Sexfeest.............Maar dan anders

30-10-2012 08:17 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, stoute schoenen dus aan.

Ik wil een erotisch feest geven thuis, ( net een parenclub maar dan anders)

Ik wil wel normale mensen over de vloer hebben, normaal in de zon van normen en waarden.

Hoe pak ik zoiets aan?

Groet Michel
quote:Donkeyshot schreef op 30 oktober 2012 @ 08:34:

[...]

Ga je jij-bakken als het lastig wordt ?

Een vraag beantwoorden met een tegenvraag is niet netjes en getuigt nou niet bepaald van hoogstaande normen en waarden.Dat zei ik ook tegen Bianca, maar die was het daar niet mee eens.
Heej, Martin is ook weer wakker.
Martin krijgt een alert als de woorden 'seksfeestje' of 'poep' in een topic voorkomen.
Michel

Hoezo denk je dat erotische feesten gepaard zouden gaan met mensen zonder normen en waarden, machogedrag en agressie? Heb je dit soort feesten vaker meegemaakt?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Als je een FM hebt ben ik jouw vrouw!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:michel1963 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 08:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="thomaaas in "Sexfeest.............Maar dan anders"" class="messagelink">thomaaas schreef op 30 oktober 2012 @ 08:52</a>:</b>

[...]

</div></blockquote>Nee hoor......... nog niet, en het topic ook niet geopend om dat voor elkaar te krijgen Die lekkere zoen was voor Saar schat, niet voor jou. *kusje*
Neem een parenclub over.

Hoef je nooit meer entree te betalen. Kwestie van kosten/baten.

En....... je huis blijft netjes.
Mag ik ook komen op je thuis party? Maar dan alleen als je zo’n sling en tevens een aantal heerlijke mannen in de aanbieding hebt.

Stoel

Mannen
Beter te laat dan over tijd.
Eerst informeren of er interesse in is? Voor jezelf nagaan wat je precies wilt houden, zodat mensen weten wat ze wel en niet kunnen verwachten?
quote:michel1963 schreef op 30 oktober 2012 @ 08:26:

[...]

Geen agrressie, geen machogedrag, gewoon nmormale mensen........

Ben je bekend met sexfeestjes? Er zijn nl zat van dit soort feestjes, eerlijk gezegt ken ik er geen 1 waar machogedrag en agressie voorkomt en waar geen normale mensen komen. Vraag me dus af of je er zelf wel eens bent geweest en wat voor feestjes dat waren.

Bedoel je een prive feestje waar mensen met elkaar sexen of bedoel je een erotische dansfeest?

vraag me dus af wat je ervaring hierin is en hoe jij je hierin van de bestaande feesten wil onderscheiden
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik denk, maar schiet mij maar lek; dat hij gewoon zijn huis beschikbaar wil stellen. Graag kijkt en als het kan mee kan en mag doen. Tsja op SDC heb je speeddate, daar zet je wat neer en in het algemeen zal je wel "normale" mensen treffen. Als je iets leuks in de aanbieding hebt en er vraag naar is. Dus denk aan een speelzolder, sauna, zwembad en jacuzzi ofzo, daar komen wel mensen op af. en anders zet je iets op sexjobs, of sex markt wordt vaak genoeg gevraagd naar een locatie.

Durf inventief te zijn!
Als het is wat jonah bedoeld worden er elk weekeind genoeg soortgelijke feesten georganiseerd door stellen die vaak al een bekendheid hebben in swingerswereld.

Wil je het samen met een partner organiseren en heb je een profiel op een swingerssite? Dan kun je een speeddate plaatsen en oproepen voor het feestje waarin je aangeeft wat je wel en niet wil van de gasten.

Ben je man alleen en heb je geen profiel dan denk ik dat het lastig is vertrouwen te winnen van stellen die willen komen, want wie ben je dan wel? Hoe zie je eruit? heb je ervaring hiermee? Of zoals jonah al aangaf een bijzondere locatie? (want wil elke man niet zo aan makkelijke sex komen?)

Als je hier iets mee wil zou ik eerst eens een goed profiel maken op een swingerssite en wat validaties proberen te bemachtingen (aanbevelingen van stellen)

Andere optie is gewoon vrienden en sexpartners uitnodigen en vragen of ze iemand mee nemen.
Idd zo bedoelde ik het ook.Maar de eerste stap is denk ik ook om je aan te melden op een site. Er zijn goede sites en als je even wacht tot in december dan kan je zelfs een lifetime membership verkrijgen.

Als je gewoon jezelf bent, je respectvol gedraagt met normen, waarden en fatsoen, een leuk profiel neerzet met een open indruk dan zal je best wel leuke luitjes tegenkomen. Maar verwacht niet dat het 1,2,3 te fixen is. Vergeet niet dat Rome ook niet in 1 dag gebouwd is.

Ben eerst zeker van wat je wilt en leer mensen kennen. Zo uit het niets iets neerzetten is niet handig denk ik. Maar goed als je echt wilt heb je natuurlijk sexmarkt, chattijd, sexplaza en wie weet kan je wel een gb o.i.d hosten op korte termijn. Zullen denk ik ook wel genoeg oproepen staan voor locatie gezocht.
Zit net te denken, als je zegt dat het net als parenclub is maar dan anders en je benoemd dat anders als "niet agressief, geen macho's en normale mensen"

dan denk ik dat je eerst eens moet kijken in een goed bekend staande parenclub voor een wat meer reeeler beeld
quote:doddie schreef op 30 oktober 2012 @ 13:17:

Zit net te denken, als je zegt dat het net als parenclub is maar dan anders en je benoemd dat anders als "niet agressief, geen macho's en normale mensen"

dan denk ik dat je eerst eens moet kijken in een goed bekend staande parenclub voor een wat meer reeeler beeldDat is een erg interressante optie natuurlijk.
quote:saaaaar81 schreef op 30 oktober 2012 @ 08:55:

Huh? Ik wil gewoon appeltaart hoor.Met warme choco en slagroom.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Don`t forget the rum...het is winter. dus een bakkie warme choco met rum en slagroom en appeltaart? Hmm lekkah lekkah.
Gezellig, een forum thuisfeestje

Als Blinkie komt, wil ik ook
quote:michel1963 schreef op 30 oktober 2012 @ 08:59:

Heerlijk zo'n reltopic......................
Mogen er ook homo's komen?
Zou het echt zijn foto zijn? Leuke vent.rare topic.

Maar goed , als er een zonnetje schijnt ben ik van partij.

Thomas en Saar mag ik met jullie? Graag na 9:00 met de trein mee want dan krijg ik 40% korting met de trein

,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven