Trio! Waar vind ik de 3e persoon?

27-09-2008 17:45 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



nadat ik deze week dit forum heb 'ontdekt' voor juiste tips hier nog een vraagje:



Mijn vriend en ik hebben het al eerder gehad over een trio, en dan met een vrouw erbij. Dit lijkt me erg lekker en spannend, zowel voor mij als mijn vriend. Probleem is alleen: waar vinden wij deze vrouw?



We hebben totaal geen ervaring met oproepen plaatsen of betaalde seks, en binnen onze vaste kennissenkring is er niet echt een vrijgezelle vrouw die we willen of durven te benaderen. Betaalde seks vind ik overigens ook eng; wat mag wel en niet, komt er een vrouw die je aanspreekt of valt het misschien tegen? Parenclubs of betaalde seks spreekt dus niet zo aan, maar misschien overtuigt iemand me dat het wel degelijk de moeite waard is om over die drempel te gaan... Moeilijk verhaal dus.



Waar te beginnen? Heeft iemand hier wellicht ervaringen mee?



Graag tips!



ps: dit is geen open sollicitatie bedoeld als contactadvertentie...
Alle reacties Link kopieren
quote:lotte_1993 schreef op 19 augustus 2012 @ 11:48:

[...]





tsja dan moet je wel weten waar die zitten xD

Kijk op partyfloc naar de erotische feesten, veel swingers zullen die ook bezoeken zeker als er een dresscode is. Daar vind je veel stellen waarvan de vrouw bi is maar ook single meiden die hier graag uit gaan omdat je als vrouw minder lastig gevallen wordt op dergelijke feesten.



verder heeft bv de parenclub fun4two eens in de 3 maanden een lady's night en heb je ook een feest als flirtation speciaal voor bi meiden. de fun4two is alleen toegankelijk voor vrouwen op die avond
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Mischien is het idee een stukje in plaatselijke krant zetten of op internet
Alle reacties Link kopieren
Badoo!
quote:zonneschijn66 schreef op 12 augustus 2013 @ 13:51:

hoi wij zijn op zoek die lekker en gezellig verwent wil worden door mijn man en ik vrouw . je zult verrassend zijn hoe lekker ik je kan verwennen met mijn man ook .laat van je horen alleen vrouwen.
quote:zonneschijn66 schreef op 12 augustus 2013 @ 13:51:

hoi wij zijn op zoek die lekker en gezellig verwent wil worden door mijn man en ik vrouw . je zult verrassend zijn hoe lekker ik je kan verwennen met mijn man ook .laat van je horen alleen vrouwen. Hoi! Ik ben die lekker verwend wil worden en gezellig ook door man en jij vrouw. Jij zult verassend zijn over hoe lekker ik man ben en verwend ook. Boodschappen na de piep jawel en lekker ook. Doewie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 augustus 2013 @ 14:10:

[...]



Hoi! Ik ben die lekker verwend wil worden en gezellig ook door man en jij vrouw. Jij zult verassend zijn over hoe lekker ik man ben en verwend ook. Boodschappen na de piep jawel en lekker ook. Doewie!
Lag je me uit?
Alle reacties Link kopieren
Verassend toch?



(Pakt stofzuiger vast uit de kast)



Jij vrouw toch ook verassend lekker en verwend worden met de stofzuiger met ik man en lekker?

Toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook maar niet boodschap na de piep hoor! Niks niet! Man wel, piept bij AH (wel fijn XL).
Ah XL AH ja ook verassend ja piep wel verwend en lekker ook man jouw vrouw geil piep.

Ja

uhuh
Alle reacties Link kopieren
Eg wel!
Ander stel erbij ,en om de beurt 1 laten wachten.heb je toch een trio.
Alle reacties Link kopieren
Heb je vriendinnen die er ook zo over denken? Die kan je erbij vragen.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Of vraag je vriendin of zij hem wil verleiden onder het mom van 'relatietest'. Dan weet je in ieder geval dat zij niet zo preuts is en wel wilt. Op het moment dat het gebeurt (of na een paar keer), kom jij erbij. Uit eigen ervaring!
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Gadverdarrie Kleine prinses, zoiets doe je niet dat is echt laag...

Dat is je vriendin voor je karretje spannen, je vriend uittesten en ze beiden voor de gek houden door ineens ook te verschijnen voor een trio en ik weet niet eens welke van de 3 ik nu het ergst vind!
Alle reacties Link kopieren
quote:xlievex schreef op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 Gadverdarrie Kleine prinses, zoiets doe je niet dat is echt laag...

Dat is je vriendin voor je karretje spannen, je vriend uittesten en ze beiden voor de gek houden door ineens ook te verschijnen voor een trio en ik weet niet eens welke van de 3 ik nu het ergst vind! Wat jammer dat je zo bekrompen en ouderwets bent. Sorry hoor, maar een beetje open minded mens denkt verder
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Das al een oud bericht
Alle reacties Link kopieren
quote:kleine_prinses schreef op 13 augustus 2013 @ 16:03:

[...]





Wat jammer dat je zo bekrompen en ouderwets bent. Sorry hoor, maar een beetje open minded mens denkt verder



Wat een onwijs intelligente conclusie Kleine Prinses!

Volgens mij heb ik het nergens over dat een trio niet kan, enkel de manier waarop je het regelt. Maar in jouw luchtkasteel draait de wereld vast om jou, dus never mind dat er andere mensen voor de gek gehouden worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:xlievex schreef op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="kleine_prinses in "Trio! Waar vind ik de 3e persoon?"" class="messagelink">kleine_prinses schreef op 13 augustus 2013 @ 16:03</a>:</b>

[...]





Wat jammer dat je zo bekrompen en ouderwets bent. Sorry hoor, maar een beetje open minded mens denkt verder</div></blockquote>



Wat een onwijs intelligente conclusie Kleine Prinses!

Volgens mij heb ik het nergens over dat een trio niet kan, enkel de manier waarop je het regelt. Maar in jouw luchtkasteel draait de wereld vast om jou, dus never mind dat er andere mensen voor de gek gehouden worden.



Waarom kijk je zo neer op mensen die anders denken? Zo ouderwets en traditioneel. Hij wilt 't toch ook? En als haar vriendin het ook wilt is het geen probleem.



Door mensen als jij blijft die niet met de tijd mee gaan, komen vrouwen niet verder. Echt waar. Sta jezelf eens even toe vrijer te denken!
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Zo'n "relatietest" is gewoon achterbaks, zeg dan meteen duidelijk wat je intenties zijn.
Alle reacties Link kopieren
lezen is een kunst die jij zeer duidelijk niet bezit.
Dus als je niet bereid bent je vriend én je vriendin te belazeren, te verneuken ben je niet openminded?

Jeetje.. er gaat toch dagelijks een wereld voor me open op dat vivavorum!
Helemaal eens met xlievex, wat een achterbakse en dubieuze manier om een trio voor elkaar te krijgen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven