tijd voor een SV?

26-02-2012 17:25 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op t forum en bij deze mn eerste post.

ik ben een jongeman van 28, en heb een probleempje.

ik heb al een tijdje een relatie. ging allemaal heel goed, en seks was top. tot het moment dat mn vriendin wat kreeg met dr baarmoeder. moest een operatie komen, maar er waren wat complicaties. ik ga niet al te veel uitwijden maar, het werd een soort van slagveld van binnen.

nu het probleem. door dat heeft ze dus eigenlijk bijna nooit zin meer. vrijen gaat haast niet want dat doet pijn. ik ben een man die t heerlijk vind om een vrouw te verwennen en te likken. goede alternatief zou je zeggen. helaas, ook daar kan ze niet meer echt van genieten, ondanks dat t mn specialiteit is :(:(.

door opwinding zet t op van binnen, bloedsomloop gaat sneller en, nja, ik ga geen sexuele voorlichting geven hier, ik neem aan dat jullie weten hoe een lichaam werkt :P.

maarja, daardoor voelt het dus ook niet meer prettig voor haar.

resultaat, ze heeft eigenlijk nooit meer echt zin, wat ik ook wel begrijp. maar ons sexleven is een btje....... jah... t is niet zo veel meer.....

nu zat ik te denken aan bijv een SV, friends whit bennefits. maargoed, weet niet echt waar ik moet zoeken zeg maar.

de tijd dat ik naar een disco ging en weleens iemand meenam is ook wel voorbij. zie mezelf al staan tussen die 16 jarige pubers:P.

ik zoek wel meer een SV+. iemand waarmee je ook ff een filmpje nog kan kijken, of ook btje mee kan kletsen ofzo. ik moet wel een bepaalde klik en aantrekkingskracht hebben ook.

niet van:

/hoi, nou, hier ben ik dan, neuken

> ja is goed joh, ga maar vast op bed liggen, ik kom zo

(ff sexen)

/nou, dat was lekker, en bedankt he?

>ja jij ook bedankt

\tot volgende week!

>is goed, dooooeeeeeeeeeeeeiiiiiii

om t zo maar ff te zeggen :P.

ik voel me aan de ene kant schuldig over het gevoel wat ik heb :(. maar aan de andere kant.... ik heb t gewoon nodig ook.

nougoed. vind t verhaaltje wel weer ff lang genoeg. hoop op reacties, goede tips, alvast bedankt
Dus je weet al dat je er iemand voor de seks naast gaat aanhouden. Wat is je vraag?
Ik pak vast een zak popcorn.........
28?

Zou je niet zeggen...
En je vriendin vindt dat ok?
Neem aan dat je dit met je vriendin hebt besproken? Wat vind zij ervan!? Wie weet kan ze je wel aanbevelen bij een vriendin?
Hoe lang is het geleden dat je vriendin is geopereerd? Voordat alles geheeld is gaat wel even een tijd overheen natuurlijk.
Ik denk, ga het even met je vriendin bespreken en kom later terug.

om t zo maar effe te zeggen :P
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij alleen het probleem "Ik heb geen seks meer" ziet. Dat lijkt me het allerlaatste om me nu zorgen over te maken. Zorg eens dat je vriendin gezond wordt want dat is ze naar mijn mening niet. Met anderew oorden, denk eens niet aan jezelf maar aan haar en steun haar. Dit is een probleem wat jullie samen moeten oplossen.
It's never too late start living!
quote:Moonlight82 schreef op 26 februari 2012 @ 17:34:

28?

Zou je niet zeggen...

aan dit soort lompe reacties heb ik dus niks. zeg dan niks.

maargoed. het is nu al ruim een jaar aan de gang eigenlijk.

heb het natuurlijk met mn vriendin over gehad. ze zegt weleens dat ik t dan maar buiten de deur moet zoeken. natuurlijk vind ze dat niet leuk, maar ze snapt dat ik ook zo mn behoeftes heb.

ik wil haar niet kwijt ondanks dat. voor de rest gaat alles gewoon goed tussen ons, en hou ik zielsveel van dr.

aanbevelen bij een vriendin zit er niet echt in. als ik met iemand seks zou hebben wil ze er niks van weten. en ze wil vooral niet weten dat ik bijv het met een vriendin van dr doe.
quote:leen65 schreef op 26 februari 2012 @ 17:39:

Ik kan me ook niet voorstellen dat jij alleen het probleem "Ik heb geen seks meer" ziet. Dat lijkt me het allerlaatste om me nu zorgen over te maken. Zorg eens dat je vriendin gezond wordt want dat is ze naar mijn mening niet. Met anderew oorden, denk eens niet aan jezelf maar aan haar en steun haar. Dit is een probleem wat jullie samen moeten oplossen.

gezond. voor de rest is ze gezond. en steunen doe ik als geen ander.

maar is t dan zo raar dat ik behoefte heb aan seks?
Dubbeltempo terug naar de gyneacoloog, Jouw vriendin bedoel ik. Want een jaar, da's heel lang om pijn te blijven houden. Daar moet nog iets aan gedaan kunen worden.

Tot die tijd kun jij vast nog wel ff wachten.
Nee helemaal niet vreemd, en dit kan prima als je het met je vriendin hebt besproken. Maar jij hebt het over aantrekkingskracht, films kijken. Dat klinkt eerder alsof je er nog een relatie naast wilt, dan alsof je een keer van bil wilt.
quote:jongeman28 schreef op 26 februari 2012 @ 17:47:

[...]

gezond. voor de rest is ze gezond.

Ik denk 't niet en steunen doe ik als geen ander. Ik denk 't niet.maar is t dan zo raar dat ik behoefte heb aan seks?

Nee, da's niet gek. Maar je pakt 't niet echt handig aan.
"pinks, 66 seconden geleden

Nee helemaal niet vreemd, en dit kan prima als je het met je vriendin hebt besproken. Maar jij hebt het over aantrekkingskracht, films kijken. Dat klinkt eerder alsof je er nog een relatie naast wilt, dan alsof je een keer van bil wilt."

Dit dus!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh en je gaat echt niet meer stappen omdat je jezelf met 28 te oud vindt? Er zijn toch zat cafes en clubs die zich richten op een ouder publiek?

Ik werk in de horeca en ik kan je vertellen; iedereen kan op zaterdagnacht iemand oppikken om mee naar huis te gaan als je je aan twee regels houdt:

- blijf tot sluitingstijd

- verlaag je standaarden drastisch

Dus nee, dan ga je niet eerst nog leuk een gesprek voeren over de diepere dingen des levens, dan ga je gewoon plat neuken. Maar hee, daar was het toch ook om te doen? Voor de leuke sociale dingen heb je toch een vriendin?

Als je vriendin er ok mee is dat je buiten de deur sekst maar ze wil het niet weten lijkt af en toe iemand oppikken me ook veel handiger dan een SV-relatie er naast aangaan. Geheid dat je vriendin daar wel wat van gaat merken, en dát wil ze kennelijk niet.
quote:mali30 schreef op 26 februari 2012 @ 17:53:

"pinks, 66 seconden geleden

Nee helemaal niet vreemd, en dit kan prima als je het met je vriendin hebt besproken. Maar jij hebt het over aantrekkingskracht, films kijken. Dat klinkt eerder alsof je er nog een relatie naast wilt, dan alsof je een keer van bil wilt."

Dit dus!

dat snap ik. t is ook niet dat ik alleen films wil kijken ofzo. t gaat om de sks om t maar even hard te zeggen. maarja... ik moet wel een bepaalde klik met iemand hebben wil ik seks ermee hebben. bijv dat je ook btje kan kletsen en lachen op msn af en toe.

ik bedoel meer van dat als je afspreekt en je praat wat kijkt een film en van het 1 komt het ander. i.p.v. binnenkomen, broek uit, neuken, wegwezen.

hoop dat t wat duidelijker is na deze uitleg.
Ik zou het overigens echt anders oplossen. Ik ben helemaal niet tegen alles dat buiten monogamie valt, maar dit lijken me allemaal de verkeerde redenen om het te doen.

Als ik jou was zou ik binnen je relatie met je vriendin een oplossing zoeken. Dat zij een fysiek probleem heeft wil niet zeggen dat jullie seksleven naar de klote moet. Er zijn toch nog zat dingen die je wel samen kan doen? Lijkt me namelijk niet goed voor de intimiteit van je relatie als je hier nu een oplossing voor buiten de deur zoekt, in plaats van samen.
quote:jongeman28 schreef op 26 februari 2012 @ 17:47:

[...]

gezond. voor de rest is ze gezond. en steunen doe ik als geen ander.

maar is t dan zo raar dat ik behoefte heb aan seks?

Sorry hoor maar het klinkt dus echt niet gezond. Of zij laat zich hiermee afschepen of er zit veel meer achter.

Mijn idee (dus geen waarheid) is dat je aan een sv of anderen betrekken bij je sexleven niet moet beginnen wanneer je eigen relatie niet optimaal is. Volgens mij loop je dan het risico duchtig in de problemen te komen. Wij hebben als swingers hier veel over nagedacht. Het moet een toevoeging zijn geen oplossing. Volgens mij geldt dat dus voor swingen maar ook voor een sv.

Het is geen verwijt want je behoefte is echt niet vreemd. Zeker wanneer je vriendin zich bij de situatie neerlegt. Dat maakt jouw natuurlijk ook machteloos. Echter, dit kan wel heel erg gaan wringen hoor. Want als zij uit onmacht toestemt omdat ze anders bang is dat het helemaal fout loopt.....? Dit lijkt me zo'n groot risico.

Verder is zoveel pijn echt niet normaal. Je vriendin moet een goede gyneacoloog zoeken en aandringen op een oplossing. Hier hoeft ze zich echt niet bij neer te leggen!!
It's never too late start living!
Helemaal eens met Leen.
Wat is er precies bij haar van binnen als een slagveld dan?
Waarom gaan jullie niet naar een seksuoloog? Die kan jullie hierbij helpen en dan komt het echt wel weer goed.
ik wou hier dus eigenlijk niet al te veel op ingaan. maargoed, mss toch maar een btje doen om het wat duidelijker te maken.

ze heeft dus baarmoederhalskanker gehad, bestralingen, operaties, meerdere, stukken weggesneden etc. pijn niet normaal, nee, normaal niet, maar dit heeft te maken met littekenweefsel etc wat er nou eenmaal zit.

ook is ze al die bezoeken aan dokters enzo helemaal zat. ze heeft al een tijd in de medische molen gezeten. ze hadden haar baarmoeder gewoon beter helemaal weg kunnen halen, maar de gyn. adviseerde dringend om voor bestraling en operatie te kiezen omdat ze nog maar 30 is. achteraf hadden ze beter de hele zooi eruit kunnen halen. maarja, das achteraf....

wat onze relatie betreft, hoe raar dat ook klinkt, zit wel goed. hou zielsveel van dr en heb alles voor dr over. ik laat r ook absoluut niet in de steek. ondanks alles. maar nu na een jaar met gem 1 keer per 2, 1,5 en als ik geluk heb 1 maand seks..... t gaat knagen.

ze heeft gewoon geen behoefte meer aan seks :(
Maar je gaat toch niet thuis een beetje msnnen met een sv als je vriendin naast je op de bank zit, en helemaal niet wil weten met wie jij rommelt?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 26 februari 2012 @ 18:32:

Maar je gaat toch niet thuis een beetje msnnen met een sv als je vriendin naast je op de bank zit, en helemaal niet wil weten met wie jij rommelt?oh das ook wel handig om te vertellen. we wonen nog niet samen. dus mocht ik thuis rommelen dan jah... krijgt ze er niet veel van mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven