Squirten met nuvaring

04-09-2013 17:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

De gynaecoloog heeft mij de nuvaring geadviseerd.

Nou is mijn vraag of jullie hier ervaring mee hebben in combinatie met squirten(wat ik dus meerdere keren heb als ik seks heb)

Ben bang dat ik hem er ineens uitschiet?! Haha

Alvast bedankt, groetjes
Jij denkt dat je uit je baarmoeder spuit, of zo?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha, ik denk niet dat de ring er door dat vocht uit wordt gespoten. De ring blijft op dat moment heus wel in de vagina zitten. Mocht de ring er op de een of andere manier toch uitgaan, dat is dat geen probleem. Je mag de ring 3 uur buiten je lichaam hebben, en in die tijd heb je hem inmiddels hopelijk teruggevonden. Ik vind het wel een leuke vraag.
Ik had het de gynaecoloog gevraagd toen hij het adviseerde...
Liefde gaat om de reis, niet om het doel
quote:sinaaasappelsap schreef op 04 september 2013 @ 17:48:

Ik had het de gynaecoloog gevraagd toen hij het adviseerde...En je vertelt niet wat zijn antwoord was?
Ik had het gevraagd als ik TO was... Sorry is misschien een beetje raar geformuleerd ja. Ik HEB het niet gevraagd, want ik heb niet z'n ring, en kan al helemaal niet squirten...
Haha, mijn moeder zat ernaast toen zij belde dus kon het niet vragen..
Hahaha nee dan had ik ook m'n mond even dicht gehouden. Maar ik zou gewoon terug bellen dan.

Of je probeert het uit, met het risico dat er na elke vrijpartij een ware zoektocht ontstaat...
Hahaha, soort speurtocht na de seks.. Om hem wakker te houden :-D
quote:sinaaasappelsap schreef op 04 september 2013 @ 17:55:

Ik had het gevraagd als ik TO was... Sorry is misschien een beetje raar geformuleerd ja. Ik HEB het niet gevraagd, want ik heb niet z'n ring, en kan al helemaal niet squirten...Ah, ok, ik snap het!
Laat je vriend op z'n rug liggen en maak er een spelletje ring-werpen van... ook leuk!..
Hahahaha ringwerpen. Heb nu een geweldige mental image hahahaha
TO,

Je vraag is niet raar maar ik laat je even nadenken

1. waar zit de ring?

2. als je squirt, waar komt dat dan vandaan?

3. wat als ( waardoor dan ook) de ring naar buiten komt?

Het gaat met name om vraag 3. Je gebruikt de ring dus zou het goed zijn als je je verdiept daarin.

Vraag 2 blijft lastig te beantwoorden, daar is ' men' nog niet tot een consensus toe gekomen

Vraag 1 hoort bij de interessere van je ac en dus bij mijn opmerking over vraag 3

Nogmaals, ik snap op zich wel dat je het je afvraagt maar met logisch nadenken/ bijsluiters lezen of opzoeken was je zelf al tot een antwoord gekomen
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven