Trio, doen of niet?

16-10-2020 23:06 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,
Ik zal met de deur in huis vallen. Ik verlang al jaren na een trio met een vrouw of man. Mijn man en ik hebben een dijk van een relatie en we spreken en fantaseren openlijk over een trio. Mijn man zegt altijd dat we een geile fantasie hebben, maar voor mij gaat het verder dan fantaseren. Vorige week gaf ik te kennen dat ik graag met een vrouw erbij toch sex wilde en het bij mij verder gaat dan een fantasie. Hij gaf te kennen dat hij het niet zozeer met een vrouw erbij wilde doen, maar liever met een man. Nu wil ik dat wel proberen maar ik ben bang dat ik verliefd wordt op een ander en dat heeft mijn man niet verdient. Hij is zo eerlijk lief en mooi dat ik hem voor geen goud kwijt wil. Hij geeft aan dat hij het heerlijk vindt om mij met een andere man te zien vrijen en dat hij graag zijn bischierigheid wil uitproberen. De afgelopen week hebben we er veel over gesproken en we willen de stoute schoenen aantrekken en kijken wat er op ons pad komt. Ik denk dat een man beter is want hij is totaal niet jaloers en ik ben wel jaloers aangelegd. Zijn er mensen met ervaring op dit gebied?
Alle reacties Link kopieren
Ervaring met MMV en alle keren 100% genoten, alledrie!
Een néé van 1 van ons 2, om welke reden dan ook, was een nee voor allebei, geen discussie mogelijk.
Nu is dat nooit voorgekomen.
Als jij jaloers bent aangelegd, niet doen!
Recept voor ellende en einde relatie.
Om me heen vaak genoeg zien gebeuren, ondanks allerlei goede afspraken.
Daaaan schreef:
17-10-2020 14:51

Maar echt, niets geilers dan twee mannen. Of het stag-vixenspel :hyper:
Het wat?
Alle reacties Link kopieren
Stag-vizen: Dat de man het kneitergeil vindt dat zij geneukt wordt door een ander. Zonder te participeren.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso, mogelijkheid hebben tot een geile trio: ALTIJD doen.
Alle reacties Link kopieren
Daaaan schreef:
19-10-2020 01:51
Stag-vizen: Dat de man het kneitergeil vindt dat zij geneukt wordt door een ander. Zonder te participeren.
De vrouw die geneukt wordt door die vind het ook knettergeil hoor!
Verschil met een cuckold is dat die graag gekleineerd wordt door de andere man of door zijn eigen vrouw
het is trouwens Stag en ViXen
Lekker één-dimensionaal altijd, die theorietjes.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een dijk van een relatie, maar je bent wel bang na één trio meteen verliefd te worden.
Is die dijk aan het doorbreken soms?
Hoezo zou je na een triootje opeens verliefd worden op een ander? Ervaring met zowel MMV als VVM, maar een triootje heeft bij mij nog nooit tot verliefdheid geleid. Bovendien is je man toch superleuk? Ik zie het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat je met een man erbij niet jaloers bent.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-10-2020 17:47
Wel ervaring met trio's (VVM), maar in jouw geval zou ik er niet aan beginnen. Veel te veel beren op de weg. Een trio moet naar mijn bescheiden mening gewoon organisch ontstaan, en als je tevoren al allerlei problemen ziet opdoemen kun je het beter laten. Laat het dan gewoon bij een (gedeelde) fantasie, dat is ook leuk.
Yep dit.
DOEN, ik heb twee keer een trio gehad: een met een vrouw erbij en een met man erbij, en ik zou het zo weer doen.
Je weet vooraf dat het alleen om de seks gaat dus je gaat niet uitgebreid over werk, hobby, vakantie praten. Je leert elkaar ook niet echt kennen, dus het risico dat iemand verliefd wordt is niet zo groot.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Het verliefd worden is een gekke kronkel in mijn gedachten. Wij zijn gelukkig heel open in onze relatie en mijn man zegt hetzelfde. Waarom zou je verliefd worden het gaat puur om de sex en lust verder niet. We houden het voorlopig maar bij ons beider fantasie en mocht de gelegenheid daar zijn dan zien we wel.
praten,praten, praten, praten. Ook over gevoelens ..
Wij doen al jaren een trio mmv. Altijd nog met de zelfde man erbij, en dit heeft bij ons nog nooit problemen opgeleverd. We vinden het nog altijd heerlijk om te doen.
Alle reacties Link kopieren
1Portemonnee schreef:
17-10-2020 15:03
Ik ben een keer gevraagd als derde.
Ik had wel zin in de man, maar de vrouw trok me niet, dus nee gezegd :$
Lijkt me ook best zeldzaam, dat je als derde op beide personen tegelijk valt.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
19-11-2020 20:27
Lijkt me ook best zeldzaam, dat je als derde op beide personen tegelijk valt.


Je hoeft er niet op te vallen, maar aantrekkelijk vinden is wel fijn.
Ik ben niet verliefd geworden op mijn partner door seks maar door wie zij is en hoe wij samen zijn. Verliefd worden via seks lijkt mij net zo iets als verliefd worden door een goed gesprek of een gedeelde interesse. Volgens mij werkt dat niet zo.

Dat je seks koppelt aan je relatie is logisch, maar daarom volgt uit seks met een ander nog niet automatisch een liefdesrelatie met een ander. Dus daar zie ik geen belemmering in om een trio aan te gaan.

Maar dat je met onzekerheid en voorbehouden een trio aan wil gaan zie ik mogelijk wel als belemmering. Ga je jezelf wel een plezier doen?
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-11-2020 09:12
Ik ben niet verliefd geworden op mijn partner door seks maar door wie zij is en hoe wij samen zijn. Verliefd worden via seks lijkt mij net zo iets als verliefd worden door een goed gesprek of een gedeelde interesse. Volgens mij werkt dat niet zo.

Dat je seks koppelt aan je relatie is logisch, maar daarom volgt uit seks met een ander nog niet automatisch een liefdesrelatie met een ander. Dus daar zie ik geen belemmering in om een trio aan te gaan.

Maar dat je met onzekerheid en voorbehouden een trio aan wil gaan zie ik mogelijk wel als belemmering. Ga je jezelf wel een plezier doen?
Oxytocine?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oxytocine
óu sont les neiges d'antan

Dat speelt mee in alle relaties. Dus ja, dat speelt ook hier een rol, maar is natuurlijk geen drug waar tegen je geen weerstand hebt waardoor je onvermijdbaar verliefd wordt op degene waarmee je seks hebt. Dat doet knuffelen ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven