkaar... ik voel me heel machtig! Maar ik moet toch altijd even smsen of bellen met ze, na afloop of gewoon ff gezellig... soort van bevestiging. Raar is dat toch...
Maar nu lees ik dat het vooral om one night stand enzo gaat...

Daar heb ik er maar weinig van gehad, doordat ik liever iets voor langere duur met iemand aanga... zoals die sexrelaties dus. Maar de one night stands die ik gehad heb, heb ik geen nrs gevraagd...dus ook niet gekregen of gegeven. Bij 1 vroeg hij mijn nr. Ik kreeg wel smsjes, maar niet geantwoordt..geen zin in. Dus misschien kan ik het met one night stands wel makkelijker ofzo...
Maar een sexrelatie kan toch beginnen met een one night stand, Surrender..?
Ik heb er in mijn single tijd absoluut geen moeite mee gehad om na een ons niks meer te horen van de mannen in kwestie. Dus het kan wel, ligt eraan hoe jij in elkaar zit, wat je dieperliggende motief is etc.

En wat marlies zegt dat herken ik ook. Ben je duidelijk, lopen ze nog achter je aan..... Zucht.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Maar waarom wisselden jullie dan telefoonnummers uit.....?
Ik wisselde geen telefoonnummers uit, maar je kwam elkaar het volgende weekend gewoon weer tegen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Ik wisselde ook nooit nrs uit en wilde niet dat die mannen m'n adres kenden (dus enkel ONS bij hen), maar op één of andere manier spoorden ze me soms weer op (in zelfde café's op zoek gaan, vriendin van me aanspreken, eentje belde zelfs ooit naar de universiteit, want hoewel ik nooit m'n volledige naam verklapte, was ie toch stiekem in m'n portefeuille op zoek gegaan naar m'n echte naam op m'n studentenkaart!).

En dan heb ik het niet over griezels, maar hele gewone jongens die blijkbaar geen genoegen namen met 1 keer... Triest....
Ik had weleens het idee dat hoe duidelijker ik zei dat het echt om een ONS ging, hoe spannender die mannen dat vonden. Dat ze dan dachten dat zij degene waren die jou op andere gedachten konden brengen ofzo. Brrrr.
Ik kan het ook hoor, sex puur uit lust. En ik had ook het omgekeerde, dat ik niks meer wilde, maar dat die mannen vaak contact wilden houden of dat het meer nighst stands werden. Een van mijn vroegere minnaars zei tegen me dat ik nog erger was dan een man.
Cum non tum age
ik ben er ook wel heel benieuwd naar...sex uit lust....zodra ik echt gevoelens heb voor een man dan kan ik het niet! Dan wil ik ook meer. Maar ik wil het graag eens proberen, gewoon sex voor de sex, nothing more!

Morgen heb ik een afspraak, via internet....ik ben benieuwd of ik het ook echt doorzet of dat het gewoon een wilde fantasie van me is.

Iemand hier ervaring mee?
ja ik, twee keer. De eerste keer werkte het niet en de tweede keer ging het allemaal prima. Iets te goed denk ik, want ik ben hem leuker gaan vinden.
Ik ben een man en ik vind het afschuwelijk om sex om de sex te hebben. Ik kan het niet. Je gaat toch niet volhouden dat je al die lieve leuke dingen met iemand doet, met de restrictie dat het maar een keer mag zijn? Als het lekker was, dan wil je vaker.

Ik vind ook nog dat je er een ander pijn mee doet. Je geeft de ander het gevoel dat je alleen uit hebberigheid met hem naar bed bent geweest, niet uit liefde. Ik kan me voorstellen dat je met iemand naar bed gaat omdat het lekker is, niks op tegen, maar toch wil ik dan dat die ander weet wie ik ben, dat diegene me kan opzoeken als zij dat wilt, dat we een keertje napraten, een biertje met me kan drinken, alles wat leuk is. Ik wil dat niet vrouwelijk noemen, ik wil dat normaal noemen. Respect hebben voor elkaar.
Antonio schreef op 03 september 2007 @ 13:40:

Ik ben een man en ik vind het afschuwelijk om sex om de sex te hebben. Ik kan het niet. Je gaat toch niet volhouden dat je al die lieve leuke dingen met iemand doet, met de restrictie dat het maar een keer mag zijn? Als het lekker was, dan wil je vaker.

Ik vind ook nog dat je er een ander pijn mee doet. Je geeft de ander het gevoel dat je alleen uit hebberigheid met hem naar bed bent geweest, niet uit liefde. Ik kan me voorstellen dat je met iemand naar bed gaat omdat het lekker is, niks op tegen, maar toch wil ik dan dat die ander weet wie ik ben, dat diegene me kan opzoeken als zij dat wilt, dat we een keertje napraten, een biertje met me kan drinken, alles wat leuk is. Ik wil dat niet vrouwelijk noemen, ik wil dat normaal noemen. Respect hebben voor elkaar.
Goh, dat valt mij nu een beetje tegen Antonio....
ja ik vind deze topictitel een denigrerende titel, maar de blanke, heterosexuele man mag je ongestraft beledigen. Als de topictitel was "sex hebben als een neger" of "sex hebben als een homo" of "sex hebben als een allochtoon" dan was het forum te klein geweest. Ik vind gehaaste, onpersoonlijke sex helemaal niet des mans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven