Trio, doen of niet?

16-10-2020 23:06 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,
Ik zal met de deur in huis vallen. Ik verlang al jaren na een trio met een vrouw of man. Mijn man en ik hebben een dijk van een relatie en we spreken en fantaseren openlijk over een trio. Mijn man zegt altijd dat we een geile fantasie hebben, maar voor mij gaat het verder dan fantaseren. Vorige week gaf ik te kennen dat ik graag met een vrouw erbij toch sex wilde en het bij mij verder gaat dan een fantasie. Hij gaf te kennen dat hij het niet zozeer met een vrouw erbij wilde doen, maar liever met een man. Nu wil ik dat wel proberen maar ik ben bang dat ik verliefd wordt op een ander en dat heeft mijn man niet verdient. Hij is zo eerlijk lief en mooi dat ik hem voor geen goud kwijt wil. Hij geeft aan dat hij het heerlijk vindt om mij met een andere man te zien vrijen en dat hij graag zijn bischierigheid wil uitproberen. De afgelopen week hebben we er veel over gesproken en we willen de stoute schoenen aantrekken en kijken wat er op ons pad komt. Ik denk dat een man beter is want hij is totaal niet jaloers en ik ben wel jaloers aangelegd. Zijn er mensen met ervaring op dit gebied?
Je hebt het de hele tijd over je eigen verliefdheid maar wat als die bischierigheid hem nou erg goed bevalt? Ben je dan niet jaloers?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zo af en toe een trio, met een extra dame of extra man. We weten wat we aan elkaar hebben en genieten er met volle teugen van.
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
17-10-2020 10:59
Wij hebben zo af en toe een trio, met een extra dame of extra man. We weten wat we aan elkaar hebben en genieten er met volle teugen van.
Totdat blijkt dat man en dame stiekem samen afspreken.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 16-06-2021 21:00
Reden: privacy
98.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe sterk is je relatie wanneer je meteen verliefd wordt op een ander?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hier beide varianten gedaan en doen ze af en toe nog, buiten de Coronatijd dan.
Maar dat jij jaloers bent aangelgd kan wel een groot probleem worden. Ook bij een mmv kan het gebeuren dat je jaloers wordt als blijkt dat je man er meer van genoten heeft als jij.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
17-10-2020 11:00
Totdat blijkt dat man en dame stiekem samen afspreken.
Je bent weer scherp als altijd, ome Willem:-)
Alle reacties Link kopieren
Hij kan ook verliefd worden op de man,of jij op een vrouw hè? Zeker n.a.v spanning en lust.
Neem dat ook mee, en spreek af dat iedereen ten alle tijden nee of stop mag zeggen. Hoe jammer het ook is voor de andere 2.
Ik heb alleen ervaring met een extra man. Gewoon doen, niet kapot praten.
Bi-man erbij zoeken is niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Kissiej33 schreef:
17-10-2020 09:22
Hier hetzelfde!
Mijn partner en ik zouden heel graag een vrouw erbij als aanvulling willen geven aan ons seksleven.
Maar hoe en waar kun je het beste een vrouw strikken om mee te doen?
Ik denk dat je met deze instelling geen vrouw gaat vinden.
Je vraagt NAAR ervaringen niet NA ervaringen 😩
Na ervaringen kan je ook naar ervaringen vragen..en je kan na een trio naar een trio verlangen :hyper:
vicky87 schreef:
17-10-2020 14:27
Ik denk dat je met deze instelling geen vrouw gaat vinden.
Bij het groente en fruit liggen ze toch?
Alle reacties Link kopieren
Zoals Kindrebel aangeeft, gewoon doen. Het lijkt mij erg sterk dat je door een trio verliefd wordt op de extra man, maar goed.

Maar echt, niets geilers dan twee mannen. Of het stag-vixenspel :hyper:
Ik ben een keer gevraagd als derde.
Ik had wel zin in de man, maar de vrouw trok me niet, dus nee gezegd :$
Wel ervaring met trio's (VVM), maar in jouw geval zou ik er niet aan beginnen. Veel te veel beren op de weg. Een trio moet naar mijn bescheiden mening gewoon organisch ontstaan, en als je tevoren al allerlei problemen ziet opdoemen kun je het beter laten. Laat het dan gewoon bij een (gedeelde) fantasie, dat is ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-10-2020 17:47
Wel ervaring met trio's (VVM), maar in jouw geval zou ik er niet aan beginnen. Veel te veel beren op de weg. Een trio moet naar mijn bescheiden mening gewoon organisch ontstaan, en als je tevoren al allerlei problemen ziet opdoemen kun je het beter laten. Laat het dan gewoon bij een (gedeelde) fantasie, dat is ook leuk.
Jij??????????????????????????????

Grapje
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik heb ook ervaring.

Maar het belangrijkste dat ik heb onthouden is dat het vreemd voelt als je een man ook voelt bij een dubbele penetratie van een vrouw. Dat was misschien niet waar je op zat te wachten qua informatie. Maar ja.
Hoe goed is zijn bedprestatie? Er is een kans dat je de prestaties van de ander beter vindt. Misschien is die kans wel erg groot want je bent bang dat je verliefd op de ander wordt.
Ik denk dat je er vanaf moet zien.
Alle reacties Link kopieren
Gwennetje1969 schreef:
17-10-2020 09:55
Ik weet niet waar jij dat uit opmaakt. Wij willen elkaar helemaal niet kwijt, maar hebben een erotische wens. Is daar iets mis mee? Ik vraag dit oprecht en ben benieuwd naar jouw mening.
Gek dat je OP dan iets anders bloot legt.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Gwennetje1969 schreef:
17-10-2020 09:52
Nee ik vraag oprecht na ervaringen van de mensen hier. Wij praten er met elkaar open over. Onze relatie is gebaseerd op open en eerlijkheid. Wij hebben beiden deze erotische wens, maar durven de stap (nog) niet te zetten.
Leg je man dan vooral uit waarom je bang bent verliefd te worden op de andere man tijdens een MVM trio?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Lady*Voldemort schreef:
17-10-2020 17:47
Wel ervaring met trio's (VVM), maar in jouw geval zou ik er niet aan beginnen. Veel te veel beren op de weg. Een trio moet naar mijn bescheiden mening gewoon organisch ontstaan, en als je tevoren al allerlei problemen ziet opdoemen kun je het beter laten. Laat het dan gewoon bij een (gedeelde) fantasie, dat is ook leuk.
een organisch ontstaand trio..dat kinkt als een bonenplantje dat naar binnen groeit terwijl je ligt te zonnen ofzo :mrgreen: zo zijn die japanse stengelwezen rape fantasieen ooit ontstaan natuurlijk
WitteHaai schreef:
17-10-2020 01:09
Ik vind trio's pervers.
Niet doen dus.
Dus? Of dacht je dat ze jou gingen vragen :sarcastic:
JackyBee schreef:
17-10-2020 10:09
Jij bent jaloers aangelegd dus een vrouw is geen optie. Ook ben je bang dat je verliefd wordt als er een man meedoet. Blijkbaar vormt een trio een bedreiging voor jullie relatie. Niet doen dus.
Denk dat voor een trio vooral belangrijk is dat je vertrouwen in jezelf, jouw partner en jullie relatie hebt.
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Stel voor jullie vast hoe belangrijk het behoud van jullie goede relatie is t.o.v. de vluchtige ervaring van een trio.
Love is the meaning of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven