Spijt?

01-05-2012 01:04 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Ik ben een vrij preuts meisje. Normaal heb ik alleen seks in een relatie, maar ik ben inmiddels alweer een tijdje vrijgezel.

Gisteravond lekker uitgeweest en daar ontmoette ik een razendknappe kerel. We flirtten wat en normaal zou ik nummers uitwisselen en kijken of er nog een date in zit, maar nu gooide ik het over een andere boeg. Ik vroeg hem ondeugend of hij zin had om bij mij een kopje thee te drinken, nam hem mee naar huis en we hebben geweldige seks gehad. Het voelde fantastisch, wat een genot! Een onvervalsde one night stand dus.

Aan de ene kant een geweldige ervaring, aan de andere kant voel ik me ook wel schuldig. Zo ben ik helemaal niet.
Heb je het veilig gedaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tuurlijk.
Blijkbaar wel.
quote:julie1988 schreef op 01 mei 2012 @ 01:04:

Aan de ene kant een geweldige ervaring, aan de andere kant voel ik me ook wel schuldig. Zo ben ik helemaal niet.Haha. Zo ben je dus wel! Dat blijkt.
Er valt natuurlijk weinig meer te veranderen aan de gebeurtenis zelf.. Je hebt geweldige seks lol gehad vannacht en nu weet je voor een mogelijk volgende keer dat dit niet in jouw straatje past.
Waarom dan spijt?

Seks was goed, je hebt genoten en je kan niet ziek of zwanger worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Twinkle1001 schreef op 01 mei 2012 @ 01:08:

[...]

Haha. Zo ben je dus wel! Dat blijkt.

En het was nog leuk ook

Niets aan de hand lijkt me en misschien heb juist geleerd hoe je het misschien niet meer wilt doen. Ook waardevol toch?
Ja, zo kan je het ook bekijken.

Dit was leuk voor een keer en de man in kwestie was heel lief voor me.
quote:julie1988 schreef op 01 mei 2012 @ 01:04:

Heey,

Ik ben een vrij preuts meisje. Normaal heb ik alleen seks in een relatie, maar ik ben inmiddels alweer een tijdje vrijgezel.

Gisteravond lekker uitgeweest en daar ontmoette ik een

razendknappe kerel. We flirtten wat en normaal zou ik nummers uitwisselen en kijken of er nog een date in zit, maar nu gooide ik het over een andere boeg. Ik vroeg hem ondeugend of hij zin had om bij mij een kopje thee te drinken, nam hem mee naar huis en we hebben geweldige seks gehad. Het voelde fantastisch, wat een genot! Een onvervalsde one night stand dus.

Aan de ene kant een geweldige ervaring, aan de andere kant voel ik me ook wel schuldig. Zo ben ik helemaal niet.Hoe ben je helemaal niet?
One night stands zijn doorgaans niet my cup of tea.
quote:Enn schreef op 01 mei 2012 @ 01:12:

En het was nog leuk ook

Ja precies Enn.

---------

Als het leuk was en je denkt er met plezier aan terug, dan what the heck. Waarom zou je je nog druk maken?

Omdat je tot voor gisteravond geloofde dat je 'een vrij preuts meisje' was? Nou, dat bleek opeens even niet meer zo.

~A believe is just a thought you keep thinking~.

Niet zo moeilijk zijn voor jezelf hoor. Chill!
Inderdaad en als het je niet bevalt dat je dus wel in staat bent om een one night stand te hebben doe je dit vanaf nu gewoon niet meer. Dat maakt niet dat je nu jezelf zou moeten 'straffen' omdat je een mens van vlees en bloed blijkt te zijn toch?

Dan kies je gewoon vanaf nu weer anders.
Vind je 'm leuk? Zou je 'm nog eens willlen zien?
Volgens zit TO gewoon nog even lekker na te genieten en dat met ons te delen.

TO's enige probleem is dat ze zelf vindt dat ze eigenlijk spijt zou moeten hebben.

Als ik jou was TO, dan zou ik alleen maar spijt hebben dat ik na afloop het telefoonnummer niet heb gevraagd van zo'n fijn exemplaar.

Gewoon genieten van de herinnering.
quote:julie1988 schreef op 01 mei 2012 @ 01:21:

One night stands zijn doorgaans niet my cup of tea.quote:julie1988 schreef op 01 mei 2012 @ 01:04:

Ik vroeg hem ondeugend of hij zin had om bij mij een kopje thee te drinken...Niet?
Je hoeft je toch niet schuldig te voelen?

Je bent een volwassen meid die weet wat ze doet.
1 one night stand maakt je nog geen lellebel hoor. Dus geniet nou maar even na.
Jammer dat je de mindere gevoelend laat overheersen....ik zeg; geniet en droom nog ff lekker verder van je ONS!

Heel normaal lijkt me.
Je bent single, je had zin, je hebt genoten, je hebt het veilig gedaan.... Vanwaar die spijt? Je hebt er niemand kwaad mee gedaan en jullie hebben er beide van genoten. Mooi toch?
HOERRRR!

( geintje)
quote:julie1988 schreef op 01 mei 2012 @ 01:21:

One night stands zijn doorgaans niet my cup of tea.Toch wel, je bood hem toch aan een kopje thee te gaan drinken bij jou thuis?
.
quote:mclean72 schreef op 01 mei 2012 @ 02:33:

Volgens zit TO gewoon nog even lekker na te genieten en dat met ons te delen.

TO's enige probleem is dat ze zelf vindt dat ze eigenlijk spijt zou moeten hebben.

Als ik jou was TO, dan zou ik alleen maar spijt hebben dat ik na afloop het telefoonnummer niet heb gevraagd van zo'n fijn exemplaar.

Gewoon genieten van de herinnering.

Dat denk ik dus ook.

Je vond het heerlijk maar eigenlijk je dacht dat je niet zo was (wat is dat 'zo' trouwens?). Geen spijt van hebben, ook niet denken dat dat zou moeten. Van wie?? Je hebt genoten, ga het niet kapot analyseren, dat zou zo zonde zijn.
Schuldig naar wie, of waarover?

Niet lullig bedoeld maar het is typisch iets voor een vrouw om zich hier druk om te maken. Hoezo "zo ben ik helemaal niet". Hoe niet? En is er iets mis met "zo"?

Waarom doe je het jezelf in godsnaam aan om hier over te gaan piekeren. Was het lekker? Good for you, mooi dat je ervan hebt genoten, en wederom veel plezier de volgende keer!

Maar het heeft vast te maken met het beeld dat anderen over one night stands hebben, en de verwachting dat je selectief moet zijn ("anders ben je geen goede vrouw / een slet / etc"), en niet zomaar seks zou moeten hebben met iemand omdat je daar zin in hebt, maar eerst allerlei (door anderen bedachte) procedures moet doorlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven