Sexting verslaving?

25-10-2020 15:30 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Momenteel date ik een jongen waar ik mijn vraagtekens bij heb. Hij stuurt dagelijks foto's van zijn geslachtsdelen en vraagt ook vaak of ik wat kan sturen. Wanneer ik met hem afspreek is het gezellige lieve en avontuurlijke man. Zelf ben ik niet vies van sexting maar de overmaat waarbij hij het vraagt baart mij zorgen. Dit geef ik ook aan, graag heb ik ook een intiem gesprek maar het loopt altijd uit op foto's. Het toppunt was gisteravond toen hij een filmpje stuurde dat hij zich in het openbaar penetreerde. Op internet kon ik niks vinden over wat dit betekend. Wat er in iemands hoofd omgaat. Ik wil dat graag weten omdat ik hem misschien kan helpen om onze band nog te kunnen redden. Als iemand hier meer over weet hoor ik het graag.

Liefs,
.
anoniem_400615 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 17:34
98.20% gewijzigd
RikM schreef:
25-10-2020 17:04
Pffft. Nou is er eens een jongen die dagelijks appt en dan is het weer niet goed.
:HA:
fortressroundmyheart schreef:
25-10-2020 17:06
(je kunt schijnbaar geen plaatjes quoten, weer wat nieuws geleerd)

Wij wel, jij niet. :lmao:
RikM schreef:
25-10-2020 16:54
Echt niet?

Afbeelding
Met z'n beige trenchcoat....
Oh, en ik hartje de vieze man :D

https://www.youtube.com/watch?v=oSJpC4Sk7ec
Alle reacties Link kopieren
Het toppunt was gisteravond toen hij een filmpje stuurde dat hij zich in het openbaar penetreerde.
Hij wil indruk maken of iemand ergeren. Het is geen stille genieter maar hij wil publiek, desnoods iemand met zijn expositie overvallen zodat de ander geen keus heeft. Dat geeft een gevoel van macht, denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
:sherlock:


Deze TO heeft om 15.49 een topic van augustus op de sekspeiler omhoog gehengeld. Is het weer herfstvakantie?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en TO, eind september had je nog een vriend met verlatingsangst. Is dit dezelfde? Of een nieuwe?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
.
anoniem_400615 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 17:34
98.28% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij duidelijk. Meteen lozen die viespeuk ! Want dat zijn mannen die ongevraagd hun lul laten zien.
Tja...Ik denk niet dat hij hiermee gaat stoppen TO,
Ik heb op zich niets tegen tegen seksueel gedrag, of om in de stemming te komen, maar ik hou dat graag prive in de slaapkamer, of ergens anders in huis.
Maar absoluut niet op m'n telefoon, of via andere media, en ook niet ongevraagd dickpicks, ik knap daar gewoon op af, dan droog ik meteen op.

Hij haalt hier waarschijnlijk iets uit waar hij niet mee kan, of wil stoppen, zo'n patroon doorbreek je vaak niet.
Kan verder best een lieve vent zijn hoor, maar ik zou ermee kappen, dit verandert vaak gewoon niet, en als jij hier problemen mee hebt, moet je denk ik, de stekker eruit trekken, ik zou er wel klaar mee zijn, de afknapper is mij te groot.
klaver10 schreef:
25-10-2020 20:18
Tja...Ik denk niet dat hij hiermee gaat stoppen TO,
Ik heb op zich niets tegen tegen seksueel gedrag, of om in de stemming te komen, maar ik hou dat graag prive in de slaapkamer, of ergens anders in huis.
Maar absoluut niet op m'n telefoon, of via andere media, en ook niet ongevraagd dickpicks, ik knap daar gewoon op af, dan droog ik meteen op.

Hij haalt hier waarschijnlijk iets uit waar hij niet mee kan, of wil stoppen, zo'n patroon doorbreek je vaak niet.
Kan verder best een lieve vent zijn hoor, maar ik zou ermee kappen, dit verandert vaak gewoon niet, en als jij hier problemen mee hebt, moet je denk ik, de stekker eruit trekken, ik zou er wel klaar mee zijn, de afknapper is mij te groot.
toen hij een filmpje stuurde dat hij zich in het openbaar penetreerde

:lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Sexverslaving en exhibionist?
Dit krijg je niet zomaar afgeleerd.
Ik ga er trouwens van uit dat je aftrekken bedoelde i.p.v. penetreren.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me zorgen over zou maken als TO, is dat er materiaal teruggestuurd moet worden. En wat daar dan mee gebeurt...
Aftrekfimpjes in het openbaar kun je denk ik wel in overvloed vinden op het internet, dus was hij het wel? Lijkt me een risicovolle situatie waar je misschien niet in terecht wilt komen. Wees gewaarschuwd: er zijn genoeg mensen die misbruik van je willen maken...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Buiten gepenetreerd? Heeft hij z'n jongeheer in een bolster gestopt?
joygirl schreef:
25-10-2020 15:30
Hallo,

Hij stuurt dagelijks foto's van zijn geslachtsdelen
Hoeveel geslachtsdelen heeft hij dan?
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
25-10-2020 16:51
Ik denk in plaatjes. Ik zie dus nu echt voor me dat hij in het openbaar een dildo in z'n bil aan het stoppen is. :-[

Op het perron terwijl de trein langs rijdt.
Hunebed schreef:
25-10-2020 22:27
toen hij een filmpje stuurde dat hij zich in het openbaar penetreerde

:lightbulb:
Haha ik had deze nog niet gezien :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven