sex in het donker
dinsdag 25 oktober 2011 om 00:42
beste vivaas, ik ben nieuw op het forum en wil er gelijk een vraag in knallen. Mijn vriend wil de laatste tijd sex in het donker. Heb het mij eigenlijk nooit zo afgevraagd totdat ik in een topic hier iets over las. Over een man die zijn vrouw niet meer aantrekkelijk vond en dus alleen nog in het donker kon vrijen met haar. Nu denk ik inene, heeeeeee....... Help, is dit de enige reden of zijn er meer te bedenken?
dinsdag 25 oktober 2011 om 00:46
Vraag het hem zelf! Misschien is hij juist wel onzeker over zijn eigen lichaam en bang dat jij hem niet meer aantrekkelijk zult vinden met het licht aan. Of er blijkt een hele andere reden te zijn. Wij kunnen er hier tientallen bedenken, maar je man is de enige die het weet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 25 oktober 2011 om 00:47
Hee huismuts,
Als mijn vriend dat zou aangeven is dat wel het eerste wat ik zou denken!
Tja andere redenen... relaxter, ontspannende in het donker...of juist wat spannender in het donker om alles af te tasten? Ik zou het gewoon eens met hem bespreken!! Wie weet maak je je zorgen om niks en dan weet je het!
Als mijn vriend dat zou aangeven is dat wel het eerste wat ik zou denken!
Tja andere redenen... relaxter, ontspannende in het donker...of juist wat spannender in het donker om alles af te tasten? Ik zou het gewoon eens met hem bespreken!! Wie weet maak je je zorgen om niks en dan weet je het!
dinsdag 25 oktober 2011 om 01:07
ja joh, in het begin van de relatie zei hij dat hij graag naar mij keek. Kaarsjes aan deden we ook, maar de laatste tijd wil hij het liever in het donker. Ook als ik een lichtje in de douche aanlaat ofzo dat het schemerig is, vindt hij dat het hem te veel afleidt!? Ik zocht daar niet zo veel achter. Maar ik ga het zeker vragen, alleen zie ik hem 2 weken niet en om er nou over te gaan bellen.... Ik wil er nou ook weer geen drama van maken, maar ik ben toch benieuwd wat anderen voor ervaring hiermee hebben.
dinsdag 25 oktober 2011 om 01:07
Seks onder een 100 watt lamp hoeft van mij ook niet. sfeerlichtjes is prima.
Seks in het donker kan ook leuk zijn als je het áltijd doet met het licht aan. is gewoon weer eens wat anders.
En anders kun je hem altijd nog VRAGEN waarom hij dat wil.
Het leven kan zo simpel zijn. Hoeft echt niet te betekenen dat hij je niet leuk/aantrekkelijk vindt. Vraag het hem en je weet het.
Succes!
Seks in het donker kan ook leuk zijn als je het áltijd doet met het licht aan. is gewoon weer eens wat anders.
En anders kun je hem altijd nog VRAGEN waarom hij dat wil.
Het leven kan zo simpel zijn. Hoeft echt niet te betekenen dat hij je niet leuk/aantrekkelijk vindt. Vraag het hem en je weet het.
Succes!
dinsdag 25 oktober 2011 om 09:54
dinsdag 25 oktober 2011 om 15:22
Het lijkt me dat je niet specifiek moeite gaat doen om elke keer alles donker te krijgen. Dus als een bedlampje nog aan is dat je niet vindt dat het persé uit of aan moet zijn. Niets mis mee om in het donker te vrijen maar vindt het juist mooi om de ander ook wel te kunnen zien. Het visuele hoort er wel bij en vindt dat je toch wel wil of zelfs moet weten hoe de ander er naakt tijdens het vrijen uitziet. Soms juist leuk om elkaar in de ogen te kunnen kijken en andere dingen te kunnen zien.
En je doet het bijvoorbeeld ook meestal niet altijd 's nachts... als het helemaal donker is, is op gevoel alleen ook zeker fijn of spannend. Maar niet alleen maar donker.
Bij scharrels wil ik ze wél altijd zien. Uiteraard dus niet met een bouwlamp maar een sfeerlichtje voldoet prima.
En je doet het bijvoorbeeld ook meestal niet altijd 's nachts... als het helemaal donker is, is op gevoel alleen ook zeker fijn of spannend. Maar niet alleen maar donker.
Bij scharrels wil ik ze wél altijd zien. Uiteraard dus niet met een bouwlamp maar een sfeerlichtje voldoet prima.
dinsdag 25 oktober 2011 om 16:04
Leuke reacties, die steenpuist en soa wratjes waren niet in mij opgekomen, maar zou kunnen. Ga ik gelijk controleren. Volgende keer gelijk de volle lamp er op, neus erboven en loeren.
Paekzwart, we deden het niet in het volle licht natuurlijk. Beetje schemerig, of kerstlampjes (haha), in elk geval sfeervol omdat hij mij graag wilde zien. Nu wil hij het liefst gewoon in het pikdonker (hij heeft goeie gordijnen). Hij is toch wel op het uiterlijk en heeft de laatste tijd wat moeite met wat lichaamsdelen en ja, we zijn niet meer zo jong, dus er flubberen wat delen. Als ik gedempt lichtje aan doe, vindt hij dat storend en hij heeft toch vnl. zijn ogen dicht. Vind ik ook niet altijd leuk. Hm, als ik het zo neertype, klinkt het niet echt leuk. Ik wil eigenlijk niet zo zeuren, maar ik vraag het toch maar eens.
Paekzwart, we deden het niet in het volle licht natuurlijk. Beetje schemerig, of kerstlampjes (haha), in elk geval sfeervol omdat hij mij graag wilde zien. Nu wil hij het liefst gewoon in het pikdonker (hij heeft goeie gordijnen). Hij is toch wel op het uiterlijk en heeft de laatste tijd wat moeite met wat lichaamsdelen en ja, we zijn niet meer zo jong, dus er flubberen wat delen. Als ik gedempt lichtje aan doe, vindt hij dat storend en hij heeft toch vnl. zijn ogen dicht. Vind ik ook niet altijd leuk. Hm, als ik het zo neertype, klinkt het niet echt leuk. Ik wil eigenlijk niet zo zeuren, maar ik vraag het toch maar eens.
dinsdag 25 oktober 2011 om 16:13
dinsdag 25 oktober 2011 om 16:58
Het klinkt meer alsof hij niet helemaal tevreden is over wat lichamelijke verschijnselen. Dat is wel jammer. Meestal vind je elkaar toch wel leuk inclusief zacht buikje of een putje hier of daar lijkt me. Het is fijner als je gewoon vrij rond kan spartelen zonder je daar al te druk over te maken. In een sauna zie je ook vanalles en als je weet dat mensen naakt toch altijd wel wat mankeren is het zonde om daar bij je partner mee te zitten.
Met mannen die ik nog niet zo goed ken en nog niet zo lang mee aan het daten ben wil ik wel weten of alles een beetje goed is. Als je iemand naakt ziet weet je meteen of je geen platjes op gaat lopen bijvoorbeeld of iemand iets anders raars heeft, of dat het condoom goed omgaat en vind het raar om het met iemand te doen die je eerst nog nooit naakt ziet. Je vertrouwt de ander dan ook nog niet zo goed dat hij weet hoe hij met je lichaam om moet gaan en wie het nou echt is, dan is het toch wel zo prettig om wat licht te hebben. En natuurlijk ook wel mooi om te zien. Visueel ingesteld. Stel dat iemand gekke bekken trekt en ik zou er op afknappen weet je dat ook meteen. Dus het is niet zo dat je het risico neemt dat je dingen doet waar je met licht anders op af zou knappen.
Met mannen die ik nog niet zo goed ken en nog niet zo lang mee aan het daten ben wil ik wel weten of alles een beetje goed is. Als je iemand naakt ziet weet je meteen of je geen platjes op gaat lopen bijvoorbeeld of iemand iets anders raars heeft, of dat het condoom goed omgaat en vind het raar om het met iemand te doen die je eerst nog nooit naakt ziet. Je vertrouwt de ander dan ook nog niet zo goed dat hij weet hoe hij met je lichaam om moet gaan en wie het nou echt is, dan is het toch wel zo prettig om wat licht te hebben. En natuurlijk ook wel mooi om te zien. Visueel ingesteld. Stel dat iemand gekke bekken trekt en ik zou er op afknappen weet je dat ook meteen. Dus het is niet zo dat je het risico neemt dat je dingen doet waar je met licht anders op af zou knappen.
dinsdag 25 oktober 2011 om 20:03
quote:thijs72 schreef op 25 oktober 2011 @ 16:13:
OK, dus de laatste tijd:
- wil hij alleen sex met je in het donker
- je bent wat uitgeflubberd door het ouder worden
- hij heeft moeite met bepaalde lichaamsdelen (van jou? welke?)
Wat gebeurt er als je het licht aan doet tijdens de sex, kan hij hem dan nog stijf houden?Ja, dat is een goeie opsomming. Jij bent een man, zou jij het liever in het donker doen? Of zie je liever iets? En wat zou jouw reden zijn om het in het donker te doen? Hij vindt dat ik dikker word en dat het slapper wordt. Ik heb maat 38, dus zelf zie ik het niet zo. Maar ja, je bent niet meer zo strak als op je 20ste toch? De volgende keer zal ik het licht aandoen en kijken wat er gebeurt . Maar op zich kan hij hem wel stijf houden ja. Maar het is natuurlijk niet meer zoals in het begin.
OK, dus de laatste tijd:
- wil hij alleen sex met je in het donker
- je bent wat uitgeflubberd door het ouder worden
- hij heeft moeite met bepaalde lichaamsdelen (van jou? welke?)
Wat gebeurt er als je het licht aan doet tijdens de sex, kan hij hem dan nog stijf houden?Ja, dat is een goeie opsomming. Jij bent een man, zou jij het liever in het donker doen? Of zie je liever iets? En wat zou jouw reden zijn om het in het donker te doen? Hij vindt dat ik dikker word en dat het slapper wordt. Ik heb maat 38, dus zelf zie ik het niet zo. Maar ja, je bent niet meer zo strak als op je 20ste toch? De volgende keer zal ik het licht aandoen en kijken wat er gebeurt . Maar op zich kan hij hem wel stijf houden ja. Maar het is natuurlijk niet meer zoals in het begin.
dinsdag 25 oktober 2011 om 20:06
Paekzwart, ik vind het ook leuker met licht of schemer, beetje gedempt. Als je elkaar ziet is het ook prettiger dan in het donker te tasten en je ogen zo groot mogelijk maken om nog wat te zien. Wel voel je in het donkerdan meer en ben je misschien meer bezig met je gevoel en fantasie, omdat je niet 'gestoord' wordt door wat je ziet en wat je wil verbergen.
vrijdag 4 november 2011 om 22:34