Sexy date?

09-11-2017 10:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoii,

ik wil graag mijn vriend verassen met een sexy/geile date, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken aangezien ik zoiets nog nooit heb gedaan. we hebben al ruim 3 jaar een relatie en alles gaat goed tussen ons alleen de seks mag van mij wel wat beter. hebben jullie tips voor een geile/sexy/spannende date?

xx
Alle reacties Link kopieren
Nodig je twee beste vriendinnen erbij uit.
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
09-11-2017 10:59
Nodig je twee beste vriendinnen erbij uit.
:HA:

ga uit eten , doe ene jurkje aan en laat hem terloops weten dat je geen slip aan hebt. Met je voet in z`n kruis onder tafel, spannende lingerie aan en thuis afmaken. Hoppa.
Alle reacties Link kopieren
Verassen zou ik niet doen trouwens.

Inderdaad, uit eten en m dan de afstandsbediening van je tril-ei in zijn handen duwen.
Of even naar het toilet gaan en bij terugkomst je slipje/sokken/gehoorapparaat aan hem geven, afhankelijk van zijn fetisj.
Of bij je schoonouders op de thee en stiekem het randje van je kous met jarretelgordel flashen.
Of gewoon kaarsen aan, vibrators, tepelklemmen en blinddoek klaar leggen en een grote strik om jezelf. Ben jij zijn cadeautje voor die avond.
...
Wacht hem op als hij 's avonds thuis komt in een leuke outfit. Stoel in het midden van de kamer voor hem om op plaats te nemen, muziek aan, sfeerverlichting, en strippen maar.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
09-11-2017 11:13
Verassen zou ik niet doen trouwens.

Inderdaad, uit eten en m dan de afstandsbediening van je tril-ei in zijn handen duwen.
Of even naar het toilet gaan en bij terugkomst je slipje/sokken/gehoorapparaat aan hem geven, afhankelijk van zijn fetisj.
Of bij je schoonouders op de thee en stiekem het randje van je kous met jarretelgordel flashen.
Of gewoon kaarsen aan, vibrators, tepelklemmen en blinddoek klaar leggen en een grote strik om jezelf. Ben jij zijn cadeautje voor die avond.
Ik hou van dit soort praktische tips, die van de schoonmoeder is wel een pareltje hoor! ;-D
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem op zijn rug op bed leggen, hem vastbinden en dan met je gat op zijn gezicht zitten!

Suuuucces
Misschien overleggen wat híj ook spannend vindt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven