Sex in de auto

07-12-2007 15:47 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor mij als het gaat om het hebben van sex in de auto? Bijv. welke standjes kun je doen? Volgens mij is het erg krap en zijn er niet zoveel variaties mogelijk. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Niet mijn ding. vind het oncomfortabel. Zou ik eerder ergens naartoe rijden en gezellig openluchtsex hebben. maar dat was niet je vraag. Sorry.
Voorin: Op schoot zitten (vrouw op man is makkelijk) Er van uitgaande dat je man/ vrouw bedoelt).Kan twee kanten op: elkaar aankijken of hij naar je achterhoofd kijken. Je kan ook de stoelen ver naar achter draaien, dan kun je al weer een stuk meer. En op de achterbank is vaak ook meer ruimte. Daar kun je van allerlei standjes doen, die ook gewoon in je bed kunnen. En het hangt er ook van af wat voor auto je hebt .
Count your blessings...
Ik vind het erg leuk in de auto

we hebben snel geleerd dat je beter een opgeruimde achterbank kan hebben en dan even naar achter verhuizen. Qua standjes kom je niet veel verder dan standaard vrouw onder op man erboven, dan ben je ook netjes onder de ramen (grotendeels toch) wat met vrouw op knieen toch een stuk lastiger is. Hem oraal geven gaat makkelijk, andersom niet echt/echt niet.

Het helpt om de passagier en bestuurders stoelen naar voren te zetten.
sex in de auto? hmmm totaal niet mijn ding...

ik heb geen tips
Neem een busje... zoals m'n vriend
quote:boendo schreef op 07 december 2007 @ 17:02:

Neem een busje... zoals m'n vriend

boefje

quote:miepie2303 schreef op 07 december 2007 @ 17:04:

[...]

boefje

Haha betrapt
als je op de bijrijdersstoel gaat zitten met je benen goed wijd dan kan je partner je heerlijk vingeren.

of je gaat over de stoel hangen dan kan hij je van achteren nemen.

op de achterbank met je voeten tegen t dak is ook fijn.

ik wens je veel sucsex en ga niet per ongeluk op t verkeerde pookje zitten!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Het lijkt mij echt vreselijk lastig om in de auto seks te hebben... Voor mij is het echt niks.. Ik ben liever gewoon veilig thuis, in bed :P Misschien wat saai, maar ik vind het maar "gehannes" als ik met die kleren in de auto moet gaan zitten "kloojen" en dan ook nog een condoom (anders heb je alles vol :S :P) .... Nee, niks voor mij :P Hoewel ik me wel af vraag of er echt vrouwen zijn die dit ontzettend leuk vinden ofzo..(?)
Als je nou een cabriolet neemt, heb je meer bewegingsvrijheid.
Op de achterbank, vrouw boven, niks weinig ruimte of zo en opgewarmd via sms..ondanks wintertijd. Zou het zo weer doen..oke, de achterbank van zijn auto bood wat meer ruimte dan de mijne....zou het zo weer doen mmm
Dibbes jij stouterd
Dibbes, nadeel daarvan is wel, dat wanneer je de motor uitzet, de kachel ook uitgaat, dus wordt het langzaam toch koud in de auto.

Van het gehijg krijg je trouwens erg beslagen ruiten...
sex in de auto....toch niet verkeerd! Soms kan ik toch echt niet wachten, dus waarom niet!

Nu scheelt het ook wel met elke auto we zijn... mijn ieniemie daihatsu is verschrikkelijk, de volvo estate van vroeger was perfect, de amerikaan van nu is bijna al een hoerenkiet zoals ik hem noem, door zijn rode bekleding en de combo doet het ook best aardig

Ja, enige lenigheid is praktisch!
@Festen, dirty mind joy forever

@Zamirah, daarom had ik m gedwongen zelf eerst al in de hitte te gaan zitten voordat we afspraken en ik in zijn auto stapte...en stoelverwarming zat er ook in......

wij deden de rest. En idd sloegen de ramen verschrikkelijk aan ja, haha maar dat lag niet alleen aan het gehijg...body heat speelde echt wel mee

PS: totaal off topic: ik krijg geen emo's toegevoegd, waar zit dat knopje??
Eh Mauj, bij sex in de auto heb ik er voor gezorgd dat het qua kleding niet veel om het lijf had. Dus dat lastige valt erg mee...
quote:Dibbes1 schreef op 09 december 2007 @ 15:30:

Eh Mauj, bij sex in de auto heb ik er voor gezorgd dat het qua kleding niet veel om het lijf had. Dus dat lastige valt erg mee...

Het is fijn als het buiten lekker weer is bv in de maand september...weinig kleding en een beetje zwoele lucht, beetje plakkerig enzo....

wow...
Festen, dat plakkerige is zeker lekker ja..maarre, dat hoeft toch niet met de bijv. maand te maken te hebben???Hihi.

Want dat zwoele sfeertje is toch al gecreeerd en dat plakkerige was er al of is er heel snel....

Eerlijk is eerlijk september is fijner dan januari, mee eens. Het was idd best frisjes onder mijn jas, haha.
wat wij hebben gedaan is een Oldsmobile 98 Regency aanschaffen.....

deze auto is iets langer dan 6 meter en daarmee net zo lang als de gemiddelde camper

van binnen is het net een bankstel!

dus dat werkt prima...
komt bij dat ik zelf een fiat 126 heb dat was geen optie
Wow Danivo, een speciale sex auto? haha.

Hij is wel mooi!
tja we zijn er zelf ook erg blij mee

niet speciaal voor de autosex aangeschaft maar wel een aanrader....

en op de foto staat een tweedeurs, wij hebben een vierdeurs, dus nog ff groter
quote:Mauj schreef op 07 december 2007 @ 21:43:

Het lijkt mij echt vreselijk lastig om in de auto seks te hebben... Voor mij is het echt niks.. Ik ben liever gewoon veilig thuis, in bed :P Misschien wat saai, maar ik vind het maar "gehannes" als ik met die kleren in de auto moet gaan zitten "kloojen" en dan ook nog een condoom (anders heb je alles vol :S :P) .... Nee, niks voor mij :P Hoewel ik me wel af vraag of er echt vrouwen zijn die dit ontzettend leuk vinden ofzo..(?)

Herkenbaar. Ik vind het ook veel te krap (ben bijna 2 m.) en het idee betrapt te kunnen worden vind ik echt een enorme afknapper (de spannings is dan te groot).

Geef mij maar lekker de gesloten, veilige omgeving van thuis in bed. ;)
Ja, maar dat kan soms niet anders. Als zijn moeder thuis is, of mijn zusje, tja dan houdt het op hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven