tantramassage

05-03-2012 12:23 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heb ik via een vriendin een tantramassage ondergaan / gekregen bij mij thuis. Omdat hij er een vergoeding voor vroeg (50 euro) vond ik het gek genoeg ook wel betrouwbaar. In eerste instantie dacht ik dat het een soort van gigolo zou zijn (ondanks dat mijn vriendin dat bleef ontkennen), maar inderdaad, dat was hij dus niet. Hoewel hij zelfs aanbood dat ik de massage met ondergoed aan of zwemkleding (i.v.m. de olie) kreeg heb ik er maar voor gekozen om naakt te gaan. Mijn hele lichaam - ook de erogene zones - werd gemasseerd, en dat vond ik niet vervelend ),. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
quote:janine38 schreef op 05 maart 2012 @ 15:32:

ok, het gekke is dat ik het juist wel goed vond dat hij een vergoeding vroeg, trouwens ook volgens mijn vriendin. Natuurlijk is het ook wel een tantramassage dus daar hoort ook de massage van de erogene zones bij, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat zelf kon aangeven.Een beetje veel "ook" lees ik nu
Janine, het gaat mij niet om de vergoeding, de massage of de gigolo Meer de discussie of dit wel of niet hoereren is.

De interessante vragen die dan bij mij door mijn hoofd spoken zijn bijvoorbeeld:

- is een tantramassage (met happy ending) hetzelfde als een man die zich met handen of oraal laat bevredigen door een prostituee?

- waarom zou je dan als gemasseerde niet net zo goed een hoereloper zijn?

- betekent dit dat het onder een andere naam verpakt eerder geaccepteerd wordt?

- waarom vinden veel mensen hoerenloperij vies en tantramassage 'anders'?

- zou je zo'n massage ondergaan als je in een relatie zit? Zou je vriend het mogen?
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 15:36:

Janine, het gaat mij niet om de vergoeding, de massage of de gigolo Meer de discussie of dit wel of niet hoereren is.

De interessante vragen die dan bij mij door mijn hoofd spoken zijn bijvoorbeeld:

- is een tantramassage (met happy ending) hetzelfde als een man die zich met handen of oraal laat bevredigen door een prostituee?

- waarom zou je dan als gemasseerde niet net zo goed een hoereloper zijn?

- betekent dit dat het onder een andere naam verpakt eerder geaccepteerd wordt?

- waarom vinden veel mensen hoerenloperij vies en tantramassage 'anders'?

- zou je zo'n massage ondergaan als je in een relatie zit? Zou je vriend het mogen?Eerlijk gezegd was ik niet uit op een discussie, maar had ik alleen de vraag gesteld of er anderen zijn die de ervaring ook hebben en of zij het net zo prettig hebben ervaren als ik.
Zal ik je stafje masseren?

(op een respectvolle manier uiteraard)
Bij mijn massagecursus heb ik geleerd me te beheersen zodat ik zowel een all in als een "tot hier en niet verder" massage kan geven. Mijn ervaring is dat neuken meestal niet nodig is voor een tevreden gevoel achteraf.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ik heb mijn vrouw vorige zomer een AnandaWave Tantra en Yoni massage kado gegeven te Keulen toen we daar op vakantie waren. Zij vond het een fantastische ervaring.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-03-2012 21:43
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven