Verkracht en mishandeld door mijn vriend?

14-02-2018 16:28 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik voel me erg raar vandaag. Heb een naar onderbuik gevoel en ben er niet helemaal bij mij met mijn hoofd..

...Gisterenavond is er namelijk iets gebeurd.

Ik heb nu zo'n 1,5 jaar een relatie met mijn vriend. Voor het gemak noem ik hem even David. Veel ups en downs gehad, maar de laatste tijd ging het wel erg goed tussen ons. We communiceerden zoals het hoort, hadden lol, genoten van elkaar etc. Tot gisteren. We hadden ruzie om iets. Ik was namelijk woest omdat hij contact had met een andere vrouw en daarover had gelogen.

Hij kwam thuis van het werk. We begonnen te praten over wat er was gebeurd en over zijn leugens. Dit was een rustig gesprek, waarbij ik duidelijk heb gemaakt dat ik niet met me liet sollen etc. Mijn zoon (2,5 jaar) was ook nog wakker dus wilde niet dat hij iets mee kreeg of voelde. David werd wat klef tussen het gesprek door en zei telkens: geef me een kus dan! Knuffel! Etc. Ik had daar geen zin in en maakte duidelijk dat hij dat wel kon vergeten. Hij kroop zowat op me. Ik weet niet meer hoe maar ik ben onder hem uit gekomen en heb mijn zoon naar bed gebracht. Mijn vriend liep mee en was daar weer bezig met kussen en aanraken etc. Ik zei tegen hem: je maakt nu misbruik van de situatie dat de kleine hier nu is en ik niet goed van me af kan bijten, serieus David je moet echt stoppen nu!!!

We gingen weer naar beneden. Ik ging op de bank zitten en hij klom op me en begon me te zoenen. Ik probeerde hem van me af te duwen maar hij is bijna 2 meter lang en aardig breed. Geen idee hoe maar uiteindelijk ging hij van me af. Ik wilde van hem weglopen (koffie pakken zei ik.) Hij ging voor me staan en hield me tegen: geef me eerst een kus/knuffel! Ik denk dat het 10 minuten heeft geduurd voor ik langs hem kwam. Laat me gewoon mijn koffie pakken David!!! Richting de keuken, liep hij achter me aan. Pakte me vast bij mijn polsen en begon me weer te zoenen en duwde me de bijkeuken in tegen de deur van de wc aan. Ik zei dat hij moest stoppen dat ik dit niet wilde. Serieus David stop, ik meen het! Doe dit niet! Hij zei alleen maar: je wilt dit wel, je bent altijd geil, je wilt altijd seks! Hij hield me vast en trok mijn broek en string uit en begon me te vingeren. Hij deed zijn broek open en probeerde zijn lul in mij te stoppen. Ik bewoog zo veel mogelijk (tot zover dat kon aangezien hij mijn polsen stevig vast hield met één hand) zodat hij me niet kon bijhouden. Dit werkte niet en ik ging door mijn hurken op de grond zitten. Hij zei nog: "Ja, goed zo.." en ging door met zijn vingers in me. Ik smeekte dat hij zou stoppen. Vanaf dat moment verstijfde ik naar mijn gevoel. Ik denk dat dat het moment is dat hij schrok van zichzelf en wat hij deed want hij stopte. Trok me omhoog en deed mijn broek aan en zei: sorry, sorry en liep weg.

Ik was nogal verward en verstijfd. Ik weet alleen dat ik niet naar hem toe wilde en me naar en vies voelde. Ik besloot om te gaan douchen en daarna al naar bed te gaan, ook al was het pas 8 uur (badkamer zit naast de wc, beneden.)

Ik stond onder de douche en niet veel later kwam hij de badkamer binnen. Hij deed het douchegordijn open en zei; is het goed dat ik je kom joinen. Nee laat me maar even alleen, ik ben al klaar dan kun je zelf douchen. Hij zei iets van dat hij dan met kleren erin kwam en deed zijn broek uit en ik wilde eruit, hij hield me tegen en kwam de douche binnen met zijn overhemd nog aan en wilde me weer zoenen en greep mijn borsten beet en ging met zijn vingers weer in me. Weer heb ik tegen hem gezegd dat ik het niet wilde, dat hij moest stoppen en van me af moest blijven. Je wilt dit wel zei die telkens weer! Ik deed de douche uit en pakte mijn handdoek om me af te drogen. Hij pakte de andere handdoek en wilde me helpen afdrogen. Ik doe het zelf wel! Maar hij ging door, droogde mijn rug en benen af en wilde tussen mijn benen maar die hield ik stevig tegen elkaar gedrukt. Hij zei; doe je wat warms aan, je voelt koud. Ik heb het hartstikke warm, zei ik. Hij deed zijn natte overhemd uit, hing 'm op de douchegordijn rail. Ik deed mijn badjas aan en liep naar boven. Hij zei: ik ga ook mee. Ik zei dat hij op de bank sliep en anders in zijn auto maar ik hem niet in mijn buurt wil hebben. Ik slaap gewoon boven, zei David. Dan slaap ik wel op de bank. Je kunt toch gewoon in bed slapen zei hij. Nee, je kunt niet van me afblijven en doet dingen die ik nu niet wil. Hij zei dat hij niet meer aan me zou zitten. Echt! Sorry!

Ik ging in bed liggen op mijn zij, met mijn badjas aan. En zette de tv aan op de laptop. Hij ging naast me liggen op gepaste afstand gelukkig. Maar dat was voor korte tijd. Doe je badjas uit, je slaapt nooit met kleren aan. Nee ik heb het koud, laat maar! Net zei je nog dat je het warm had en hij kleedde me uit. Trok me tegen zich aan en ik zei; je zou me niet aanraken David, ik wil dit niet blijf van me af. Alleen kroelen, ik doe toch niets verder zei hij. Maar al snel had hij mijn borsten vast, begon met mijn tepels te spelen en mijn billen te kneden. Ik voelde zijn erectie tegen me aan. Hou nou op David, ik meen het, stop hiermee ik wil het niet. Ik denk dat ik dat wel 100 keer heb gezegd die avond. Hij klom op me ging met zijn mond en tong over mijn borsten en duwde met geweld mijn benen uit elkaar en klemde mijn been tussen zijn benen. Hij ging met zijn vingers diep in me en klom uiteindelijk tussen mijn benen en lag op me, ik probeerde weer veel te bewegen en draaien en probeerde hem weg te duwen en mijn benen dicht te drukken zodat hij er niet goed bij kon maar tevergeefs. Hij stopte zijn lul in me en begon me te neuken. Wegduwen probeerde ik, maar tegenwerken had geen zin want hij is sterker en groter dan ik. Ik verstijfde weer en hij stopte. Ik weet niet of hij nog sorry zei op dat moment.

Hij kwam geïrriteerd ovee en draaide zich uiteindelijk om. Na zo'n kwartier vroeg hij of ik wilde praten. Ik gaf aan dat nu geen goed moment was en dat er niet te praten valt met hem. Hij zei dat hij de hele avond al probeerde te praten maar dat ik dat niet wilde. Ik gaf aan dat hij alleen maar aan me zat en me wilde zoenen en seks wilde en nauwelijks tot geen poging tot een gesprek heeft gedaan.

"Je praat nu met me!" zei hij op een dringende toon. En dat herhaalde hij, steeds harder. Ik zei dat hij zacht moest zijn anders word mijn zoon wakker. Dan praat je met me, doe de laptop dicht anders ga ik schreeuwen en word hij wakker. En hij schreeuwde steeds harder. Op dat moment klapte ik zijn laptop dicht. Dat ging harder dan hij had gehoopt en trok me heel hard bij mijn haar mijn hoofd naar achteren. En schreeuwde dat ik niet zo met zijn spullen om moest gaan. Op dat moment werd ik boos en zei dat hij niet zo met mij om moest gaan en zei meer van dat soort dingen. Hij werd bozer en bozer zei dingen als "don't dare me" etc en trok nog harder aan mijn haar, greep me bij mijn keel en sloeg me hard nog op mijn hand. Hij deed me echt pijn.

Hij was er duidelijk zelf van geschrokken, want hij liet me los en zei: sorry ik had niet zo hard aan je haar moeten trekken. Het is al goed en wilde gewoon met rust gelaten worden op dat moment. Ik was helemaal in shoc. Ik dacht niets, voelde niets en wilde niets. David stond op liep om het bed heen naar mij toe, ging op zijn knieën naast het bed zitten en vouwde zijn handen in elkaar en hij begon heel hard te huilen. Vergeef het me, sorry! Sorry!

Hij is naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen. En kreeg nog dit op whatsapp:

-----------------------------------------------------

Je moet me geloven als ik zeg dat het me spijt, geweld is nooit een antwoord op iemand zijn boosheid. Dat is een teken van zwakte, op dit moment ben ik behoorlijk zwak. Ben geen echte man voor jou en zeker ook geen voorbeeld (zoon.) Nogmaals, ik voelde me gewoon machteloos en gekleineerd door jou. Het zal nooit meer gebeuren en hopelijk kan dit tussen ons blijven, want ik schaam me echt.
Zal ook begrijpen dat dit de druppel is en dat m’n spullen buiten staan morgen, zal je sleutel op tafel leggen en het autostoeltje in de gang.
Je bent een topvrouw en wat iedereen al om je heen zei, ik verdien jou niet.

-------------------------------------------------------

Nu is het de volgende dag, ik zit onder de krassen en blauwe plekken op armen, benen en nek. Ik heb echt zo'n pijn aan mijn hoofd op de plek waar hij aan mijn haar heeft getrokken. Ik ben echt geschrokken en weet nog steeds niet zo goed wat er nu allemaal is gebeurd.

Ik hou van hem, zoveeel! Hoe heeft hij dit kunnen doen.. Dit is het laatste wat ik had verwacht van hem, hij is zo lief, zachtaardig en zorgzaam normaal gesproken. Ik wil hem niet kwijt, maar ik weet ook niet wat ik hiermee moet.

Mijn zoon heeft niets meegekregen van dit alles gelukkig en heeft overal doorheen geslapen. Ik weet dat mijn vriend hem nooit iets zou aan doen en we hebben nooit ruzie waar hij bij is ook. Maar ik ben enorm geschrokken.

Wat moet ik nu doen?

Hij komt straks weer thuis van het werk en dan gaan we praten over alles.. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen en doen.

Ik moest mijn verhaal even kwijt, ik kan en wil hier verder met niemand over praten op het moment...
marlou123 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 16:34
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
14-02-2018 17:03
Waarom zoveel details?
Vraag ik me ook af De meeste, eigenlijk alle, slachtoffers onthullen die details niet Dat is té, dat lukt haast niet.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
14-02-2018 17:15
Ik had echt het idee dat ik een seksverhaal aan het lezen was. Alsof ik het nog een keer in een boek zal teruglezen.
Eens!!, bijzonder hoe alles tot in detail beschreven is.
Gooi hem de deur uit en doe aangifte!
Alle reacties Link kopieren
Al is er verdorie maar een kleine kans dat dit waar is, heb dan het fatsoen om dit op napraat te bespreken en niet hier!
Life is short. Eat dessert first.
TO, jouw man leest hier toch ook mee, je schrijft eerder dat je hem jouw topic hebt laten lezen. Is hier advies inwinnen onder dezelfde naam dan wel verstandig? Hebben jouw vorige topics hem niet op het verkeerde been gezet? Ik begrijp niet veel van jullie relatie. Lijkt me sowieso erg ongezond. Wegwezen dus.
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen, slot veranderen en zorgen dat je niet alleen thuis bent als hij terugkomt van zijn werk.
Ik was in eerste instantie ook verbaasd over de mate van details. Meestal stopt iemand zoiets weg.
Het kan ook zijn dat iemand voor zichzelf moeite heeft te bevatten wat er nu precies gebeurd is en het voor zichzelf opschrijft, op een manier alsof het allemaal een ander overkomen is. Alsof het in een film aan je voorbij trekt wat er is gebeurd en je hersenen het ergens niet kunnen begrijpen. Een soort dissociatie.
Dan vind ik het nog heel wat om zoiets op een openbaar forum te delen, maar vanuit schaamte is dat misschien een noodgreep, om bevestigd te zien en te krijgen dat het echt gebeurd is en dat het ook echt niet kan. Het kan lastig zijn om te schakelen in je hoofd van “ mijn vriend” naar “ iemand die mij mishandeld heeft”, dat strookt niet met elkaar in je beleving.
TO, lees je eigen verhaal nog eens heel goed door en haal het hier in godsnaam weg, straks zitten er ook nog eens rare types zich bij op te geilen, er zijn mannen met verkrachtingfantasieen...

Neem contact op met je familie, doe die aangifte en weg met die vent, zo snel mogelijk. Denk aan jouw en je kinds veiligheid.
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 17:51
0.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zowiezo je openingspost kopiëren en opslaan op je pc voor politie enz
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
14-02-2018 17:15
Ik had echt het idee dat ik een seksverhaal aan het lezen was. Alsof ik het nog een keer in een boek zal teruglezen.
Dat had ik ook eerlijk gezegd.

Maar goed, aangenomen dat het waar is (hoewel ik hoop op een trolltopic, want fuck, je zal er zo één om je heen hebben):
To, print je OP uit en als je aangifte gaat doen laat je de politie die print lezen. Maak ook foto's van je verwondingen en blauwe plekken.

Dit is niet de vader van haar kind. Ze heeft 1.5 jaar met hem. En haar zoon is.2.5 jaar. Haar ex man was volgens mij ook niet de ideale schoonzoon. Dat schreef ze eerder over hier op viva.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik schrok van de hoeveelheid details. Viva kan het bijna 1 op 1 overnemen in hun magazine.
Maar wat iemand hier ook zei misschien is het dat ze echt haar verhaal kwijt kan. En dat ze door heel explicitiet te vertellen wat er is gebeurd na kan gaan of dit onder verkrachting valt. Ja dus zeggen wij unaniem.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 18:01
0.59% gewijzigd
Dubbel.
Dit is je vriend niet maar je grootste vijand. Laat hem nooit meer binnen en flikker zijn spullen op straat en doe aangifte. Dat je dit zelf nog niet had bedacht is een teken dat je keihard therapie nodig hebt.
fientje1982 schreef:
14-02-2018 17:57
Dit is niet de vader van haar kind. Ze heeft 1.5 jaar met hem. En haar zoon is.2.5 jaar. Haar ex man was volgens mij ook niet de ideale schoonzoon. Dat schreef ze eerder over hier op viva.

Ja ik lees het nu ook. Ik denk dat TO ook hulp nodig heeft van een therapeut. Haar relaties zijn nogal ongezond. In 2014 ging het met haar vorige vriend compleet verkeerd. Vervolgens geeft ze in 2015 aan dat ze in de tussentijd een jaar getrouwd zijn en inmiddels een kind hebben. En nu dan dit juweeltje aan de haak geslagen.

Naar de politie en hulp zoeken voor jezelf en je zoontje.
Ja therapie zou voor TO geen overbodige luxe zijn.
Hopelijk vindt ze ooit een echte lieve man.
Alle reacties Link kopieren
Leef TO nog?
Misschien ben ik mosterd maar:
- Neem foto's van je lichaam, van je verwondingen en blauwe plekken zorg dat er een datum bij komt te staan (krant?)
- doe aangifte
- is het jou huis? Gooi hem het huis uit en vervang de sloten

Onbegrijpelijk dat je hem zelfs nu nog vriend noemt.......
Ik ga ervan uit dat TO dit voor het eerst aan iemand kwijt schreef. Dat ze dit echt aan niemand behalve hier heeft verteld. Op dit forum. Dan kan je nog heel gedetailleerd alles vertellen/ schrijven. Dat doe je bij een heftige situatie. Bij een herbeleving.
Pas na een paar keer vertel je alleen de hoofdzaken.

Ik vind speculaties hierover dan ook passen in napraat. Niet hier.
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
14-02-2018 19:53
Ik ga ervan uit dat TO dit voor het eerst aan iemand kwijt schreef. Dat ze dit echt aan niemand behalve hier heeft verteld. Op dit forum. Dan kan je nog heel gedetailleerd alles vertellen/ schrijven. Dat doe je bij een heftige situatie. Bij een herbeleving.
Pas na een paar keer vertel je alleen de hoofdzaken.

Ik vind speculaties hierover dan ook passen in napraat. Niet hier.
Volgens de politie toendertijd is het heel normaal om in de eerste instantie juist niet over details te kunnen praten. Juist eerst alleen in grote lijnen.
Zoals gezegd; laten we het trollhunten op napraat doen. Niet hier.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat erg. Ga aangifte doen!
Even op de vorige berichten terugkomen:
Als je de vorige reacties van TO leest, schrijft ze ook uitgebreidt. Voor haar niet vreemd om helemaal open te zijn op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
TO laat eens wat van je horen! Ben je wel oké? Hopelijk heb je inmiddels een veilige plek gevonden.
Kan mij aansluiten bij het gegeven advies.

1. Zorg dat je in veiligheid komt, samen met je zoon.
2. Zoek hulp bij huisarts en doe aangifte.
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
14-02-2018 17:08
Die bijvoeglijke naamwoorden, echt why?

Hij ging met zijn vingers diep in me en klom uiteindelijk tussen mijn benen en lag op me.....

Stop met schrijven op naar de politie.
Omdat iemand die ongewenst zijn vingers diep in je vagina steekt een ander mentaal aspect heeft dan met vingers over de vagina gaat. Dat is letterlijk en geestelijk een heel binnendringend gevoel, iets dringt je lichaam binnen, en prikt recht in je waardigheid, vertrouwen, zelfverzekerdheid e.d.
Ik zal hier vast niet de enige in zijn die dit verschil ervaart bij seksueel misbruik en vind de bewoording die ze gebruikt wel degelijk meerwaarde hebben. Veel zaken die ze omschrijft en je zegt dat ze niet relevant zijn, zoals benen openduwen, polsen vasthouden, hard neuken, zijn dat zeker. Dit zijn allen componenten die de aard van bewust misbruiken en gebruik maken van een machtspositie benadrukken en het duidelijker maken dat het hier niet om een communicatiefout gaat omtrent wederzijdse toestemming ging; dat hij dacht dat 'zij het wou'.

Ik hoop dat je aangifte doet TO, hoe moeilijk ook. Maar ik denk dat je uiteindelijk spijt zal krijgen als je dit niet doet. Deze ervaring zal lang bij je kunnen blijven en er jaren later nog uit komen; dat is prettiger als je tegelijkertijd kan denken 'ik heb er in ieder geval iets aan gedaan' i.p.v. 'had ik maar iets gedaan'.

Als je twijfelt; maak in ieder geval alvast foto's van je blauwe plekken e.d. en bewaar je opgeschreven verhaal. Je kunt dan later nog beslissen om daar wel of niet iets mee te doen. Ik kan me voorstellen dat je nu nog te geschrokken bent om direct aangifte te doen.

Uiteraard ook niet met hem afspreken voor je over deze schok heen bent. Eerst zaken in je hoofd op een rijtje zetten. Laat hem zijn eigen voorstel uitvoeren; ergens anders verblijven tot jij voor jezelf duidelijk voor ogen hebt wát je wil en er mogelijk voor zou kiezen met hem in gesprek te gaan. Vraag iemand om te helpen om hem dit te vertellen dat hij moet vertrekken, of zorg op zijn minst dat iemand wéét hoe laat en waar jij een gesprek met hem gaat hebben en je bang bent en of deze persoon een extra oogje in het zeil kan houden en paraat kan staan voor een telefoontje van jou mocht het niet goed lopen.
Maar zoals ik het begrijp is hij ondertussen al thuis gekomen na het werk?

Enfin, sowieso bergen virtuele knuffels en liefde.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 17:17
Ik snap alleen dat vraagteken achter de topictitel niet.
nee die vatte ik ook niet :sigh:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven