Sneller dan ik zou willen..

11-05-2020 15:22 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!
Klein beetje gênant vind ik het wel maar ik hoop toch serieuze tips/adviezen te krijgen hier.
Ik als 28-jarige man kom oncontroleerbaar snel klaar, en met snel bedoel ik echt best wel snel (oraal gaat nog wel, maar penetratie is er eigenlijk geen houden aan). Hierdoor is er een situatie ontstaan dat het enige waar ik nog aan denk tijdens seks is “niet klaarkomen”, maar je raadt het al.. dat werkt alleen maar tegen je.
Nu zijn er 1001 manieren te vinden hoe dit op te lossen is, waarvan ik er echt al veel geprobeerd heb, maar ik geloof er in dat het echt een mindset-dingetje is. Maar hoe krijg ik mijn hoofd leeg voor/tijdens de seks, of kom ik in godsnaam in de juiste mindset om er niet zo mee bezig te (hoeven) zijn?

Op dit moment is de “zin in seks” wel wat minder want het levert dus vaak snel al een vervelend moment op. Ik baal er echt heel erg van, voor mezelf maar ook vooral voor mijn vriendin. We hebben het er wel eens over en ze geeft aan dat het niet erg is. Maar goed, los daarvan, voor je ego en zelfverzekerdheid is dit niet positief natuurlijk en je wil gewoon kunnen functioneren net als ieder normaal mens.

Alle tips/adviezen om uit deze situatie te komen zijn heel welkom dus brand los! ;-)
Bizozi schreef:
11-05-2020 16:40
Haha kom misschien wel snel klaar, maar kan best iets hebben hoor :p
Nou, dan is het toch niet erg?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik vooral gewoon zelfvertrouwen moet opbouwen hierin.. de grote vraag is “hoe?”
Alle reacties Link kopieren
Door work-arounds te vinden? Dus niet per se het voorkomen van het snel klaarkomen de eerste keer, maar daar omheen te bouwen? Is het na die eerste keer klaarkomen dan meteen over, of kun je eventueel nog een tweede keer (met een pauze of wat dan ook)? Wil je het voorspel en naspel uitbreiden?
Alle reacties Link kopieren
Suusje666 schreef:
11-05-2020 16:47
Door work-arounds te vinden? Dus niet per se het voorkomen van het snel klaarkomen de eerste keer, maar daar omheen te bouwen? Is het na die eerste keer klaarkomen dan meteen over, of kun je eventueel nog een tweede keer (met een pauze of wat dan ook)? Wil je het voorspel en naspel uitbreiden?
Ja precies.. nou ja ik probeer dus nu vaak te compenseren door uitgebreid voorspel te bieden. Massage, vingerwerk, beffen. Ze komt dan eigenlijk dus ook altijd uiteindelijk eerder klaar dan ik. Maar kan me voorstellen (en ik misschien nog wel het meeste) dat een lekkere “neukpartij” van minstens 5 minuten non-stop ook zeer welkom is bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Maar kan je nadat je de eerste keer bent klaargekomen nog een keer hard worden om weer door te gaan? Dan is het toch geen probleem?
Bizozi schreef:
11-05-2020 16:45
Ik denk dat ik vooral gewoon zelfvertrouwen moet opbouwen hierin.. de grote vraag is “hoe?”
In ieder geval zou ik proberen te stoppen met denken dat je een verschrikkelijk probleem hebt. Je vriendin geeft immers aan dat zij het niet erg vindt, en je bent in staat tot een tweede ronde dus wat maakt het uit. En nogmaals: vraag haar of zij voor de daad de druk er hand- of mondmatig af wil halen. Dat kan ook heel gezellig zijn, zeker als je er een wederzijdse activiteit van maakt. Er is immers meer op de wereld dan neuken.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je als vrouw, iniedergeval vertellen dat je echt de enige niet bent! Meer dan de helft van mijn bedpartners, waar ik ooit samen mee ben geweest, heeft dit 'probleem'. Als je dit al een probleem kunt noemen, want ik had er nooit moeite mee.
Na een tijdje lukt het je vast om het wat langer vol te houden, oefening baart kunst. Hoe meer jij ermee gaat zitten, hoe meer het je tegen gaat staan.

Tip: Probeer dat je partner eerst klaarkomt. Dan voel je je minder 'lullig' wanneer dit bij jou sneller gebeurt dan je lief is.

En voor je partner: fijn dat iemand jou zo aantrekkelijk vindt, dat er geen houden meer aan is ;)
Helpt het nog als een pro het zegt?

https://www.dumpert.nl/item/7898565_931d14e5
Is een tweede ronde geen idee?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-05-2020 18:13
Helpt het nog als een pro het zegt?

https://www.dumpert.nl/item/7898565_931d14e5
Hahaha gelukkig maar!
Alle reacties Link kopieren
Keesjeaap5 schreef:
11-05-2020 17:33
Ik wil je als vrouw, iniedergeval vertellen dat je echt de enige niet bent! Meer dan de helft van mijn bedpartners, waar ik ooit samen mee ben geweest, heeft dit 'probleem'. Als je dit al een probleem kunt noemen, want ik had er nooit moeite mee.
Na een tijdje lukt het je vast om het wat langer vol te houden, oefening baart kunst. Hoe meer jij ermee gaat zitten, hoe meer het je tegen gaat staan.

Tip: Probeer dat je partner eerst klaarkomt. Dan voel je je minder 'lullig' wanneer dit bij jou sneller gebeurt dan je lief is.

En voor je partner: fijn dat iemand jou zo aantrekkelijk vindt, dat er geen houden meer aan is ;)
Thanks, dan gaan we gewoon lekker oefenen! ;-)

Zijn er nog standjes die bekend staan om het langer vol te kunnen houden door bijv meer controle te hebben over tempo oid?
Alle reacties Link kopieren
Het zou kunnen zijn dat we allemaal afstammelingen zijn van vlot klaarneuken. Een evolutionair voordeel zeg maar.

Je lekker klaarneuken joh. Er zijn al best leuke/goede tips gegeven, leef je uit.
idd beter te vroeg klaarkomen dan niet haha
Het schijnt dat het trainen van je bekkenbodemspier (plas ophouden) helpt bij controle over je orgasme krijgen. Omdat je het dan beter aan voelt komen en dus op tijd kunt pauzeren en zo langer volhouden.

Je kunt je bekkenbodem trainen door in etappes te plassen. Dus even stoppen en dan door. Niet te vaak en altijd doen, want dat schijnt risico op blaasontsteking te vergroten (omdat je dan niet helemaal “uitplast”).

Een handdoek over je erectie leggen en proberen de handdoek omhoog te brengen is ook manier van bekkenbodem trainen.

Op internet zijn diverse oefeningen te vinden voor het trainen van je bekkenbodem.

Succes!

Oh ja, en je niet teveel zorgen maken. Vooral als je vriendin er geen problemen mee heeft 😉
Alle reacties Link kopieren
Bizozi schreef:
11-05-2020 16:38
Snel is als we niet opletten wel binnen de minuut bij penetratie. Nogmaals, bij oraal en handwerk is het iets langer wel.
15 seconden, 50 seconden? Dat maakt wel een beetje verschil.
Alle reacties Link kopieren
Lucky Luke, schiet sneller dan zijn schaduw. 😊
Als je het nu een minuut volhoudt dan kun je met wat training er wel aan werken.

Ik zou proberen heel langzaam te beginnen, dus niet gelijk als een konijn. Paar lange stoten en dan haal je hem eruit, en wacht even. En dat zo steeds doen. Na een paar sessies kun je dit wat verder opbouwen, met kortere pauzes, en evt sneller te neuken.
lilalinda schreef:
11-05-2020 15:26
en even snel rukken voor je naar haar toe gaat?
And the winner is...

Aan hele hele onaangename dingen denken helpt soms ook.
En je kan altijd voor de herkansing als je 28 bent.
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is wat het is. In plaats van te focussen op het uitstellen van het orgasme, focus je op het geven van een orgasme. En als je toch bent klaargekomen, ga dan gewoon door voor de volgende ronde. Grote kans dat je het de tweede keer veel langer kunt volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een keer dat een jongen een spontane cum kreeg toen ik mn bh af deed. Daarna nog best lang sex gehad. Dus gewoon nog een keer daarna. Dat je hem eventueel daarna niet direct stijf hebt geeft echt niks hoor, je kan dan ondertussen gaan zoenen, voelen, masseren, beffen, vingeren of what ever.


Meer genieten en minder denken, denken tijdens sex is echt funest ;-)
Alle reacties Link kopieren
Shedevil85 schreef:
19-05-2020 17:19
Het schijnt dat het trainen van je bekkenbodemspier (plas ophouden) helpt bij controle over je orgasme krijgen. Omdat je het dan beter aan voelt komen en dus op tijd kunt pauzeren en zo langer volhouden.

Je kunt je bekkenbodem trainen door in etappes te plassen. Dus even stoppen en dan door. Niet te vaak en altijd doen, want dat schijnt risico op blaasontsteking te vergroten (omdat je dan niet helemaal “uitplast”).

Een handdoek over je erectie leggen en proberen de handdoek omhoog te brengen is ook manier van bekkenbodem trainen.

Op internet zijn diverse oefeningen te vinden voor het trainen van je bekkenbodem.

Succes!

Oh ja, en je niet teveel zorgen maken. Vooral als je vriendin er geen problemen mee heeft 😉
Ja daar heb ik idd ook veel over gelezen. (Op een of andere manier, wellicht onterecht, zelf beetje sceptisch over) Zijn er toevallig mensen die dit lezen en hier ervaringen mee hebben? Helpt dit ook daadwerkelijk echt alles aanzienlijk beter onder controle te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ow man, het zit echt in je kop he.

Hier een stuk verstrooiing voor je:
https://www.youtube.com/watch?v=Z29kthL_gJw
"Michael Che: “Every Young Dude in Here Has a Trick to Not Finish Fast”"
Bizozi schreef:
21-05-2020 09:01
Ja daar heb ik idd ook veel over gelezen. (Op een of andere manier, wellicht onterecht, zelf beetje sceptisch over) Zijn er toevallig mensen die dit lezen en hier ervaringen mee hebben? Helpt dit ook daadwerkelijk echt alles aanzienlijk beter onder controle te krijgen?
Bij mijn vriend in ieder geval heel goed 😉

Werkt overigens niet alleen bij mannen zo, ook vrouwen krijgen meer controle over orgasme als ze bekkenbodem trainen 😉 en dat heb ik zelf ervaren 🙂

En ook al ben je sceptisch, baadt het niet, schaadt het niet. Kortom, niets mee te verliezen 😃
Mijn ex kwam ook te snel klaar.Hij is tijdens het masturberen gaan oefenen met het uitstellen van zijn orgasme. Heeft een paar maanden gekost maar had wel effect.
Waren we allebei happy mee.
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben meer boys last van.
Een ex van mij had baat bij een sexspeeltje waarmee hij trainde om het uit te stellen.
Bij hem hielp het super.
Op het laatst hield hij het bijna een uurtje vol, de dekhengst hahhaa.
Was volgens mij een fleshlight die hij gebruikte, met van die bobbeltjes binnen in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven