Slechtste sextoy ever

18-07-2018 01:01 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar favoriete sextoys. De womanizer is er 1 van .
Maar voor ik die had ontdekt, heb ik een heleboel teleurstellende exemplaren gehad .
Jullie ook ? Welke vonden jullie t slechtst ?
Zo geel als een kanariepiet
Yongpeople schreef:
21-07-2018 09:42
Had vorig jaar een ding gekocht voor hem en haar. Bedoeling was dat dat ding erin zat tijdens de sex en ook op de klit.. Soort C vorm...
Ik vol goede moed proberen.. Komt dat ding bijna tot me navel😂 niks aan gehad dus en 80 euro weggegooid.

Helaas hier ook een fiasco. Het idee is leuk, maar werkt niet.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
22-07-2018 10:36
Het is niet echt een sextoy, maar het ergste wat me te binnen schiet; ik heb wel eens zo'n pleasuregel geprobeerd en dat deed alleen f#cking pijn ( alsof ik in de fik stond..) en daarna heb ik nog een week niet kunnen zitten en plassen vanwege een mega ontsteking down under, ik vergeet de walging op het gezicht van de gyn nooit meer toen ze er voorzichtig een blik op wierp :-$ en nee natuurlijk had ik niet verteld dat ik die gel had gebruikt, ik kijk wel lekker uit..
Maar waarom zou je dat niet vertellen?
Je hebt een product gebruikt dat daarvoor bedoeld is en de Gyn heeft vast wel raardere dingen gezien en gehoord :P

Daarbij als jij verteld wat er is gebeurd,kan de arts je vaak beter helpen. Ik kan me voorstellen dat het genant voelt, maar toch snap ik dat niet willen vertellen echt niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik was 19 en had pas sinds kort mijn 1e serieuze vriend, was vroeger ook nogal blue door een strenge christelijke opvoeding en dan is zoiets vertellen aan een ander heel moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
21-07-2018 14:04
Een lawaaierig speeltje.
Dat is heel vervelend.
Voor de buren :-D
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
19-07-2018 22:48
Oh ja, ik had 30 jaar geleden ook zo'n ding. Wat een prul ! En zo lelijk ook, zo'n beige staaf O_o
De wasmachine vibreerde beter :A:
Ja precies, die ja! :-(

Die stond in de Wehkamp postordergids. Tegenwoordig heeft Wehkamp de modernste en veel betere. :-)
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen fan van de womanizer, met dezelfde reden als lollypopje.
Voor mij te direct en weinig fun.

Maar geen positieve verhalen over we-vibe?? Ik vind dat ding heerlijk! :D Zowel met partner als alleen. Altijd een succes.

En ik dacht dat ik al best wat van speeltjes kende maar van die Fairy had ik nog nooit gehoord. :)
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
22-07-2018 10:36
Het is niet echt een sextoy, maar het ergste wat me te binnen schiet; ik heb wel eens zo'n pleasuregel geprobeerd en dat deed alleen f#cking pijn ( alsof ik in de fik stond..) en daarna heb ik nog een week niet kunnen zitten en plassen vanwege een mega ontsteking down under, ik vergeet de walging op het gezicht van de gyn nooit meer toen ze er voorzichtig een blik op wierp :-$ en nee natuurlijk had ik niet verteld dat ik die gel had gebruikt, ik kijk wel lekker uit..
Bedoel je zo'n gel die warm wordt? Die heb ik ook een keer in m'n enthousiasme gekocht. Ik en m'n man smeren, 3 seconde later zijn we allebei schreeuwend van de pijn naar de badkamer gerend. Ik onder de douche, hij met z'n geval onder de kraan bij de wastafel. Hoe kan dit ooit op de markt zijn gekomen O_o
Alle reacties Link kopieren
Ja die idd.. vreselijk! Ik hoop maar dat het tegenwoordig niet meer wordt verkocht..
Alle reacties Link kopieren
titin schreef:
02-08-2018 13:22
Hier ook geen fan van de womanizer, met dezelfde reden als lollypopje.
Voor mij te direct en weinig fun.

Maar geen positieve verhalen over we-vibe?? Ik vind dat ding heerlijk! :D Zowel met partner als alleen. Altijd een succes.

En ik dacht dat ik al best wat van speeltjes kende maar van die Fairy had ik nog nooit gehoord. :)
Ik heb de Womanizer In&Out. Deze heeft een penetrerend deel. Hij was behoorlijk prijzig maar ik vind het het geld echt wel waard.

De gewone Womanizer heb ik niet, die leek mij niet aantrekkelijk.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Wat een topic :)

Ik had ooit een soort badeendje, en was alles behalve discreet. De buren zouden kunnen gaan klagen.
Alle reacties Link kopieren
Yogamat schreef:
03-08-2018 21:42
Wat een topic :)

Ik had ooit een soort badeendje, en was alles behalve discreet. De buren zouden kunnen gaan klagen.
Ja gezellig mopperen over toyflops. :high5:

Weet iemand welke toy het meest lawaai maakt?
Klachten van buren of huisgenoten gehad? Gênant? :proud:

Ikzelf heb een Fun Factory Lady Bi die lawaai maakt. Ik heb nog geen klachten van de buren gehad. Ik gebruik hem alleen als ik zeker weet dat ze niet thuis zijn. :proud:

Hun slaapkamer is naast de mijne, ik hoor hun kraakbed af en toe.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
04-08-2018 11:11
Ja gezellig mopperen over toyflops. :high5:

Weet iemand welke toy het meest lawaai maakt?
Klachten van buren of huisgenoten gehad? Gênant? :proud:

Ikzelf heb een Fun Factory Lady Bi die lawaai maakt. Ik heb nog geen klachten van de buren gehad. Ik gebruik hem alleen als ik zeker weet dat ze niet thuis zijn. :proud:

Hun slaapkamer is naast de mijne, ik hoor hun kraakbed af en toe.

Dan wil ik er wel één nomineren : de Fairy ! (de 'originele', met een snoer)
Tegelijkertijd is dat ook één van de krachtigste, en wat mij betreft allerminst de slechtste.
Ze geeft het geluid van een kleine accu-boormachine :proud:
Niet zo geschikt voor midden in de nacht, voor met het raam open en voor zeer gehorige huizen.
Wat mij betreft niet zo geschikt om zelf te gebruiken, maar vooral in handen van een ander, en voor af en toe.
Geweldig ding, al krijg je er ook een wat verdoofde clit van, erna :A:

Het ding ziet er overigens niet uit, het is een soort grote microfoon in de kleuren roze en wit, maar dat vergeet je acuut wanneer ze aanstaat.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
03-08-2018 21:03
Ik heb de Womanizer In&Out. Deze heeft een penetrerend deel. Hij was behoorlijk prijzig maar ik vind het het geld echt wel waard.

De gewone Womanizer heb ik niet, die leek mij niet aantrekkelijk.
Klinkt beter dan het origineel, maar nog steeds van de categorie 'zet hem er op/in en wachten maar' en dat is niet mijn ding.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
04-08-2018 11:57
Klinkt beter dan het origineel, maar nog steeds van de categorie 'zet hem er op/in en wachten maar' en dat is niet mijn ding.

Dat lijkt mij dus ook, Lollypopje.
Ik zou het weleens willen proberen/voelen, maar daar is de prijs echt te hoog voor.
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
04-08-2018 11:50
Dan wil ik er wel één nomineren : de Fairy ! (de 'originele', met een snoer)
Tegelijkertijd is dat ook één van de krachtigste, en wat mij betreft allerminst de slechtste.
Ze geeft het geluid van een kleine accu-boormachine :proud:
Niet zo geschikt voor midden in de nacht, voor met het raam open en voor zeer gehorige huizen.
Wat mij betreft niet zo geschikt om zelf te gebruiken, maar vooral in handen van een ander, en voor af en toe.
Geweldig ding, al krijg je er ook een wat verdoofde clit van, erna :A:

Het ding ziet er overigens niet uit, het is een soort grote microfoon in de kleuren roze en wit, maar dat vergeet je acuut wanneer ze aanstaat.
Ik heb geen ervaring met zo'n magic wand,maar ben er wel nieuwsgierig naar.

Is de Hitachi net zo lawaaierig , weet iemand dit ?
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
04-08-2018 12:04
Ik heb geen ervaring met zo'n magic wand,maar ben er wel nieuwsgierig naar.

Is de Hitachi net zo lawaaierig , weet iemand dit ?

Wat ik ervan weet is dat de Hitachi een wat lager geluid maakt, maar ook lawaaiig is.
De trillingen van de Hitachi schijnen wat dieper te zijn, maar ik kan het niet vergelijken. Deze blogster wel : https://climaximaal.nl/fairy-vs-hitachi ... m-vs-luna/

Ik heb zelf een Lelo 'magic wand', en de large-versie daarvan schijnt qua trillingen overeen te komen met Hitachi of Fairy, maar de Lelo is een aanmerkelijk stuk stiller, echt vrij stil. Maar erg duur. Ik heb zelf de 'medium smart wand', oplaadbaar en licht van gewicht, maar niet goedkoop.
Hitachi is ook prijzig. De prijs vind ik het voordeel van de Fairy, dat kan prima 'voor erbij'.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-08-2018 12:42
29.47% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eens naar een winkel gaan waar ze verschillende type wands hebben en vergelijken. Tegenwoordig heb je namelijk best veel soorten.

Het fijne aan de fairy vind ik zelf dat hij traploosregelbaar is, terwijl je bij de Hitachi allwen de keuze hebt tussen hard en harder.

Wat ik trouwens jammer vind is dat ik niet echt een goede kwaliteit dikke vibrator kan vinden voor inwendig. Ik hou daarvan namelijk, maar die lijken alleen in het mindere segment te zijn. Zodra het luxer word is het allemaal klein en verfijnd :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
04-08-2018 12:40
Ik zou gewoon eens naar een winkel gaan waar ze verschillende type wands hebben en vergelijken. Tegenwoordig heb je namelijk best veel soorten.

Het fijne aan de fairy vind ik zelf dat hij traploosregelbaar is, terwijl je bij de Hitachi allwen de keuze hebt tussen hard en harder.

Wat ik trouwens jammer vind is dat ik niet echt een goede kwaliteit dikke vibrator kan vinden voor inwendig. Ik hou daarvan namelijk, maar die lijken alleen in het mindere segment te zijn. Zodra het luxer word is het allemaal klein en verfijnd :(

Lollypopje, ken je deze, de Stronic ?
Het is geen vibrator, maar een pulsator.
Luna (de seksblogster), die houdt van de Hitachi, is hier erg enthousiast over en het is geen klein verfijnd ding ;-D
https://climaximaal.nl/stronic-drei-review-filmpje/

Even opgezocht, de doorsnede is 4 cm, totale lengte 24 cm.
Deze hoort natuurlijk absoluut niet in het topic slechtste sextoy ever, Luna geeft deze een 10 (en dat doet ze zelden tot nooit).
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
04-08-2018 12:50
Lollypopje, ken je deze, de Stronic ?
Het is geen vibrator, maar een pulsator.
Luna (de seksblogster), die houdt van de Hitachi, is hier erg enthousiast over en het is geen klein verfijnd ding ;-D
https://climaximaal.nl/stronic-drei-review-filmpje/

Even opgezocht, de doorsnede is 4 cm, totale lengte 24 cm.
Deze hoort natuurlijk absoluut niet in het topic slechtste sextoy ever, Luna geeft deze een 10 (en dat doet ze zelden tot nooit).
Die staat op mijn verlanglijstje.
Ik mot er even voor sparen maar dan heb ik ook wat? Ik hoop het, want anders kom ik hier terug om erover te klagen :biggrin:
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Het ligt aan de regio welke toys je wel of niet leuk vind :idee:

https://rubriek.nl/liefde-relatie/sekst ... arde-data/
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
04-08-2018 23:27
Het ligt aan de regio welke toys je wel of niet leuk vind :idee:

https://rubriek.nl/liefde-relatie/sekst ... arde-data/

:rofl:
Geweldig, wat een bericht !
Oh, ik plak de kaart van Nederland even :

Afbeelding
nounou
In Zeeland vinden ze gewoon au naturel prima kennelijk.
Alle reacties Link kopieren
honingbijtje schreef:
06-08-2018 15:03
In Zeeland vinden ze gewoon au naturel prima kennelijk.

Of 'erotische producten' mogen niet van de dominee :A:
Of het is een kwestie van "Ons ben zunig".
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
04-08-2018 12:50
Lollypopje, ken je deze, de Stronic ?
Het is geen vibrator, maar een pulsator.
Luna (de seksblogster), die houdt van de Hitachi, is hier erg enthousiast over en het is geen klein verfijnd ding ;-D
https://climaximaal.nl/stronic-drei-review-filmpje/

Even opgezocht, de doorsnede is 4 cm, totale lengte 24 cm.
Deze hoort natuurlijk absoluut niet in het topic slechtste sextoy ever, Luna geeft deze een 10 (en dat doet ze zelden tot nooit).
Die is dan wel weer iets boven budget. Ik zoek meer middensegment :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
18-07-2018 06:35
Sekstoys zijn net mannen zitten idd heel wat teleurstellende exemplaren tussen.
Dus jij gebruikt mannen, zoals je ook je toys gebruikt? En wissel je dan ook vaak van exemplaar?
Zo geel als een kanariepiet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven