Tantramassage

04-12-2021 19:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Google veel over gelezen en ook sommige professionals zweren erbij dat er een nieuwe wereld opent. Ik ben niet zweverig en kan goed genieten van massages maar wat kan ik me hierbij voorstellen? Het is niet goedkoop en het moet allemaal op afspraak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een massage dus

En aan het eind gaan we esoterisch exotisch en oecumenisch trekken aan je pielemuis en dan in extatische stoten bereik je de 7e dan.

Oftewel een happy end
Ghe, je hebt geen idee wat je je moet voorstellen bij tantra maar je weet wel dat het bij seks moet :hihi:
Lady*Voldemort schreef:
04-12-2021 19:48
Ghe, je hebt geen idee wat je je moet voorstellen bij tantra maar je weet wel dat het bij seks moet :hihi:
.

En dat “nadat ze er veel op Google over gelezen heeft” ….
Bijzondere vraag..
Alle reacties Link kopieren Quote
Erotisch is het dus een domme opmerking van jou
Je hebt ook hele tantraweekenden waarin je met een hele groep allerlei oefeningen en praatsessies hebt. Het is mij te zweverig maar er zijn ook mensen die het als een soort evangelie beleven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga anders eens zoeken op termen die dicht bij elkaar horen, namelijk tantra en kundalini. In dit soort praktijken gaat het in mijn ogen vooral om de opwekking van seksuele energie, en zoals je wel begrijpt, kom je in die wereld dus allerlei pluimage tegen... Aka Guru's en hun vermeende seksuele gaven die men aan de oningewijde mens zal meegegeven en openbaren, dus wees op je hoede.

Zeker in combinatie met het opwekken van Kundalini energieën moet je toch voorzichtig wezen omdat dit een echt fenomeen is, en niet zonder gevaar. Lees je hier goed op in.

Ik ga er verder niet teveel over uitweiden, maar alvast een paar tips dus.

Succes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er opent geen nieuwe wereld, dat vind ik echt een beetje nergens op slaan maar het kan wel enorm fijn zijn en je kunt tegen lichamelijke blokkades oplopen en dat kan verhelderend zijn.

Ik ben een keer gemasseerd door iemand die het goed kon, dat heet een "kashmirische massage". Kashmirisch staat voor "doelloos of eindeloos" en dat betekent dat er geen verwachtingen en goals te halen zijn. Het is een aanrakingsmeditatie waarbij je vrijkomende energie door je hele systeem ademt.

Ik ben gewoon op de aarde gebleven maar heb het wel als enorm fijn ervaren. Mijn lief en ik hebben er het hele weekend van nagenoten zeg maar.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriendin en ik hebben enige ervaring met Tantra. Je kunt het ervaren als een totale massage waarbij alles wordt gemasseerd en waarbij je alles loslaat.
In tegenstelling tot een normale massage wordt je overal aangeraakt.
Het mooiste is dat je het gevoel hebt dat je echt gaat zweven en het kan zijn dat je klaar komt. Nog mooier is dat je het gevoel hebt dat je vrijwel klaarkomt maar de energie niet verliest. Je hele lijf gaat tintelen en je blijft scherp.
Alle reacties Link kopieren Quote
k (man) heb een cursus ontspannings massage gevolgd, en wil wel graag tantra massage leren geven zonder dat zweverige gedoe erbij.
Een beetje mediteren is niet erg, dat is goed om te ontspannen.

Maar waar kan je dit volgen ? wie heeft hier ervaringen mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ardie schreef:
21-04-2023 00:30
In tegenstelling tot een normale massage wordt je overal aangeraakt.
Het mooiste is dat je het gevoel hebt dat je echt gaat zweven en het kan zijn dat je klaar komt.
Je wordt niet overal aangeraakt. Van tevoren heb je een gesprek over wensen en grenzen, als het goed is dan. Ervan uitgaan dat je zonder enige vorm van communicatie overal wordt aangeraakt is super misleidend.

Ik ging ook helemaal niet zweven en klaarkomen is beslist geen doel, integendeel zou ik bijna willen zeggen. Tantra gaat juist over het vasthouden van je seksuele energie, niet van het laten wegvloeien. "Overkomt" het je dan is het prima maar het als doel stellen is wederom misleidend.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Jerommeke schreef:
25-04-2023 10:00
k (man) heb een cursus ontspannings massage gevolgd, en wil wel graag tantra massage leren geven zonder dat zweverige gedoe erbij.
Een beetje mediteren is niet erg, dat is goed om te ontspannen.

Maar waar kan je dit volgen ? wie heeft hier ervaringen mee?
Wat stel jij je voor bij een "niet-zweverige" tantramassage?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
25-04-2023 10:15
Wat stel jij je voor bij een "niet-zweverige" tantramassage?
Een goed excuus om de vrouwtjes te betasten onder t mom het hoort erbij denk ik zomaar …….
Alle reacties Link kopieren Quote
Een goede tantra masseur spreekt eerst door hoe of wat. Waar ligt voor jou een grens. Ik vind het bijzonder prettig, ontspannend en semi opwindend. Ik kwam niet klaar wilde de masseur niet bespringen maar merkte wel daarna dat het vuurtje weer effies was opgestookt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ardie schreef:
21-04-2023 00:30
Mijn vriendin en ik hebben enige ervaring met Tantra. Je kunt het ervaren als een totale massage waarbij alles wordt gemasseerd en waarbij je alles loslaat.
In tegenstelling tot een normale massage wordt je overal aangeraakt.
Het mooiste is dat je het gevoel hebt dat je echt gaat zweven en het kan zijn dat je klaar komt. Nog mooier is dat je het gevoel hebt dat je vrijwel klaarkomt maar de energie niet verliest. Je hele lijf gaat tintelen en je blijft scherp.

Reden waarom je reageert op een topic van bijna 2 jaar (!) geleden..?
Alle reacties Link kopieren Quote
Roos, met zweverig bedoel ik dat ze met handen boven je lichaam gaan zweven zonder dat ze je aanraken , daar zij we te nuchter voor.

Ik wil vooral mijn vrouw lekker masseren , en bepaalde technieken leren om haar snelleren makkelijker te laten klaarkomen.

Het is niet mijn bedoeling om andere personen een tantra massage te geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken geen tantra massage waarbij je leert met je handen boven iemand te zweven, volgens mij heet dat ook geen massage maar magnetiseren of iets dat erop lijkt.

Tantra is nóóit gericht op klaarkomen dus jij gaat (als het goed is) niemand vinden die jou middels tantra gaat leren om je vrouw makkelijker te laten klaarkomen. Wat evt wél zou kunnen gebeuren is dat je middels massage (of eigenlijk aanrakingsmeditatie) je vrouw zou kunnen helpen met het opheffen van blokkades in haar lijf waardoor de energie weer kan stromen met alle fijne gevolgen van dien.

Ik denk dan ook dat je beter naar een seksuoloog kunt gaan met je vraag. Daar wordt wél ruimschoots aandacht besteed aan het orgasme.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien wordt het verward met een yoni massage? Voor zover ik weet is dit een tantrische massage, maar heeft het geen seksuele toepassing (dus orgasme als doel),
Echter kan het wel voorkomen dat een vrouw een orgasme krijgt.

Als je dit echt wilt leren kun je denk ik het beste een cursus volgen bij een professionele tantra masseur.
Alle reacties Link kopieren Quote
choco dat bedoelde ik
Alle reacties Link kopieren Quote
Choco-fan schreef:
25-04-2023 14:48
Misschien wordt het verward met een yoni massage? Voor zover ik weet is dit een tantrische massage, maar heeft het geen seksuele toepassing (dus orgasme als doel),
Echter kan het wel voorkomen dat een vrouw een orgasme krijgt.
Mooi hoe door de dubbelzinnigheid van 'voorkomen' deze zin op zich twee bijna tegengestelde betekenissen kan hebben :)
Alle reacties Link kopieren Quote
madamzonderm schreef:
25-04-2023 20:04
Mooi hoe door de dubbelzinnigheid van 'voorkomen' deze zin op zich twee bijna tegengestelde betekenissen kan hebben :)

Goed gezien! Zo had ik hem nog niet gelezen 😉

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven