Ver spuiten

27-12-2014 15:49 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik mijn vriend lekker ver laten spuiten?
quote:Thordis2.0 schreef op 27 december 2014 @ 16:32:

Kans van 9/10 dat to een man is, en geen vrouw.Dan nog zijn mijn tips bruikbaar
Je bent zelf een theepot
G-spot stimulatie
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik lees veel over de start/stop techniek, opsparen idd en de voorhuid strak naar achter trekken net voordat men klaarkomt.
quote:ManonKonings schreef op 27 december 2014 @ 17:10:

Ik lees veel over de start/stop techniek, opsparen idd en de voorhuid strak naar achter trekken net voordat men klaarkomt.Zoiets ja, al had ik dan niet meteen de juiste termen paraat. Maar probeer het eens uit zou ik zeggen . Uiteindelijk is toch niet iedere man hetzelfde.
quote:Summerdance schreef op 27 december 2014 @ 16:03:

Ik ben serieus, ik vraag me af wat de noodzaak is van heel ver kunnen spuiten

Wij deden dar vroeger op school wel met spugen

Kijken wie het verst kon spugen

En dan kreeg je een prijs Je kan altijd nog ver uitspugen!
Ezel ..
Ver spuiten kan ook lastig zijn.

Soms zitten de klodders op het behang achter mij. (Of op mn kussen)

Het komen tot is leuker dan het spuiten op zich.
weest eerlijk en oprecht.
Het plafond witten?
quote:ManonKonings schreef op 27 december 2014 @ 17:10:

Ik lees veel over de start/stop techniek, opsparen idd en de voorhuid strak naar achter trekken net voordat men klaarkomt.

Knijpen zal je!

Knijptechniek

De knijptechniek is een techniek die geïntroduceerd is door Masters en Johnson. De knijptechniek is een uitstekende aanvulling op de start stop techniek. Wanneer de man voelt dat het orgasme zich aandient, knijpt hij (of de partner) met duim en wijsvinger krachtig in de penis, direct aan de onderkant van de eikel. In de meeste gevallen onderbreekt deze techniek de ejaculatiereflex.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Geeft ver spuiten een ander gevoel? Is het lekkerder?

Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom ver spuiten een doel is.
quote:Naara schreef op 27 december 2014 @ 16:22:

Ver spuiten, wat is daar de meerwaarde van? Wees blij dat je vent uberhaupt klaarkomt, ik ken wel vrouwen waarbij dat niet zo is.Dat is nou jammer voor die vrouwen toch? Deze topicstarter wil graag weten hoe ze haar man ver laat spuiten....
quote:lisannez schreef op 27 december 2014 @ 18:12:

Geeft ver spuiten een ander gevoel? Is het lekkerder?

Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom ver spuiten een doel is.Dan spuug je het uit in plaatsvan slikken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:joostmiljoen schreef op 27 december 2014 @ 17:34:

Ver spuiten kan ook lastig zijn.

Soms zitten de klodders op het behang achter mij. (Of op mn kussen)

Het komen tot is leuker dan het spuiten op zich.Zeker eens met dat laatste
quote:Fame schreef op 27 december 2014 @ 18:20:

[...]

Dan spuug je het uit in plaatsvan slikken?Leg eens uit? Dat maakt voor die verspuiter toch geen verschil?
Heeft bepaald voedsel ook nog invloed of zijn dat maar fabels.
quote:ManonKonings schreef op 27 december 2014 @ 19:21:

Heeft bepaald voedsel ook nog invloed of zijn dat maar fabels.Nee, daar geloof ik geen hol van.
quote:lisannez schreef op 27 december 2014 @ 18:22:

[...]

Leg eens uit? Dat maakt voor die verspuiter toch geen verschil?Als hij in je spuit?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nog ff flink schudden voor ie gaat spuiten!
Vinger in zijn kont.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 19:30:

[...]

Nee, daar geloof ik geen hol van.Goed kauwûh!
Je bent zelf een theepot
Ik merk zelf wel dat:

1) wanneer is het voor het laatst gebeurd

2) hoe ontzettend opgewonden ben je?

3) hoe lang is het voorspel, met een aantal stop en go's

4) op het moment even hard inknijpen, geeft ook extra sensatie!
probeer eens om hem te trekken en dan als je voelt dat hij komt onverwacht keihard in zijn zak te knijpen. dus tijdens het klaarkomen, niet daarvoor, dan komt hij niet meer.
Wat Carolie beschrijft is super geil. Het geeft zo'n apart gevoel, normaal wil je als man echt niet dat een vrouw in je ballen knijpt maar als ze het precies goed timed kan ze niet hard genoeg knijpen...

Wat bij mij ook goed werkt is dirty talk. Als er geile dingetjes gezegd worden over het spuiten en hoe geil het is om ondergespoten te worden enz... Misschien heel cliché en bij veel vrouwen niet geliefd maar het werkt zo goed.
Ja maar natuurlijk!
Ik kom het verst als ik bij het klaarkomen tegelijk in mijn zak wordt geknepen. En je moet natuurlijk onder een hoek van 45 graden spuiten. Nog een vraagje: waar dient het eigenlijk voor, een wedstrijdje wie het verst spuit (zo ging het tenminste bij mij)? En wat krijgt de winnaar dan?
Kom hier net om de hoek kijken, maar zo moeilijk is het niet..

Het gaat erom dat er druk achter zit, dus het belangrijkste is dat er veul, maar dan ook veul vocht bij zit. Dokters onder ons weten hoe het werkt, maar praktisch gezien:

- enkele dagen ejaculatie opsparen (min drie, maar hoe langer hou beter)

- dan gedurende de dag, samen opgewonden raken, laten stimuleren, maar niet klaarkomen... Jaja dat is moeilijk, maar niets verloren als het niet lukt natuurlijk... alleen begin je weer van voren af aan... (Zij kan natuurlijk wel gewoon klaarkomen...!)

- dan, op het moment suprême, weer samen stimuleren, maar net niet klaarkomen (tot tien tellen, afblijven, aan appeltaart denken...dat soort dingen) en weer opnieuw. Iedere keer wordt er weer vocht aangemaakt en stijgt de druk...dat hou je zo lang mogelijk vol. Als je het goed doet, doen je ballen op een gegeven moment pijn, ze zitten namelijk errug vol dan...

- En dan het moeilijkste: zorgen dat zij ook bijna klaarkomt en dan tegelijkertijd klaarkomen, dan verbreek je de records en win je de prijzen die door diverse bovengenoemde zo belangrijk gevonden worden...

Bijkomend effect is dat je ook heel veel samentrekkingen hebt, dat is voor haar natuurlijk ook fijn!

Indien TO een vrouw is: succes en indien een vent: idem!

Oh en daarna is ie wel erg gevoelig...
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
Van dat veul vocht geloof ik ja...

Ik zie een man graag spuiten en ik kijk ook naar van die Huge Cumshot filmpjes (mijn vriend weet daarvan) Daar valt mij op dat het zaad erg dun/waterig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven