Squirten met nuvaring
woensdag 4 september 2013 om 17:44
woensdag 4 september 2013 om 17:48
Haha, ik denk niet dat de ring er door dat vocht uit wordt gespoten. De ring blijft op dat moment heus wel in de vagina zitten. Mocht de ring er op de een of andere manier toch uitgaan, dat is dat geen probleem. Je mag de ring 3 uur buiten je lichaam hebben, en in die tijd heb je hem inmiddels hopelijk teruggevonden. Ik vind het wel een leuke vraag.
woensdag 4 september 2013 om 18:43
woensdag 4 september 2013 om 19:17
TO,
Je vraag is niet raar maar ik laat je even nadenken
1. waar zit de ring?
2. als je squirt, waar komt dat dan vandaan?
3. wat als ( waardoor dan ook) de ring naar buiten komt?
Het gaat met name om vraag 3. Je gebruikt de ring dus zou het goed zijn als je je verdiept daarin.
Vraag 2 blijft lastig te beantwoorden, daar is ' men' nog niet tot een consensus toe gekomen
Vraag 1 hoort bij de interessere van je ac en dus bij mijn opmerking over vraag 3
Nogmaals, ik snap op zich wel dat je het je afvraagt maar met logisch nadenken/ bijsluiters lezen of opzoeken was je zelf al tot een antwoord gekomen
Je vraag is niet raar maar ik laat je even nadenken
1. waar zit de ring?
2. als je squirt, waar komt dat dan vandaan?
3. wat als ( waardoor dan ook) de ring naar buiten komt?
Het gaat met name om vraag 3. Je gebruikt de ring dus zou het goed zijn als je je verdiept daarin.
Vraag 2 blijft lastig te beantwoorden, daar is ' men' nog niet tot een consensus toe gekomen
Vraag 1 hoort bij de interessere van je ac en dus bij mijn opmerking over vraag 3
Nogmaals, ik snap op zich wel dat je het je afvraagt maar met logisch nadenken/ bijsluiters lezen of opzoeken was je zelf al tot een antwoord gekomen
Je bent zelf een theepot