Vaginaal klaarkomen, ik wil het maar hoe?!

30-04-2018 19:46 43 berichten
Toch een beetje beschroomd start ik dit topic. Ik sex inmiddels best een lange tijd, maar vaginaal klaarkomen is nog nooit gebeurd. Clitoraal wel.
Nu weet ik wel dat het niet gaat om het orgasme, maar ik ben er zo benieuwd naar. Heb toch het gevoel dat ik iets mis.
Alleen, hoe doe ik dat?
Met mijn eigen vingers kom ik niet ver genoeg. Als vriend me vingert, dan weet hij wel een plek te vinden die extreem lekker is, maar ik kom er niet van klaar, dus. Op een gegeven moment ga ik liggen nadenken van "hmpf, het duurt wel lang, dit gaat dus niet lukken". Werkt ook niet mee natuurlijk.

Heb andere, oudere, topics doorgelezen en daar vond ik wel tips als dijbenen en buikspieren aanspannen.
Misschien hebben jullie nog meer tips? Ook wat betreft vibrators? (ik had ooit een tarzan-achtig ding, maar dat deed niets). Standjes? Alles is welkom.
Alle reacties Link kopieren
Lang niet iedere vrouw kan dat. Leer je lijf goed kennen. Veel oefenen en genieten.

Voor mij is t andersom. Ik kom vaginaal veel heftiger dan clitoraal. Soms wat lastig uit te leggen aan een man. :hyper:
Ik heb een vibrator waarvan de kop roteert, daarvan kom ik vaginaal klaar.
Tijdens seks lukt mij dit ook niet, misschien meer spelen met je bekkenbodem spieren? Aanspannen e.d.
Na 20 jr sexueel actief zijn ben ik nog nooit helemaal enkel en alleen vaginaal klaargekomen. Met stimulering van de gspot kom ik heeeel ver, maar dat laatte zetje heb ik toch echt clitoris voor nodig, altijd.
Ik squirt zonder dat ik dan klaarkom. Snapt ook niemand.
Als hij je neukt en je zet de vieb tegen je klit kom je toch ook vaginaal klaar? Alleen met penetratie is mij ook nog nooit gelukt.
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
30-04-2018 20:19
Als hij je neukt en je zet de vieb tegen je klit kom je toch ook vaginaal klaar? Alleen met penetratie is mij ook nog nooit gelukt.
Dan kom je eerder clitoraal klaar denk ik, tenminste ik wel.
De beste tip : ouder worden ;-)

En nog iets anders : ken je de a-spot, zelf vind ik dat gevoel zelfs nog veel fijner.
Dacht altijd dat het een fabeltje was, de a-spot maar dat is niet zo :
http://helloflo.com/everything-you-need ... -us-later/
zazamaenade wijzigde dit bericht op 30-04-2018 23:20
Reden: Geen behoefte om met mijn ervaringen in de leesook te staan
34.57% gewijzigd
nounou
Ik vrees overigens dat dit zomaar binnenkort op die vreselijke Leesook hiernaast verschijnt, dus ik denk dat ik mijn reactie vanavond laat maar weer weghaal, ik heb niet zo'n zin om gratis copy-leverancier te zijn voor de Vivaseksleesook O_o
nounou
ywtje schreef:
30-04-2018 19:54
Ik heb een vibrator waarvan de kop roteert, daarvan kom ik vaginaal klaar.
Tijdens seks lukt mij dit ook niet, misschien meer spelen met je bekkenbodem spieren? Aanspannen e.d.
Welke is dat?
zazamaenade schreef:
30-04-2018 20:49
Ik vrees overigens dat dit zomaar binnenkort op die vreselijke Leesook hiernaast verschijnt, dus ik denk dat ik mijn reactie vanavond laat maar weer weghaal, ik heb niet zo'n zin om gratis copy-leverancier te zijn voor de Vivaseksleesook O_o
Hahaha, ok, dan zal ik even HEEL snel jouw linkje lezen.
(en hebben ze voor dat soort acties onze toestemming niet nodig? of hebben we dat impliciet gedaan bij aanmaken account?)
Piratesse schreef:
30-04-2018 20:55
Hahaha, ok, dan zal ik even HEEL snel jouw linkje lezen.
(en hebben ze voor dat soort acties onze toestemming niet nodig? of hebben we dat impliciet gedaan bij aanmaken account?)
Ik vrees van wel. Wat je hier post is een soort eigendom van Sanoma (ik weet niet precies hoe het in de voorwaarden staat, en hoe het juridisch ligt).
Een tijdje terug stond er in de leesook ook iets over seks, of relaties met allemaal citaten van forummers, uit hun posts gevist O_o
De link laat ik wel staan, de persoonlijke info niet.
nounou
zazamaenade schreef:
30-04-2018 20:36
De beste tip : ouder worden ;-)

En nog iets anders : ken je de a-spot, zelf vind ik dat gevoel zelfs nog veel fijner.
Geweldige orgasmes, en niet zoveel nattigheid als bij de g-spot.
Dat gaat vervelen, die nattigheid, wat een gedoe :D
Dacht altijd dat het een fabeltje was, de a-spot maar dat is niet zo :
http://helloflo.com/everything-you-need ... -us-later/
Ouder ben ik al ;)

Maar, is dat ècht zo? De A-spot?
Een goeie vibrator
miems schreef:
30-04-2018 19:55
Na 20 jr sexueel actief zijn ben ik nog nooit helemaal enkel en alleen vaginaal klaargekomen. Met stimulering van de gspot kom ik heeeel ver, maar dat laatste zetje heb ik toch echt clitoris voor nodig, altijd.
Dit.
Piratesse schreef:
30-04-2018 20:58
Ouder ben ik al ;)

Ja, echt :proud:
Zit bovenin, naast de baarmoedermond, ja hoe leg je dat uit :@@:
nounou
Piratesse schreef:
30-04-2018 20:58
Ouder ben ik al ;)

:-D :-D :-D Dacht al jaren de G-spot te hebben gevonden maar in werkelijkheid heb ik de a-spot gevonden (klopt als een bus met de omschrijving in het linkje). Grappig zeg.
Als ik gevingerd wordt gebeurd het vanzelf, hetzij anders en vaak minder heftig als clitoraal. Ik zou dan ook squirten volgens bedpartner.

Veel oefenen lijkt me, maar misschien is het ook niet echt aan te leren?
zazamaenade schreef:
30-04-2018 21:03
Ja, echt :proud:
Zit bovenin, naast de baarmoedermond, ja hoe leg je dat uit :@@:
Hehehe, ja, beeld het eens uit?
Heb al vrij veel gevonden, maar deze is wel het duidelijkst, komt overeen met jouw ervaringen? https://www.vice.com/nl/article/9kdkyy/ ... kke-lekker
Bij mij gaat het beter als ik een volle blaas heb. Klinkt misschien gek maar dan kom ik eerder klaar.
lemoos2 schreef:
30-04-2018 21:04
:-D :-D :-D Dacht al jaren de G-spot te hebben gevonden maar in werkelijkheid heb ik de a-spot gevonden (klopt als een bus met de omschrijving in het linkje). Grappig zeg.
De g-spot zit veel dichter bij de opening van je vagina, dat is dat bobbelige plekje, aan de buikkant.
Maar het is ongetwijfeld bij elke vrouw nét weer anders :)
nounou
Bij mij lukt het alleen als ik eerst clitoraal stimuleer en dan steeds vlak voor het orgasme stop (uitstellen). Dat een keer of 5 herhalen en dan een dildo erin (lekker klinisch :P) dan lukt het binnen een minuut. Ik persoonlijk vind clitoraal klaarkomen lekkerder, vaginaal is ook lekker maar minder heftig bij mij.
Waterverf schreef:
30-04-2018 21:06
Bij mij gaat het beter als ik een volle blaas heb. Klinkt misschien gek maar dan kom ik eerder klaar.
ga ik dat sowieso ook eens proberen
Piratesse schreef:
30-04-2018 21:05
Hehehe, ja, beeld het eens uit?
Heb al vrij veel gevonden, maar deze is wel het duidelijkst, komt overeen met jouw ervaringen? https://www.vice.com/nl/article/9kdkyy/ ... kke-lekker
Ja, dat artikel op Vice omschrijft het heel goed, het is een heel gladde plek, in tegenstelling tot de g-spot. En het is een kwestie van rustig aan, en zelf eerst goed zoeken zodat je het gevoel van de a-spot leert herkennen.
Tegen de baarmoedermond komen vind ik erg onaangenaam, dan is mijn opwinding acuut weg.
nounou
Piratesse schreef:
30-04-2018 20:54
Welke is dat?
Zoiets als dit: https://www.christineleduc-toys.nl/twin ... 33100.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven