Strippen
vrijdag 28 september 2012 om 20:13
Ik wil binnenkort een man verrassen met een striptease. Over mijn dansvaardigheden maak ik me niet zo'n zorgen, maar ik wil het extra leuk maken, zodat hij echt in de stemming komt. Ursula Martinez heeft eens een fantastische show gegeven (filmpje, enigszins NSFW, maar de vrouwen in het publiek lachen er het hardst om), en zoiets zou ik willen. Ik zoek eigenlijk een leuk idee, maar de vonk van genialiteit van Martinez mis ik.
En de forummers kennende, zullen nu eerst de grappige reacties wel komen ("begin alvast op straat", "voer de spanning op door het te onderbreken voor een kopje koffie", "steek een pijp aan"). Die grappen vind ik eigenlijk ook wel leuk, en wie weet leiden ook die tot een idee.
En de forummers kennende, zullen nu eerst de grappige reacties wel komen ("begin alvast op straat", "voer de spanning op door het te onderbreken voor een kopje koffie", "steek een pijp aan"). Die grappen vind ik eigenlijk ook wel leuk, en wie weet leiden ook die tot een idee.
Alles is liefde
vrijdag 12 oktober 2012 om 15:29
quote:Rooss4 schreef op 12 oktober 2012 @ 15:15:
[...]
Wiebelend op 1 been terwijl hij een sok over zijn voet probeert te krijgen terwijl hij je aankijkt met zo`n blik van "ik ga je pakken"?
Ik sla over.Nee, iemand die op ruikafstand voor je staat en je indringend aankijkt en tergend langzaam knoopje voor knoopje zijn overhemd open knoopt, zwijgend zijn shirt uittrekt, even achter je gaat staan en je in je nek zoent, een stapje achteruit doet als je hem aan wilt raken enz enz.. Echt wel dat dat lekker is *zucht*
[...]
Wiebelend op 1 been terwijl hij een sok over zijn voet probeert te krijgen terwijl hij je aankijkt met zo`n blik van "ik ga je pakken"?
Ik sla over.Nee, iemand die op ruikafstand voor je staat en je indringend aankijkt en tergend langzaam knoopje voor knoopje zijn overhemd open knoopt, zwijgend zijn shirt uittrekt, even achter je gaat staan en je in je nek zoent, een stapje achteruit doet als je hem aan wilt raken enz enz.. Echt wel dat dat lekker is *zucht*
vrijdag 12 oktober 2012 om 15:41
en een sok (of kousen) trek je ook niet wiebelend en staand uit natuurlijk.
Daar ga je voor zitten. Stoel of iets dergelijks is dus een handig ding om bij de hand te hebben in zo'n geval.
Als je zulke strippogingen zag snap ik dat je er niets aan vond.
rob hoe weet jij nou of ik wel zo mooi ben ;-P
Daar ga je voor zitten. Stoel of iets dergelijks is dus een handig ding om bij de hand te hebben in zo'n geval.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:36
quote:doddie schreef op 12 oktober 2012 @ 15:41:
Psies, ik ben helegaar niet mooi!!
Weet je, wat Ien schetst klinkt natuurlijk heel lekker maar dan moet hij me inderdaad daarna naar het bed slepen. Een man die zijn spijkerbroek over zijn voeten probeert te pielen, een man die semigeil zijn onderbroek over zijn zaakje laat zakken, klootvioolt met zijn sokken. Nah!
Knoopjes van shirt open, riem en gulp los en dan hop, roos op het bed, oogjes dicht en dan mag de rest uit!
Maar dat noem ik geen echte striptease...
Psies, ik ben helegaar niet mooi!!
Weet je, wat Ien schetst klinkt natuurlijk heel lekker maar dan moet hij me inderdaad daarna naar het bed slepen. Een man die zijn spijkerbroek over zijn voeten probeert te pielen, een man die semigeil zijn onderbroek over zijn zaakje laat zakken, klootvioolt met zijn sokken. Nah!
Knoopjes van shirt open, riem en gulp los en dan hop, roos op het bed, oogjes dicht en dan mag de rest uit!
Maar dat noem ik geen echte striptease...
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:41
Oh, ik houd wel van dat spel. Rustig ergens gaan zitten om zijn schoenen tergend langzaam uit te doen. Een paar knopen van zijn spijkerbroek open trekken. Of, nog erger, zijn pantalon uittrekken en die keurig opgevouwen over een stoel hangen. Wetend dat jij zooooo smachtend op bed zit te wachten en alleen maar toe mag kijken. Ik weet niet of het exact onder striptease valt. Maar teasen is het zeker en dat is zo fijn. *nogmaals zucht*