Seks
alle pijlers
swingen - helemaal klaar er mee .
dinsdag 12 augustus 2008 om 11:36
Wie is gestopt met swingen ? En is dat tijdelijk of voorgoed ? Mis je het ( helemaal of sommige aspecten ) ? Heb je spijt dat je er ooit aan begonnen bent ? Of kijk je terug op een leuke tijd ? Is swingen een way of life of een fase ? Misschien kán het beiden zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 12 augustus 2008 om 13:18
Dat verwachte ik ook niet.....bedoel meer dat ik mee ging in zijn monogaam zijn, en daarmee mezelf, mijn ding op de achtergrond zetten, en het maar helemaal opgaf.
Wist niet of ik het nou opgaf omdat die gene het wilde of omdat ik het zelf zo wilde.
Maargoed ben er achter dat dat niet is wat ik wil.
dinsdag 12 augustus 2008 om 13:19
Dat verhaal, de echte sub en de echte Dom, allemaal van die fucking posers. Doms die heel gewichtig gaan staan doen tov iedere sub... vervolgens totaal niet door hebben dat ze niets te vertellen hebben en eigenlijk alleen de kink van hun vriendin vervullen...
Bij mij waren bdsm en swingen onderdeel van een soort van zoektocht, bdsm was er iets eerder zeg maar, alleen heette het toen nog geen bdsm
dinsdag 12 augustus 2008 om 13:24
BDSM en Swingen waren absoluut onderdeel van mijn zoektocht en ik heb er ook geen spijt van dat ik me in die wereldjes heb begeven.
Ik weet nu welke aspecten me wel en niet aantrekken en hoe ik het zelf vorm zou willen geven in mijn leven en binnen een eventuele relatie.
Maar nu, op dit moment, is het swingerswereldje niet mijn wereldje en geeft het een soort rust dat het niet meer "hoeft".
Nou ja, lastig uit te leggen
@BGB: Wat doen jullie op het moment dat een ander stel toch drugs gebruikt of toch grenzen niet respecteert? Zoek je dan je spullen bij elkaar en vertrek je? Of "lig" je het uit?
En wat maakt het dat je toch weer het swingerswereldje instapt?
Ik weet nu welke aspecten me wel en niet aantrekken en hoe ik het zelf vorm zou willen geven in mijn leven en binnen een eventuele relatie.
Maar nu, op dit moment, is het swingerswereldje niet mijn wereldje en geeft het een soort rust dat het niet meer "hoeft".
Nou ja, lastig uit te leggen
@BGB: Wat doen jullie op het moment dat een ander stel toch drugs gebruikt of toch grenzen niet respecteert? Zoek je dan je spullen bij elkaar en vertrek je? Of "lig" je het uit?
En wat maakt het dat je toch weer het swingerswereldje instapt?
dinsdag 12 augustus 2008 om 14:12
vast goed bedoeld , hoor , maar dat soort dingen stoort ons dus .
Jij swingt , ik swing dussssssssss is het oké als ik jou plat op je bek zoen , of even in je bloesje kijk , ofzo .
Er is altijd het aspect van ; vinden mensen elkaar aardig , aantrekkelijk én is je stemming ook nog van dien aard .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 12 augustus 2008 om 14:14
dinsdag 12 augustus 2008 om 14:35
dinsdag 12 augustus 2008 om 15:36
Ik ontmoette vorig jaar mijn sv'tje...hij nam me al snel mee naar zo'n swingersfeestje, omdat hij wist dat wel open stond voor dat soort dingen. Ik was toen 22. We gingen meteen mee met een stel (waren vrienden van mijn sv'tje). Ik vond alles helemaal leuk.
Mijn sv'tje heb ik nog steeds. We zien elke elkaar elke week wel een keertje. En minimaal 1 keer in de maand gaan we naar een swingfeestje. Inmiddels hebben we al veel stellen leren kennen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten...iets met ze op te bouwen en uiteindelijk ook sex te hebben. Maar het moet voor mij wel goed voelen. Er gaan gerust ook afterparty's voorbij, waarbij ik alleen maar met mezelf bezig ben (lekker in mn eigen wereld dankzij de drugs haha) of dat ik alleen met mijn sv'tje dingen doe. Het gaat mij vooral om de hele sfeer. Dat je andere stellen bezig ziet. En af en toe heb ik de behoefte om ergens mee te doen.
Ik vraag me zelf wel eens af, hoe het zou zijn als ik iemand ontmoet waar ik een serieuze relatie mee wil beginnen. En of ik dan nog steeds behoefte heb aan swingen. Met mijn sv'tje kan ik alles prima gescheiden houden...ik weet toch wel dat wij nooit een relatie zullen krijgen.
Mijn sv'tje heb ik nog steeds. We zien elke elkaar elke week wel een keertje. En minimaal 1 keer in de maand gaan we naar een swingfeestje. Inmiddels hebben we al veel stellen leren kennen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten...iets met ze op te bouwen en uiteindelijk ook sex te hebben. Maar het moet voor mij wel goed voelen. Er gaan gerust ook afterparty's voorbij, waarbij ik alleen maar met mezelf bezig ben (lekker in mn eigen wereld dankzij de drugs haha) of dat ik alleen met mijn sv'tje dingen doe. Het gaat mij vooral om de hele sfeer. Dat je andere stellen bezig ziet. En af en toe heb ik de behoefte om ergens mee te doen.
Ik vraag me zelf wel eens af, hoe het zou zijn als ik iemand ontmoet waar ik een serieuze relatie mee wil beginnen. En of ik dan nog steeds behoefte heb aan swingen. Met mijn sv'tje kan ik alles prima gescheiden houden...ik weet toch wel dat wij nooit een relatie zullen krijgen.