Strak?

26-02-2020 23:56 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me al een tijdje iets af.. is het waar dat dunne vrouwen strakker zijn dan vrouwen die wat voller zijn? En merk je dit als manzijnde tijdens de seks? En is dit ook zo als je nog maagd bent? Of is dit echt persoonsgebonden
thanx schreef:
29-02-2020 09:10
Maar waarom iemand met een knoeperd van een l*l dan zo'n petite vagina moet hebben vraag ik mij dan wel af.

Je zou zeggen dat elke vagina strak is voor hem. :roll:
hondenmens schreef:
29-02-2020 10:29
Vraag ik me ook af. Het kan voor de man dan wel lekker strak zijn, maar is dat voor die vagina ook nog fijn?
Soms lukt dat inderdaad niet of spant het teveel, maar ik ben niet vies van een uitdaging. Er is overigens nog een brede zone tussen wijd en strak, tussen dik en petite waar veel vrouwen met een normaal figuur tot behoren.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-02-2020 13:56
Soms lukt dat inderdaad niet of spant het teveel, maar ik ben niet vies van een uitdaging. Er is overigens nog een brede zone tussen wijd en strak, tussen dik en petite waar veel vrouwen met een normaal figuur tot behoren.
:facepalm: Alsof het een kwestie van wilskracht van de man is om hem er toch even in te krijgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-02-2020 13:56
Soms lukt dat inderdaad niet of spant het teveel, maar ik ben niet vies van een uitdaging. Er is overigens nog een brede zone tussen wijd en strak, tussen dik en petite waar veel vrouwen met een normaal figuur tot behoren.
volstrekt ongeloofwaardig
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
29-02-2020 14:03
:facepalm: Alsof het een kwestie van wilskracht van de man is om hem er toch even in te krijgen.
Nah Lollypopje,onderschat niet wat een man soms allemaal uit de kast moet halen hoor ;-) Arme wij... :there: :-D
OT,zelf nooit zo'n verband ervaren maar ook nooit zo mee bezig gehouden.Kan me wel kleine,dunne vriendinnen herinneren die nauw waren.En dat was idd best lekker.Hoewel ook niet altijd,m.n. als het wat wilder werd.Maar ook dunne vriendinnen gehad die ruim geschapen waren.Maar voor de kwaliteit van de seks maakte dat hier niets uit.Die was net zo lekker en spannend :thumbsup: Of niet als het van beide kanten tegenviel :biggrin:
nighttripper wijzigde dit bericht op 29-02-2020 17:07
0.83% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren
dubbel..nou zo bijzonder was het nou ook weer niet ;-)
nighttripper wijzigde dit bericht op 29-02-2020 16:54
93.87% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
28-02-2020 21:22
Noem me controversieel of archaïsch, maar een petite vrouw heeft mijn inziens gemiddeld gezien meer kans op ook een strakkere vagina, wat precies de reden is waarom ik geen vollere vrouwen date.
Nou, controversieel of archaïsch zijn niet de woorden die bij mij opkomen bij jouw post. Maareh, wat is je lengte. Van je lichaam dan he, want daar hoort dan een bijbehorende maat tampeloerus bij. Toch? Volgens jouw vast wetenschappelijk onderbouwde denkwijze.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
29-02-2020 14:03
:facepalm: Alsof het een kwestie van wilskracht van de man is om hem er toch even in te krijgen.
Het lijkt mij met zo’n opmerking wel een hele uitdaging om een vrouw te vinden - dun of dik - waar je hem überhaupt in mág hangen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
29-02-2020 16:58
Het lijkt mij met zo’n opmerking wel een hele uitdaging om een vrouw te vinden - dun of dik - waar je hem überhaupt in mág hangen.
Dat is ook de reden waarom wij mannen dat soort dingen niet tijdens een eerste date vertellen. :)
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
02-03-2020 12:20
Dat is ook de reden waarom wij mannen dat soort dingen niet tijdens een eerste date vertellen. :)
Al vertel je het bij de tiende date, het zou voor mij meteen klaar zijn.
Maar waarschijnlijk wil je me dan toch niet met mijn brede heupen. Dus opzich is dat dan wel weer een mooi filter voor zulke types :P
lollypopje wijzigde dit bericht op 02-03-2020 12:27
21.34% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
FitsSprits schreef:
02-03-2020 12:20
Dat is ook de reden waarom wij mannen dat soort dingen niet tijdens een eerste date vertellen. :)

Spreek even namens jezelf zeg. Ik ga potentiële partners echt niet zitten filteren op lichaamsbouw in de hoop dat ze een strakke kut hebben. Doe even normaal.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
02-03-2020 12:20
Dat is ook de reden waarom wij mannen dat soort dingen niet tijdens een eerste date vertellen. :)
:woa: :there:
Vraag blijft,why is the rum gone?
RikM schreef:
02-03-2020 12:27
Ik ga potentiële partners echt niet zitten filteren op lichaamsbouw in de hoop dat ze een strakke kut hebben. Doe even normaal.
(Bepaalde) vrouwen deinzen er anders ook niet voor terug om mannen te selecteren op grootte van gestalte, penis en hun uithouding in bed...

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... l-utrecht/
Charles_Gentle28 schreef:
02-03-2020 15:12
(Bepaalde) vrouwen deinzen er anders ook niet voor terug om mannen te selecteren op grootte van gestalte, penis en hun uithouding in bed...

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... l-utrecht/
Net zo goed als jij niet voor alle mannen spreekt, spreekt de vrouw (als er al een echte vrouw achter zit) in dat megaslechtgeschrevenenevenerotischalsdegebruiksaanwijzingvaneenrolwcpapier verhaal niet voor alle vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
28-02-2020 21:22
Noem me controversieel of archaïsch, maar een petite vrouw heeft mijn inziens gemiddeld gezien meer kans op ook een strakkere vagina, wat precies de reden is waarom ik geen vollere vrouwen date.
En dit dekt (pun ja) precies maar dan ook precies de lading.
...
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
02-03-2020 15:12
(Bepaalde) vrouwen deinzen er anders ook niet voor terug om mannen te selecteren op grootte van gestalte, penis en hun uithouding in bed...

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... l-utrecht/

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-03-2020 16:43
Reden: op de man
16.30% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
02-03-2020 15:12
(Bepaalde) vrouwen deinzen er anders ook niet voor terug om mannen te selecteren op grootte van gestalte, penis en hun uithouding in bed...

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... l-utrecht/
Volgens mij heb jij alle topics met al het geklaag over dit soort stukjes gemist :facepalm:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
02-03-2020 17:32
Volgens mij heb jij alle topics met al het geklaag over dit soort stukjes gemist :facepalm:
Akkoord, er bestaan betere referenties. Inhoudelijk zie je echter regelmatig hetzelfde terugkomen...
Er zijn er al meerdere in de race, maar dit lijkt me toch een winnaar als onzin-topic.
Kan er geen aparte pijler geopend worden: de vraag van de maagd.
Het rekt allemaal op tot formaat babyhoofd. Dat dat soms niet past (dat hoofd) komt door de breedte tussen de botjes en daar heeft je piemel niets mee te maken. Het schijnt wel zo te zijn dat het na een bevalling niet meer altijd netjes terugveert. Dan wordt het lekker ruim en comfortabel.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
02-03-2020 22:15
Het rekt allemaal op tot formaat babyhoofd. Dat dat soms niet past (dat hoofd) komt door de breedte tussen de botjes en daar heeft je piemel niets mee te maken. Het schijnt wel zo te zijn dat het na een bevalling niet meer altijd netjes terugveert. Dan wordt het lekker ruim en comfortabel.
En met allerlei aangehechte stukjes vaginaal weefsel voel je randjes alsof je uitgelubberde vrouw een hersteld maagdenvlies heeft.
Alle reacties Link kopieren
mangootje schreef:
27-02-2020 07:58
Nog nooit van gehoord. Dat heeft volgens mij niks met lichaamsbouw te maken. Ik heb zelf 1 kindje gekregen (10 jaar geleden) en ben volgens mijn vriend nog super strak. Hij heeft ooit eerder sex gehad met een vrouw die al een kind had gehad en die was volgens heb veel wijder, dus dat had hij bij mij ook verwacht. Maar dat zegt dus blijkbaar ook niks. Al heb ik een vriendin die daar wel last van heeft na 2 kinderen.
misschien was zij wel gewoon natter, ik ben in het begin ook veel strakker dan na een uur seks.
beetjegek schreef:
03-03-2020 07:29
misschien was zij wel gewoon natter, ik ben in het begin ook veel strakker dan na een uur seks.
Precies dit
Postuur zegt niks. Ik ben 20 kilo afgevallen en tijdens het neuken merkt vriend echt geen verschil. En bij mannen zegt het ook niks. Vriendlief is zelf vrij 'petite' geen idee hoe je dat bij mannen noemt haha gewoon slank? maar heeft wel een bovengemiddeld grote lul :yes:
SweetFirefly schreef:
29-02-2020 16:53
Maareh, wat is je lengte. Van je lichaam dan he, want daar hoort dan een bijbehorende maat tampeloerus bij. Toch? Volgens jouw vast wetenschappelijk onderbouwde denkwijze.
1m90...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven