spontaan klaarkomen.

06-05-2014 07:24 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen. Ik ben een meisje van 18 jaar en ik zit ergens een beetje mee. ik vroeg me af of iemand me er iets over kan vertellen door eigen ervaring of kennis.

Ik kom namelijk spontaan klaar. dit gebeurt soms in mn slaap. mqar vaker als ik wakker ben en in bed lig. Het begint met een spanning in mijn onderbuik. Het voelt een beetje alsof je naar de wc moet. dat moet ik ook weleens, maar dan gaat de spanning soms niet over. Als ik me meer focus op despanning in mijn onderbuik/ blaas dan komt er een soort gevoel van alsof je de spanning opbouwt om klaar te gaan komen. Als ik me goed genoeg focus kom ik klaar. al voel het niet helemaal zo als bij de seks. je hele buik gaat tintelen en je krijgt het warm. Je buikspieren krampen samen. als ik dit niet wil kan ik het vaak niet stoppen, omdat decspanning te erg wordt en gaat zeuren. na zo'n 'spontane klaarkomervaring' kan de naspanning nog een paar dagen doorgaan.

dat vind ik echter best vervelend. 1x is leuk, maar niet als die sspanning nog een paar weken doorgaat. want dat doet het soms. Ik heb dit een keer gehad toen ik 14 was, toen duurde het best lang voordat die spanning wegging, pak en beet 2/ 3 weken. dit heb ik ook 2 maanden geleden gehad, ook misschien 2 weekjes en nu is het weer terug sinds vannacht. ik zit hier wel een beetje mee. Soms vraag ik me af of het kan ontstaan door te weinig drinken?

Ik hoop op spoedige reacties.

Anyways, ik zou hier graag wat meer over horen.

Note: ik kom niet klaar overdags.
Twee/drie weken? Sorry, ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben benieuwd.
Wat vervelend.

Ben je dan ook lichamelijk opgewonden als dat gebeurt? Of heeft "geil" zijn er echt niets mee te maken?

Eigenlijk is dit een beetje mijn eigen nieuwsgierigheid, want ik heb er geen ervaring mee.

Als het echt vervelend wordt dan is dit een vraag voor de dokter. En ja, ik snap dat dit een vervelend probleem is om mee naar de dokter te gaan.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
http://www.psas.nl/doktoren.asp

Herken je hier iets in?
Nee ik ben dan niet lichamelijk opgewonden. ik zie niet veel vergelijkingen, behalve het plassen. het is bij mij maar heel af en toe en het is er eerder nooit dan vaak. ook ben ik niet hypergevevoelig, het gevoel is overdags vaak minder tot weg. ik zie zelf een verband tussen te weinig drinken en daardoor spanning op mn blaas hebben.
Ik heb een keer iets op tv gezien van een vrouw die dat meerdere keren per dag had en er gewoon doodmoe van werd. Weet echter niet meer hoe het heet. Maar het komt dus vaker voor. Als je het problematisch vind zou ik naar de dokter gaan.
Doet me denken aan die vrouw die op TLC kwam, ze kwam iets van 300x per dag klaar. Als ze auto ging rijden kwam ze klaar zodra ze over een hobbel reed.. etc.. Zij had een soort aandoening, weet alleen die naam niet meer.
Lijkt me heerlijk!
Ja maar ik kom niet klaar overdags. het is meer een spanning op mn blaas. het is totaal niet zoals klaarkomen.
quote:anniecat22 schreef op 06 mei 2014 @ 08:01:

Nee ik ben dan niet lichamelijk opgewonden. ik zie niet veel vergelijkingen, behalve het plassen. het is bij mij maar heel af en toe en het is er eerder nooit dan vaak. ook ben ik niet hypergevevoelig, het gevoel is overdags vaak minder tot weg. ik zie zelf een verband tussen te weinig drinken en daardoor spanning op mn blaas hebben.

Ik zie niet helemaal wat weinig drinken ermee te maken zou hebben, maar op zich is dat natuurlijk een eenvoudig experiment.

Meer drinken dus.

In ieder geval prettig dat je jezelf niet echt in het PSAS verhaal verkent, want dat schijnt echt een hel te zijn.

Het enige waar ik nog aan denk is dat je pas 18 bent.

Niet om je te kleineren, maar je lichaam zit nog steeds in de hormonen-oorlog.

Wie weet gaat het vanzelf over als het allemaal wat tot rust komt.

En nogmaals, als je er echt last van hebt, naar de dokter. Dokters kijken nergens raar van op.
Okee thanks. weinig drinken zou denk ik een oorzaak kunmem zijn omdat als je weinig drinkt je last krijgt van je blaas. aangezien het allemaal vooral in mn blaas is dat gevoel.
Er is hier ook een PSAS topi ergens. Niet dat ik zeg dat je dat hebt, daar zou ik t met je huisarts over hebben.
Klinkt mij meer als een blaasprobleem....
She needed a hero. So that's what she became.
Ten eerste: ik ben geen dokter! Maar inderdaad, misschien een blaasontsteking?

Wellicht eerst een plas inleveren bij de dokter.

Als ik blaasontsteking heb, voelt het ook een beetje zoals jij beschrijft. Alleen dat gevoel van klaarkomen dan weer niet, de spanning erna wel.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Ik heb dit wel als ik slaap, dus droom, meestal heb ik dit als ik een week of 2 geen seks heb gehad. Verder heb ik het niet.
quote:anniecat22 schreef op 06 mei 2014 @ 08:20:

Okee thanks. weinig drinken zou denk ik een oorzaak kunmem zijn omdat als je weinig drinkt je last krijgt van je blaas. aangezien het allemaal vooral in mn blaas is dat gevoel.Ja, kom je nou klaar of niet?
Lees het verhaal nog een keer lilyofthevalley, daar staat alles in. Misschien is het wel een blaasontsteking, ik zal het gaan testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven