Tips anale sex

03-10-2011 19:44 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Bijna dertig, mag ik het geluk voelen al een tijdje mijn leven te delen met een fantastische man. Hiervoor waren mijn relaties een ware ramp. Door pusherige mannen die van alles wilde waar ik niet aan toe was, klapte ik dicht en veranderde ik in een nonnetje. Bij mijn vriend is er niks push, alles met wederzijds respect en vooral liefde voor elkaar. Ik heb mezelf heel erg kunnen ontplooien dankzij hem.

Ooit vertelde hij me dat hij in zijn vorige relatie anale sex had gehad. Ik heb daar heel terughoudend op gereageerd en alles daarover afgeblokt (o.a. gewoon al doordat mijn ex beweerde dat hij mijn liefde voor hem zou meten aan het wel of niet willen van anale sex! Je kan je wel voorstellen dat ik uiteraard direct wist welk vlees ik in de kuip had en voldoende zelfrespect om dit direct te weigeren. Geen man zal me kunnen manipuleren dingen te doen die ik niet wil). Mijn huidige vriend reageerde daarop dat elke man wel zulke fantasie heeft, maar dat dat zeker geen relatie laat vallen of staan, dat zonder anale sex je leven net zo goed compleet kan zijn. Hij was maar wat geshoqueerd door het verhaal van mijn ex.

Verder heeft mijn vriend dus nooit hiernaar gevraagd.

Ondertussen zijn we al aardig wat verder, onze relatie is ook al flink wat gerijpt en ik voel hoe ik bij hem een ander persoon ben geworden, of beter "mezelf" ben geworden. Ik durf echt alles tegen hem zeggen, hij is op alle vlakken naast m'n partner ook m'n maatje, "my other half". Nooit heeft hij iets gezegd of gedaan waardoor ik me ongemakkelijk of gedwongen tot iets voelde.

Door omstandigheden begin ik nu echter wel de mogelijkheid van anale sex te overwegen. Wat ik al las, is dat het eigenlijk net géén pijn hoort te doen (net dat is wat veel vrouwen tegenhoudt).

Heeft hier iemand ervaring mee? Hebben jullie tips om het zo aangenaam mogelijk te laten verlopen?

Er moet natuurlijk sowieso heel wat glijmiddel aan te pas komen, dat maakt me een beetje bang dat het geheel te "gepland" zal overkomen, te weinig spontaan. Normaalgezien gebruiken wij geen glijmiddel.

Verder om het proper te houden, zou ik toch graag op voorhand een klysma doen; Hoelang op voorhand kan dat best? (weeral plannen, byebye spontaniteit)

En laatste meest genante vraagje:

Ik ben een beetje bang van het zicht: ik heb een kleine uitstulping aan mijn anus, totaal niet pijnlijk, verliest ook geen bloed en het zit er al jààààààààààààààààààren; Volgens mij kàn het dus zelfs in de verste verte geen aambei zijn...maar wat als mijn vriend denkt van wel?

Thx voor jullie reacties!
Thx voor alle reacties! Blijkbaar had mijn vriend ook al wat opzoekwerk achter de rug:-)

Gisteren een uitgebreid goed gesprek met hem gehad en ja, hoor, we zitten helemaal op dezelfde golflengte. Er is helemaal geen dwang bij of "het moet en het zàl lukken", eerder de "take it easy"-stijl.

Hij zat wel met de angst dat hij me te veel zou gepusht hebben zonder het zelf te beseffen en dat ik het misschien om de verkeerde redenen zou doen. Ik heb hem daarop gerustgesteld dat dat in géén geval zo is. Ik heb er alle vertrouwen in dat het zachtjes zal verlopen. We zijn sowieso geen van beiden van het ruige type. 'k Ga me wel hééééél goed voorbereiden met alle tips die jullie gegeven hebben en mijn vriend had er ook nog wat extra:-)
quote:tessa5090 schreef op 04 oktober 2011 @ 13:26:

Ik vind anale seks echt heerlijk!

Maar wel op ze tijd, ik doe het ook niet elke week hoor...

De truc is inderdaad ontspannen en goed opletten met welk standje je het probeert.

Ik vind het standje op ze hondjes behoorlijk heftig, maar als ik op de rug lig en me benen omhoog al veel minder pijnlijk.. Zelfde als lepeltje lepeltje dat standje is ook goed te doen!

En inderdaad veel glijmiddel of vaseline gebruiken.

Ik weet wel dat we het een keer gedaan hebben toen ik enorm dronken was, alle standjes konden wij anaal doen, gewoon omdat ik dus compleet ontspannen was..

Ik hou er wel van om lekker vies te doen, je lekker te laten gaan en vooral schaamteloos.. Ik vind een vinger in mijn anus tijdens het likken ook echt zalig! Dat houd ik nooit lang vol hoor!

Schaamteloze seks vind ik dan ook echt de beste seks!kijk met jou kan ik praten hihi
Volop aan het oefenen geslagen ondertussen *bloos*

Vingers vind ik toch ook maar niets, hoor (toch niet die van mezelf, toen hij met z'n vingers in de buurt kwam, kreeg ik het anders wél plots lekker warm). Niet het gevoel van die vinger stoort me, wel de onhandige houding, m'n schouder die volgens mij in de weg zit etc, kramp in m'n rug,... :p

dan andere raad opgevolgd en met butplug en dildo geprobeerd. Butplug was piece of cake, zelfs leuk, dildo ging qua formaat, maar 'k moest qua snelheid en richting echt hééééél voorzichtig zijn, anders ging het toch wel onaangenaam en soms zelfs een pijnlijk voelen. Moest zelfs zodanig voorzichtig zijn, dat er eigenlijk niet direct energie/ concentratie over was om nog ergens bij te stimuleren. Ben blij dat ik dit gedaan heb, want nu heb ik toch wel ontdekt dat het echt belangrijk is dat ik in het begin de controle hou qua snelheid, richting en diepte. Eén verkeerde beweging kan enorm pijn doen terwijl de andere net aangenaam voelen. Wish me luck, we're almost there en 'k ben er vrijwel van overtuigd dat de voorzichtigheid kan dalen naargelang we't meer gedaan hebben en dat er dan wél energie/concentratie over is om bij te stimuleren. Gaat voor hem ook wel veel leuker worden als we met twee "gek" worden Denk trouwens ook dat het heel wat verandering gaat geven -net zoals hier al enkele dames hebben verteld- als HIJ het doet ipv ik. Ik kan mezelf niet echt bepaald zo opwinden zoals hij dat kan, waarschijnlijk gaat het dan wel sowieso gewoon vlotter omdat hij weet hoe hij mij kan doen verlangen.
Eerste keer achter de rug, vriend was zoals verwacht superlief, gevolg: totaal pijnloos.
quote:imke_ii schreef op 10 oktober 2011 @ 06:55:

Eerste keer achter de rug, vriend was zoals verwacht superlief, gevolg: totaal pijnloos.gefeliciteerd
En vond je het ook lekker?
Ik denk dat TO al blij is dat ze het overlééfd heeft Het ook nog lekker gaan vinden komt in het volgende hoofdstuk.
Ik was inderdaad al heel erg opgelucht dat het helemaal geen pijn deed :-)

Nu, het "lekker" vinden denk ik dat nog moet komen. Gezien het de eerste keer was en ik erg voorzichtig wou zijn voor de pijn, durfde ik er niets van andere stimulatie bij doen. In geval van pijn, zou ik namelijk niet echt geneigd geweest zijn mijn toybox te raadplegen nu ik weet dat het geen pijn doet, kan dat volgende keer wel, gaat voor manlief ook wel leuker zijn dan volgens mij.

Verder was ik een beetje ontgoocheld en zelfs wat beschaamd...ondanks al mijn goede voorzorgen (nog eens flink naar het toilet geweest, 2u ervoor een klysma,...) had ik toch poepdrang tijdens het vrijen wat maakte dat genot nogal plaats maakte voor ongerustheid over de hygiëne. Het is dan ook niet zo proper gebleven als verwacht :( :( Weet nochtans niet wat ik nog méér kan doen en hoop dat we hier toch iets op vinden, want vond het echt wel heel erg jammer (gelukkig heb ik dat wel kunnen camoufleren voor mijn vriend die er dus niet de minste last van heeft ondervonden).
Deze reactie zegt dus alles. Het moet dus het zal. Lekker of niet. Tsja.
Nee hoor Willem, er zijn mensen die echt ècht, ja ècht waar, ècht lekker vinden.

En die mensen hebben er soms geen zin in en meestal wel. Die hebben er plezier in. Zoals ze plezier hebben in nog veel meer andere posities en standjes.

Echt waar Wilem, geloof me maar.

Would I lie to you?
quote:donderstraal schreef op 11 oktober 2011 @ 19:26:

Would I lie to you?

Dankjewel, liedje in m'n kop..

Leuk dat het gelukt is imke, en nu inderdaad nog van gaan genieten.
quote:stout1975 schreef op 11 oktober 2011 @ 19:35:

[...]

Dankjewel, liedje in m'n kop..

.You`re welcome!
quote:willem1959 schreef op 11 oktober 2011 @ 19:20:

Deze reactie zegt dus alles. Het moet dus het zal. Lekker of niet. Tsja.

Ha, de anaalmoraalridder is er weer.

Als je alle dingen die bij het allereerste begin niet meteen helemaal geweldig waren gewoon niet meer zou doen deed je helemaal niks meer. Oefening baart kunst. En ook na 5x of 20x kun je besluiten dat het toch niks voor je is. Maar misschien ontdek je pas na zoveel keer hoe lekker het kan zijn.
Wel, mijn eerste keer "brave" sex was best vééééééél minder aangenaam dan mijn eerste keer anaal, hoor.

Pijnlijk, gevoel van verplichting,...alles wat er nu dus niet was ;).

Ben ik even blij dat ik toch na die eerste keer "eucharistiesex" het niet heb opgegeven :D :D

En sorry, hoor...misschien is het in jouw ervaring zo dat veel vrouwen verplicht zijn of zich verplicht voelen en is jouw beeld daardoor gekleurd...maar niet van toepassing op ons. Sorry dat we niet aan jouw moraalbeeld voldoen;-) ik ben "helaas voor jouw niet-bevestiging dus" noch op directe, noch op subtiele wijze gedwongen

I'm really that evil dat ik er zelf voor koos...'k ga me écht wel niet heiliger voordoen dan k ben
Ik snap die willem echt niet....
quote:algebroe schreef op 11 oktober 2011 @ 22:42:

Ik snap die willem echt niet....

Ik ook niet.

Misschien was het voor hem wel pijnlijk, gevoel van verplichting.... waar imke het dus over had.
is best mogelijk, mensen met nare ervaringen gaan deze ervaringen krijgen soms last van projecties. In elk ander verhaal zien ze hun eigen verhaal. Manier van verwerking?

Verder zijn er natuurlijk nog altijd mensen die zodanig overtuigd zijn van iets, dat ze elke minste aanleiding aangrijpen om zichzelf van hun eigen overtuiging te overtuigen...tiens, zijn ze dan misschien toch niet zo overtuigd?
Voor een ieder die hier gilt dat 'ie het vies vindt....

Probeer het eens! Het is een 'aanrader' ;)
Even een vraagje aan de dames die graag anale seks hebben; wat vinden jullie ervan als een man graag aan je voeten likt? Laat je dat toe, geniet je er van, of wijs je hem de deur? Ik vraag dit omdat vrouwenvoeten vaak 'vies' worden gevonden, terwijl ze dat naar mijn mening helemaal niet zijn.
Hmm, das wel echt off topic solemate.

Misschien ff in deze plaatsen? Voeten
Ja, weet ik. Maar ik ben benieuwd of er dames zijn die wel graag de anale spelletjes doen maar zoiets hebben van bahhhhhh bij voeten. Want daar zou ik dan echt geen 'reet' van begrijpen namelijk
Nou, ik zal proberen om hier een serieus antwoord op te geven. Alhoewel het, zoals dekater al aangaf, natuurlijk bij het topic `voeten` hoort.

Er zullen vast vrouwen zijn die anale spelletjes en voeten likken alletwee jummie vinden.

Er zullen vast vrouwen zijn die voeten likken en anale spelletjes alletwee jakkie vinden.

Er zullen ook vrouwen bestaan die voeten likken hemels vinden en anaal neuken ieeeeeuwwwww.

En dan niet te vergeten zullen er ook vrouwen zijn die gruwen van voeten likken maar enorm genieten om anaal te worden genomen.

En allerlei variaties tussen die 4 genoemde groepen zijn ook mogelijk.

Dat noemt men `sexuele voorkeur`.

Maar ik betwijfel of dit antwoord bevredigend is voor Solemate.
ik dank u, dondersteen.
Vinden de dames die van anale seks houden chocola wel lekker? Ik bedoel, dat moet toch associaties oproepen? Dus dan zou ik er geen 'reet' van snappen als ze bij chocola géén bahhhhhh gevoel zouden hebben. Vandaar dat ik dit niet in één van de chocola-topics zet. En bij voorbaat dank dondersteen.

You`re welcome, my pleasure.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven