Te vaak seks ?

17-09-2011 00:22 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een vraagje/probleemtje

Ik ben een jongeman van 19 heb een vriendin, al 9maand

we hebben regelmatig seks op alle mogelijke manieren, dus ik mag niet klagen.

Maar ik denk dat ik oversext ben ?

elke keer als ze vraagt voor sex ben ik wel bereid voor een snelletje of half uur , drie kwartier lang.

als ik ben klaar gekomen wil ik na 15 min nog is. endan nog is.. totdat uiteindelijk ze nimeer kan.

ik denk dat dit wel normaal is voor mijn leeftijd ? tis ni dat mijn vriendin da erg vind hoor, ik ben zelf gewoon benieuwd..
Ik zou zeggen, doe de helft minder en concentreer je in de vrijgekomen tijd eens op je schoolwerk
Wat is je probleem dan?
Als je een beetje creatief bent zorg je meteen voor een goeie work out; houd je er een mooi gespierd lijf aan over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@meds ik zit nu in mijn tweede jaar hoge school zonder herexames. dus school zit ik goed

@lucky is dit niet teveel ? of is dit normaal voor mijn leeftijd
quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 00:23:

Ik zou zeggen, doe de helft minder en concentreer je in de vrijgekomen tijd eens op je schoolwerk
Knul! wat normaal is of buitensporig is voor ieder mens anders. Als jij 2 of 3 keer per dag met je vriendin seks wilt en kunt hebben is dat toch prima?!
Kun je van te veel sex een konijn worden?
Ach je bent hartstikke jong en hebt er zin in. Niks mis mee toch? Zolang het geen obsessie wordt of je lul er af valt zal het wel goed zijn.
Het is juist te weinig! abnormaal voor jouw leeftijd.
Everything you see I owe to spaghetti!
Een hoog libido ( wat jij hebt dus, Gigli ) is normaal op jouw leeftijd en in een prille relatie. Geniet er van.
Bedankt voor jullie reacties ^^
quote:gigli schreef op 17 september 2011 @ 00:26:

@meds ik zit nu in mijn tweede jaar hoge school zonder herexames. dus school zit ik goed

@lucky is dit niet teveel ? of is dit normaal voor mijn leeftijdIn Holland? Of bedoel je een opleiding in Oostenrijk? Met een dergelijk abominabele grammatica is het volstrekt onmogelijk dat je kan functioneren op het HBO. En als dat wel zo is, dan verbrand ik a la minute mijn degrees want dan zijn ze WAARDELOOS geworden.
quote:Yavanna schreef op 17 september 2011 @ 00:33:

Ach je bent hartstikke jong en hebt er zin in. Niks mis mee toch? Zolang het geen obsessie wordt of je lul er af valt zal het wel goed zijn.Zo is het! Zolang het tot beider tevredenheid is is het toch prima...???!!!!!
geen dank
quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 00:35:

[...]

In Holland? Of bedoel je een opleiding in Oostenrijk? Met een dergelijk abominabele grammatica is het volstrekt onmogelijk dat je kan functioneren op het HBO. En als dat wel zo is, dan verbrand ik a la minute mijn degrees want dan zijn ze WAARDELOOS geworden.In belgie, maar ik spendeer ni zoveel aandacht als ik op een forum fso schrijf, ik studeer voor ingenieur, geen nederlands taalleerkracht
Oooooooooooooooooooo, 't is een Belg.

Doet jouw vriendin ook ruk-ruk?
ruk ruk ? :p wa is da nu wer :D
quote:gigli schreef op 17 september 2011 @ 00:38:

[...]

In belgie, maar ik spendeer ni zoveel aandacht als ik op een forum fso schrijf, ik studeer voor ingenieur, geen nederlands taalleerkracht Je gaat als ingenieur ook enorm op je fluit als je zo je nota's opstelt. En dat is dan weer triest voor je vriendin die graag een beurt wil
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2011 @ 00:32:

Kun je van te veel sex een konijn worden?
Joh wees blij genoeg stellen waarvan de ene een hoger libido heeft als de ander, dat is veel lastiger om mee om te gaan
Trouwens het schijnt dat hoe meer seks je hebt in je tienerjaren, hoe eerder het afgelopen is met de functie van de penis. Met andere woorden, je kan best zo doorgaan, maar dan loop je het risico op je 40e impotent te zijn
quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 00:46:

[...]

Je gaat als ingenieur ook enorm op je fluit als je zo je nota's opstelt. En dat is dan weer triest voor je vriendin die graag een beurt wil

ik geef mijn vriendin genoeg beurte ze, nog nooit geklaagd

quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 00:47:

Trouwens het schijnt dat hoe meer seks je hebt in je tienerjaren, hoe eerder het afgelopen is met de functie van de penis. Met andere woorden, je kan best zo doorgaan, maar dan loop je het risico op je 40e impotent te zijndat denk ik niet :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven