Trio gedaan vvm mag geen mmv?

12-04-2019 16:24 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vraag je een MOD?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 09:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.07% gewijzigd
tinder schreef:
12-06-2019 22:33
Dat zegt ie niet. Als ie dat zegt is t een ander verhaal he. Heb t m gevraagd en dat is niet t geval.

Dat kan er ook aan liggen hoe je het gevraagd hebt. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij zich verplicht voelt dit plan ok te vinden omdat hij nou eenmaal ook z'n trio van jou 'gehad heeft'. Het is voor hem dan ongetwijfeld lastig om 'nee' te zeggen. Jij benadert het zelf namelijk wel zo: we hebben wel een vvm gedaan en nou 'mag' ik geen mmv en dat is natuurlijk heel oneerlijk.

Als je tegen hem zegt:

"Joh het lijkt mij leuk maar als je er niets voor voelt is het ook prima hoor. Jij moet het ook een leuk idee vinden en het vooral niet alleen doen om mij een plezier te doen. Dat we een keer een vvm trio hebben gehad wil natuurlijk niet zeggen dat we dan ook maar een mmv trio moeten hebben om het eerlijk te maken of zo. We moeten het beide een leuk plan vinden en anders doen we het gewoon niet. Zeg jij maar wat je wil?"

Wat zou hij dan zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat dat zo overkomt maar zo is het niet helemaal gegaan. Daar gingen jaren aan fantasieën en het er wel eens over hebben aan vooraf. Het is inderdaad een fantasie van hem en die hoeft dan niet meteen in praktijk gebracht. Het ging mij er meer om dat zijn kant op allerlei leuke uitstapjes wel als leuk ervaren werden, we hebben wel een paar dingen ondernomen. Als het dan later ging over iets wat ik wel leuk zou vinden zoals een trio mmv de schrik in zn benen sloeg en er dan allerlei opwerpingen kwamen. Ook nog prima. Maar ik miste totaal de gunfactor naar mij toe. Wel steeds de mond er van vol hebben maar meteen na een sekspartij: ja dat vond ik leuk omdat ik geil was, nu hoeft t niet meer he. Als je jaar in jaar uit die fantasie uitgesproken hoort tijdens de seks ga je, tenminste ik, wel een beetje die kant opdenken. En daar komt bij dat ie dat triootje vvm wél graag nog eens over zou doen. We hebben een heel open gesprek gehad waarin ik aangaf dat ik het idee heb dat hij daar helemaal geen zin in heeft en dat t dan oke is. Hij gaat dan vervolgens in de onzekerheid en haalt er van alles bij dat ik dan wel zelf van alles ga doen enzovoorts. Dat ga ik liever andere dingen samen ondernemen weer. Hij kwam er zwlf op terug dat hij er nog eens over nagedacht heeft en het zelf inderdaad hier en daar scheef vind van zichzelf (niet dat triootje per se) en dat hij er anders over denkt dan eerst. Ik push niks.
SHIFTY schreef:
09-06-2019 20:42
Tsja je zou onderhand denken dat ie wel elke vrouw hier gehad heeft die een enorme lul van een demonstratieneuker zoekt.
Maar hij blijft 'm er toch in gooien.
Ach, het draait ook niet altijd rond mij. Er is heus niet zoveel contact via pb, laat staan afspreken. Zelfs voor een pure seksdate spelen nog andere dingen ook mee, afstand, uiterlijk etc.
tinder schreef:
13-06-2019 09:12
Ik snap dat dat zo overkomt maar zo is het niet helemaal gegaan. Daar gingen jaren aan fantasieën en het er wel eens over hebben aan vooraf. Het is inderdaad een fantasie van hem en die hoeft dan niet meteen in praktijk gebracht. Het ging mij er meer om dat zijn kant op allerlei leuke uitstapjes wel als leuk ervaren werden, we hebben wel een paar dingen ondernomen. Als het dan later ging over iets wat ik wel leuk zou vinden zoals een trio mmv de schrik in zn benen sloeg en er dan allerlei opwerpingen kwamen. Ook nog prima. Maar ik miste totaal de gunfactor naar mij toe. Wel steeds de mond er van vol hebben maar meteen na een sekspartij: ja dat vond ik leuk omdat ik geil was, nu hoeft t niet meer he. Als je jaar in jaar uit die fantasie uitgesproken hoort tijdens de seks ga je, tenminste ik, wel een beetje die kant opdenken. En daar komt bij dat ie dat triootje vvm wél graag nog eens over zou doen. We hebben een heel open gesprek gehad waarin ik aangaf dat ik het idee heb dat hij daar helemaal geen zin in heeft en dat t dan oke is. Hij gaat dan vervolgens in de onzekerheid en haalt er van alles bij dat ik dan wel zelf van alles ga doen enzovoorts. Dat ga ik liever andere dingen samen ondernemen weer. Hij kwam er zwlf op terug dat hij er nog eens over nagedacht heeft en het zelf inderdaad hier en daar scheef vind van zichzelf (niet dat triootje per se) en dat hij er anders over denkt dan eerst. Ik push niks.


Dus hij vind een trio vvm wel heel leuk en hij vind een trio mmv niet zo leuk, maar is het met je eens dat dat scheef/oneerlijk is. Daarom gaat/ging (?) hij wel in het idee met je mee, ook omdat hij onzeker is en bang is dat jij anders zonder hem misschien wel dingen gaat doen.

Waar denk hij dan nu anders over? Vindt hij dat hij zich er nu overeen moet zetten omdat hij nu ziet dat het scheef is, of is hij van gedachten veranderd en vindt hij het nu toch niet een leuk plan terwijl het hem eerder wel een goed idee leek?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook schrijf nu zorgt blijkbaar voor alleen maar meer verwarring. Wat je schrijft is niet wat ik schreef.
Excuus dan snap ik het niet. Het is mij niet echt duidelijk wat je nou eigenlijk zegt over wat hij zegt.


Het lijkt alsof je zegt dat hij wel vvm leuk vindt maar mmv niet : "dat ie dat triootje vvm wél graag over zou doen" suggereert het ene wél en het andere niet.

Vervolgens geef je aan dat je een open gesprek hebt gehad waarbij je hebt aangegeven dat je het idee hebt dat hij er geen zin in heeft. Daar reageert hij verdedigend/onzeker op, haalt er van alles bij en zegt dat jij dan wel van alles zelf gaat doen. Dat suggereert ook dat hij er dus inderdaad er geen trek in heeft maar bang is dat jij dan zonder hem op pad gaat of iets dergelijks.

In je laatste zin geef je aan : "dat hij er nog eens over nagedacht heeft en het zelf inderdaad hier en daar scheef vind van zichzelf (niet dat triootje per se) en dat hij er anders over denkt dan eerst". Geeft aan dat hij het inderdaad scheef vind en er nu anders over denkt. Maar waar denkt hij nu anders over? Wil hij toch geen mmv in tegenstelling tot eerst? Wil hij nu toch een mmv in tegenstelling tot eerst? Wil hij alsnog een mvv omdat hij ziet dat het scheef is? Of wil hij toch geen mvv ondanks dat hij ziet dat het scheef is?
Alle reacties Link kopieren
Ha. Het zegt alleen maar eigenlijk dat hij met alles eerst in zn eigen straatje dacht. Een trio vvm wil ie graag nog eens. Een hoop andere dingen (ook in zijn voordeel maar dat last ik eveb onbesproken) ook graag nog op herhaling want zo leuk. Naar mij toe dan als ik een wens heb of iets aangeef is het gelijk de onzekerheid in. Hij kwam zelf terug op het idee mmv te doen nadat hij over een hoop dingen nagedacht heeft en zichzelf eens onder de loep genomen had. Eigen initiatief dus. Hij vond zichzelf niet helemaal fair naar mij toe en is dus wel bezig met een trio mmv. En daarnáást hebben we dus dat gesprek gehad over dat het absoluit geen must is. Hij reageert nogal secundair met dit soort dingen.
tinder schreef:
13-06-2019 12:34
Ha. Het zegt alleen maar eigenlijk dat hij met alles eerst in zn eigen straatje dacht. Een trio vvm wil ie graag nog eens. Een hoop andere dingen (ook in zijn voordeel maar dat last ik eveb onbesproken) ook graag nog op herhaling want zo leuk. Naar mij toe dan als ik een wens heb of iets aangeef is het gelijk de onzekerheid in. Hij kwam zelf terug op het idee mmv te doen nadat hij over een hoop dingen nagedacht heeft en zichzelf eens onder de loep genomen had. Eigen initiatief dus. Hij vond zichzelf niet helemaal fair naar mij toe en is dus wel bezig met een trio mmv. En daarnáást hebben we dus dat gesprek gehad over dat het absoluit geen must is. Hij reageert nogal secundair met dit soort dingen.

Hij is niet de enige :biggrin:

Maar het verandert dus niet wat ik eerder aan gaf. Er spelen allerlei oneigenlijke argumenten mee anders dan het 'samen een leuk plan vinden en het elkaar gunnen'. Hij gaat mee in jouw mmv vanwege schuldgevoel, onzekerheid, scheve verhouding, het is niet fair naar jou toe, etc. Jij vindt vooral dat hij naar zijn eigen belangen kijkt en in zijn eigen straatje denkt. En dat hij zich dus terecht schuldig voelt. Dat heeft allemaal niks te maken met dat trio, maar vooral met hoe jullie met elkaar om gaan.

Ik denk dat jullie in elk geval langs elkaar heen communiceren en dat jij ook niet tot de kern komt: Jij vindt dat hij het moet willen en hij vind dat hij het moet willen en dus zijn jullie het dadelijk heel erg met elkaar eens. Het is dan dadelijk alleen een beetje jammer dat hij wel vond dat hij het moest willen maar eigenlijk niet wilde. En dat jij het wel wilde maar dus eigenlijk niet had moeten willen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha! Mooi verwoord. Alleen klopt je slotstuk echt niet. Maargoed. Je woont hier niet in huis dus da's niet zo gek. Onze communicatie is prima. Alleen zitten we in een andere flow qua ontwikkeling denk ik. Dat scheelt echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal de hoogtepunten wel toelichten vanaf nu 🤣
Hoe is het nu tinder?
Alle reacties Link kopieren
Nou, na een paar idiote maanden gaat t redelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er gebeurd dan?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niets😂😂😂man man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven