Sex in de auto
vrijdag 7 december 2007 om 16:02
Voorin: Op schoot zitten (vrouw op man is makkelijk) Er van uitgaande dat je man/ vrouw bedoelt).Kan twee kanten op: elkaar aankijken of hij naar je achterhoofd kijken. Je kan ook de stoelen ver naar achter draaien, dan kun je al weer een stuk meer. En op de achterbank is vaak ook meer ruimte. Daar kun je van allerlei standjes doen, die ook gewoon in je bed kunnen. En het hangt er ook van af wat voor auto je hebt .
Count your blessings...
vrijdag 7 december 2007 om 16:02
Ik vind het erg leuk in de auto
we hebben snel geleerd dat je beter een opgeruimde achterbank kan hebben en dan even naar achter verhuizen. Qua standjes kom je niet veel verder dan standaard vrouw onder op man erboven, dan ben je ook netjes onder de ramen (grotendeels toch) wat met vrouw op knieen toch een stuk lastiger is. Hem oraal geven gaat makkelijk, andersom niet echt/echt niet.
Het helpt om de passagier en bestuurders stoelen naar voren te zetten.
we hebben snel geleerd dat je beter een opgeruimde achterbank kan hebben en dan even naar achter verhuizen. Qua standjes kom je niet veel verder dan standaard vrouw onder op man erboven, dan ben je ook netjes onder de ramen (grotendeels toch) wat met vrouw op knieen toch een stuk lastiger is. Hem oraal geven gaat makkelijk, andersom niet echt/echt niet.
Het helpt om de passagier en bestuurders stoelen naar voren te zetten.
vrijdag 7 december 2007 om 20:55
als je op de bijrijdersstoel gaat zitten met je benen goed wijd dan kan je partner je heerlijk vingeren.
of je gaat over de stoel hangen dan kan hij je van achteren nemen.
op de achterbank met je voeten tegen t dak is ook fijn.
ik wens je veel sucsex en ga niet per ongeluk op t verkeerde pookje zitten!
of je gaat over de stoel hangen dan kan hij je van achteren nemen.
op de achterbank met je voeten tegen t dak is ook fijn.
ik wens je veel sucsex en ga niet per ongeluk op t verkeerde pookje zitten!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
vrijdag 7 december 2007 om 21:43
Het lijkt mij echt vreselijk lastig om in de auto seks te hebben... Voor mij is het echt niks.. Ik ben liever gewoon veilig thuis, in bed
Misschien wat saai, maar ik vind het maar "gehannes" als ik met die kleren in de auto moet gaan zitten "kloojen" en dan ook nog een condoom (anders heb je alles vol :S
) .... Nee, niks voor mij
Hoewel ik me wel af vraag of er echt vrouwen zijn die dit ontzettend leuk vinden ofzo..(?)
zaterdag 8 december 2007 om 17:58
sex in de auto....toch niet verkeerd! Soms kan ik toch echt niet wachten, dus waarom niet!
Nu scheelt het ook wel met elke auto we zijn... mijn ieniemie daihatsu is verschrikkelijk, de volvo estate van vroeger was perfect, de amerikaan van nu is bijna al een hoerenkiet zoals ik hem noem, door zijn rode bekleding en de combo doet het ook best aardig
Ja, enige lenigheid is praktisch!
Nu scheelt het ook wel met elke auto we zijn... mijn ieniemie daihatsu is verschrikkelijk, de volvo estate van vroeger was perfect, de amerikaan van nu is bijna al een hoerenkiet zoals ik hem noem, door zijn rode bekleding en de combo doet het ook best aardig
Ja, enige lenigheid is praktisch!
zondag 9 december 2007 om 15:08
@Festen, dirty mind joy forever
@Zamirah, daarom had ik m gedwongen zelf eerst al in de hitte te gaan zitten voordat we afspraken en ik in zijn auto stapte...en stoelverwarming zat er ook in......
wij deden de rest. En idd sloegen de ramen verschrikkelijk aan ja, haha maar dat lag niet alleen aan het gehijg...body heat speelde echt wel mee
PS: totaal off topic: ik krijg geen emo's toegevoegd, waar zit dat knopje??
@Zamirah, daarom had ik m gedwongen zelf eerst al in de hitte te gaan zitten voordat we afspraken en ik in zijn auto stapte...en stoelverwarming zat er ook in......
wij deden de rest. En idd sloegen de ramen verschrikkelijk aan ja, haha maar dat lag niet alleen aan het gehijg...body heat speelde echt wel mee
PS: totaal off topic: ik krijg geen emo's toegevoegd, waar zit dat knopje??
zondag 9 december 2007 om 15:36
quote:Dibbes1 schreef op 09 december 2007 @ 15:30:
Eh Mauj, bij sex in de auto heb ik er voor gezorgd dat het qua kleding niet veel om het lijf had. Dus dat lastige valt erg mee...
Het is fijn als het buiten lekker weer is bv in de maand september...weinig kleding en een beetje zwoele lucht, beetje plakkerig enzo....
wow...
Eh Mauj, bij sex in de auto heb ik er voor gezorgd dat het qua kleding niet veel om het lijf had. Dus dat lastige valt erg mee...
Het is fijn als het buiten lekker weer is bv in de maand september...weinig kleding en een beetje zwoele lucht, beetje plakkerig enzo....
wow...
zondag 9 december 2007 om 15:56
Festen, dat plakkerige is zeker lekker ja..maarre, dat hoeft toch niet met de bijv. maand te maken te hebben???Hihi.
Want dat zwoele sfeertje is toch al gecreeerd en dat plakkerige was er al of is er heel snel....
Eerlijk is eerlijk september is fijner dan januari, mee eens. Het was idd best frisjes onder mijn jas, haha.
Want dat zwoele sfeertje is toch al gecreeerd en dat plakkerige was er al of is er heel snel....
Eerlijk is eerlijk september is fijner dan januari, mee eens. Het was idd best frisjes onder mijn jas, haha.
maandag 10 december 2007 om 13:54
quote:Mauj schreef op 07 december 2007 @ 21:43:
Het lijkt mij echt vreselijk lastig om in de auto seks te hebben... Voor mij is het echt niks.. Ik ben liever gewoon veilig thuis, in bed
Misschien wat saai, maar ik vind het maar "gehannes" als ik met die kleren in de auto moet gaan zitten "kloojen" en dan ook nog een condoom (anders heb je alles vol :S
) .... Nee, niks voor mij
Hoewel ik me wel af vraag of er echt vrouwen zijn die dit ontzettend leuk vinden ofzo..(?)
Herkenbaar. Ik vind het ook veel te krap (ben bijna 2 m.) en het idee betrapt te kunnen worden vind ik echt een enorme afknapper (de spannings is dan te groot).
Geef mij maar lekker de gesloten, veilige omgeving van thuis in bed.
Herkenbaar. Ik vind het ook veel te krap (ben bijna 2 m.) en het idee betrapt te kunnen worden vind ik echt een enorme afknapper (de spannings is dan te groot).
Geef mij maar lekker de gesloten, veilige omgeving van thuis in bed.