Verlangen naar intimiteit

17-07-2012 14:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva vrouwen!

Ik zit met een probleem dat ik nergens kwijt kan.Ik ben nogal verlegen wat vrouwen betreft.Ik ben een normale jongeman van 26 jaar en zie er goed uit.Word ook veel nagekeken door vrouwen en ze lachen ook vaak lief naar me, maar heb al meer dan 5 jaar geen intimiteit gehad met een vrouw.In die periode moet gezegd, heb ik ook hard aan mezelf gewerkt vanwege overspannenheid.Nu ben ik op een punt dat ik de behoefte heb om seksualiteit met iemand te delen.Samen naakt zijn, knuffelen, zoenen daar verlang ik zo naar.Ik zit heerlijk in mijn vel en heb de rust gevonden en ik weet wat ik fijn vind.Wie herkent dit?
Ga naar de hoeren
Ik zit goed in mijn vel en ik heb rust en ik weet wat ik fijn vind. Maar via een forum soort van op zoek gaan, dat herken ik dan weer niet.

Of je zoekt enkel een sexpartner, omdat je zo graag samen naakt wilt zijn.

Of je gaat eerst eens beginnen om met kleding aan iets te drinken met een vrouw. Lijkt me een betere start.
Wat is het probleem nu?
Nou, wat let je?
Ik denk dat iedereen dat wel herkent. Op zoek naar een vriendin dus.
Pffffffff nou fijn om te weten. Succes met je zoektocht!
Het klinkt misschien wat grof maar wat de dames boven mij bedoelen is:

Je zegt dat je je nu goed en lekker in je vel voelt, dus dan heb je toch geen obstakels meer? Ga lekker uit, ga flirten en vind je intimiteit.
TO, het is alleen een probleem zo lang jij er een probleem van maakt.

Ga eens uit of begeef je eens in sociale situaties, spreek gewoon wat vrouwen aan en voer eens wat leuke conversaties. Niet met als doel om ze te versieren, maar enkel om een leuke interactie te hebben.

Hoe meer jij gefocust bent op een bepaald resultaat, hoe minder het lukt. Intimiteit is een natuurlijk gevolg, geen doel.
Eerst intimiteit en als ze je ziet zitten komt de seks vanzelf wel.

Als je voor seks gaat wil dat niet zeggen dat de intimiteit volgt, dus jouw geknuffel hoeft dan niet zo, als je maar een goeie leuter hebt en woest aantrekkelijk bent.
it's a big club and you ain't in it
quote:joop_2000 schreef op 17 juli 2012 @ 14:57:

TO, het is alleen een probleem zo lang jij er een probleem van maakt.

Ga eens uit of begeef je eens in sociale situaties, spreek gewoon wat vrouwen aan en voer eens wat leuke conversaties. Niet met als doel om ze te versieren, maar enkel om een leuke interactie te hebben.

Hoe meer jij gefocust bent op een bepaald resultaat, hoe minder het lukt. Intimiteit is een natuurlijk gevolg, geen doel.Hier sta ik ook helemaal achter.
it's a big club and you ain't in it
Ga lekker op een zonvakantie. In die ongedwongen omgeving staan meer mensen open voor een vakantieliefde en wie weet zit er een leuke vrouw voor je bij.

In Nederland zou je je in kunnen schrijven op datingsites, uit kunnen gaan, een gemengde hobby of sport kunnen opzoeken e.d. of natuurlijk gewoon een ONS op kunnen pikken in de kroeg.
En nu verwacht je dat vrouwen zich spontaan gaan aanmelden?
quote:iris1969 schreef op 17 juli 2012 @ 15:02:

of natuurlijk gewoon een ONS op kunnen pikken in de kroeg.Dat is nu juist het probleem denk ik
quote:joop_2000 schreef op 17 juli 2012 @ 15:08:

[...]

Dat is nu juist het probleem denk ik Ja ik vrees dat je daar gelijk in hebt. Ik vergeet wel eens dat je als man hoog op de apenrots moet zitten om zo aan een beschikbare vrouw te kunnen komen.
Je kunt in de kroeg gaan vragen of iemand naakt met je wil zijn.

En anders er wat serieuzer werk van maken. Het komt je niet aan waaien he. Een relatie, en ook een sexrelatie, moet je toch eerst wel ff naar op zoek voordat je het hebt lijkt me. Of niet zoeken..maar als je al zo lang droog staat en echt snel sex wilt, dan juist wel gaan zoeken :p.
Tja, het meest voor de hand liggend is dat je gewoon verliefd wordt. Is er geen leuk meisje in je omgeving die je beter wilt leren kennen? Collega, vreindin in je vriendenclub, kennis... Dan komen die vrijpartijen vanzelf wel hoor.
quote:jongeman_26 schreef op 17 juli 2012 @ 14:31:

maar heb al meer dan 5 jaar geen intimiteit gehad met een vrouw.In die periode moet gezegd, heb ik ook hard aan mezelf gewerkt vanwege overspannenheid.

Je was een half decennium lang overspannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven