Slecht zoenen

05-04-2020 22:29 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Misschien heel stom hoor, maar toen ik jonger was kreeg ik vaker te maken met mensen die echt niet lekker zoenden. Voor mij is dit al een dooddoener als ik de volgende stap ook wil maken. Ik heb nu gisteren een leuke gast ontmoet, knap, lief, zorgzaam en we hadden wel een klik. Hij lijkt ook aardig weg van mij. Alleen ik heb gemerkt dat ik zijn zoen zeer zeer irritant vind. Ik word er niet heet van. Waardoor ik elke x wel 2 kusjes geef en al gauw mijn hoofd wegdraai. Ik ken hem nog maar sinds gisteren, dus ik ja vind t wel lastig om hem in de richting te sturen naar hoe ik het Altijd lekker vind. Maar wil dat eigenlijk wel zsm doen. De meesten waar ik afgelopen jaar mee gezoend heb, zijn echt goed. Ik word gewoonweg niet opgewonden en ga t zelfs uit de weg als iemand niet goed kan zoenen. Alleen deze jongeman lijkt me gewoon wel relatie materiaal.. Ik wil hem beter leren kennen, maar wil eigenlijk dat de zoen goed gaat. Hoe zorg ik daarvoor?? Iemand tips hoe ik dat tactvol kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Een ballon geven?

:sherlock:
saivash wijzigde dit bericht op 05-04-2020 22:37
Reden: Even Sherlock toegevoegd
27.66% gewijzigd
Vertel even hoe dat zoenenen gaat vanaf 1.5 meter.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie een lange tong? Of zit jij in een dimensie waar nog niet aan sociaal afstandhouding wordt gedaan?
Of heb jij een dikke duim?
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer :roll:
Waarom denkt iedereen dat die richtlijnen voor iedereen gelden behalve voor zichzelf?
Alle reacties Link kopieren
Al gevraagd of hij een trio wil?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bemoei je met je eigen zaken ja? Graag alleen on topic?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gelijk sex proberen. Misschien kan hij dat beter?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem gisteren ontmoet? Gelijk mee gaan zoenen, binnen die 1,5 meter dus, en je weet ook al dat hij relatiemateriaal is?. Heb ik het zo goed begrepen?
Als je anderhalve meter afstand houdt zul je merken dat je geen last meer hebt van zijn zeer irritante gezoen.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
05-04-2020 22:47
Je hebt hem gisteren ontmoet? Gelijk mee gaan zoenen, binnen die 1,5 meter dus, en je weet ook al dat hij relatiemateriaal is?. Heb ik het zo goed begrepen?
TO wil graag dat wij ons met onze eigen zaken bemoeien, ja?
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
05-04-2020 22:47
TO wil graag dat wij ons met onze eigen zaken bemoeien, ja?

ok ok, sorry sorry...
Alle reacties Link kopieren
Geef m een stomp voor zijn bek
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
05-04-2020 22:55
Geef m een stomp voor zijn bek
Met een ontzette kaak wordt het er vast beter op.
wittereiger schreef:
05-04-2020 22:47
Als je anderhalve meter afstand houdt zul je merken dat je geen last meer hebt van zijn zeer irritante gezoen.

Dat hoop je dan maar.
Een van jullie twee heeft zich in ieder geval niet aan de#blijfthuis gehouden maar dat is zeker ook niet on topic. Ik baal ook van mensen die denken dat regels alleen voor andere mensen zijn, ego's.
anoniem_153636 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 23:43
2.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
cutiepie28 schreef:
05-04-2020 22:44
Bemoei je met je eigen zaken ja? Graag alleen on topic?
Maak geen topic als je geen reacties wil, dit had je kunnen verwachten.
Opgepikt bij de plaatselijke supermarkt?
cutiepie28 schreef:
05-04-2020 22:44
Bemoei je met je eigen zaken ja? Graag alleen on topic?
Door mensen zoals jij, zijn jouw zaken ook onze zaken, jammer genoeg.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
05-04-2020 22:47
Ik zou gelijk sex proberen. Misschien kan hij dat beter?
Nee, een slechte zoener staat garant voor slechte seks. Dat gaat nu eenmaal samen. Evenals een slechte danser, die is meestal okk slecht in bed. Hoe zoent hij dan precies? Geef eens wat meer informatie.
MisaMi schreef:
06-04-2020 09:25
Nee, een slechte zoener staat garant voor slechte seks. Dat gaat nu eenmaal samen. Evenals een slechte danser, die is meestal okk slecht in bed. Hoe zoent hij dan precies? Geef eens wat meer informatie.
Wat een onzin, toen ik mijn man leerde kennen vond ik ook dat wij geen match waren wat zoenen betreft.
Maar met de seks was niks mis.
MisaMi schreef:
06-04-2020 09:25
Nee, een slechte zoener staat garant voor slechte seks. Dat gaat nu eenmaal samen. Evenals een slechte danser, die is meestal okk slecht in bed. Hoe zoent hij dan precies? Geef eens wat meer informatie.
Hoho, in de Netflix documentaire '100 Humans' is in aflevering 1 wetenschappelijk vastgesteld dat er geen verband bestaat tussen slecht dansen en slechte seks (en dat zeg ik uiteraard niet omdat ik wel of niet een slechte danser zou zijn).
Phil Collins heeft immers nooit bevestigd dat ik de inspiratie zou zijn geweest voor welke Genesis hit dan ook.
cutiepie28 schreef:
05-04-2020 22:44
Bemoei je met je eigen zaken ja? Graag alleen on topic?
Ik wil graag dat deze crisis snel klaar is dus blijf gewoon binnen.
Egoïstisch .....
anoniem_208010 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 11:32
Reden: Netter taalgebruik
2.07% gewijzigd
febag schreef:
06-04-2020 11:06
Phil Collins heeft immers nooit bevestigd dat ik de inspiratie zou zijn geweest voor welke Genesis hit dan ook.

But Jesus he knows you. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven