Verschil in klaarkomen....?
zaterdag 4 juni 2011 om 01:28
Degenen die mij kennen, weten dat ik getrouwd ben met een man die is "gezegend" met een kleine piemel, een micropiemel zoals sommigen hier dat noemen. Mjn seksleven bestaat dan ook voornamelijk uit masturberen, soms/vaak samen met hem en dat vind ik opwindend. Neuken is geen optie, hij voelt niets, ik voel niets of weinig, als hij in me is....Ik weet ook dat veel vrouwen hier op het forum een vieb gebruiken als ze masturberen. Misschien vind je het stom klinken, maar ik heb nog nooit een vieb gekocht/durven kopen. Een week of twee geleden was ik bij de ETOS en stond toen voor het schap met voorbehoedmiddelen en speeltjes. En ik heb toen echt op het punt gestaan om een vibrator aan te schaffen. Want het lijkt me best wel lekker om iets te voelen binnenin mij als ik me geil voel.
Maar ik vroeg me af (en die vraag stel ik dus nu aan jullie) of het verschil maakt in de mate van klaarkomen? Dus een vieb i.p.v. je rechtermiddelvinger (in mijn geval). Kom je met vingeren anders/fijner klaar dan het bekende handwerk....?
Maar ik vroeg me af (en die vraag stel ik dus nu aan jullie) of het verschil maakt in de mate van klaarkomen? Dus een vieb i.p.v. je rechtermiddelvinger (in mijn geval). Kom je met vingeren anders/fijner klaar dan het bekende handwerk....?
zaterdag 4 juni 2011 om 08:01
Als je (nog) geen vibrator durft te kopen kun je natuurlijk beginnen met alles waar - i.v.m. hygiëne - een condoom om heen kan. Puur om uit te proberen welk gevoel het jou geeft.
Misschien wordt je zoektocht leuker en minder beladen als je samen zoekt naar mogelijkheden voor jullie alletwee om het gevoel te krijgen te neuken c.q. geneukt te worden. Ik heb niet al je berichten gelezen dus ik weet niet of jullie an sich goed over dit onderwerp (zijn kleine piemel) kunnen praten.
Misschien wordt je zoektocht leuker en minder beladen als je samen zoekt naar mogelijkheden voor jullie alletwee om het gevoel te krijgen te neuken c.q. geneukt te worden. Ik heb niet al je berichten gelezen dus ik weet niet of jullie an sich goed over dit onderwerp (zijn kleine piemel) kunnen praten.
zaterdag 4 juni 2011 om 08:09
Sure, maar ik kreeg niet het idee dat het TO om de trillingen ging (kan natuurlijk een zeer aangename bonus zijn ) maar meer om het gevoel 'gevuld' te zijn. En ik las dat ze moeite heeft om zo'n ding aan te schaffen. Al kan ze er natuurlijk ook één on-line aanschaffen, dan heeft ze meteen het goeie gereedschap in huis zeg maar en kan ze experimenten met kaarsen e.d. overslaan.
Heb overigens een vriendin gehad die het trillen ìn haar helemaal niet zo speciaal c.q. irritant vond. Voor binnen in haar ging het puur om het gevuld worden, het trillen was meer voor d'r uitwendige vagina en klit.
Heb overigens een vriendin gehad die het trillen ìn haar helemaal niet zo speciaal c.q. irritant vond. Voor binnen in haar ging het puur om het gevuld worden, het trillen was meer voor d'r uitwendige vagina en klit.
zaterdag 4 juni 2011 om 08:29
Dan zou ik er een online bestellen of bij Christine Le Duc naar binnen gaan, daar werken vrouwen (ik vind ze altijd aardig en behulpzaam) en die vinden het helemaal normaal als je een vieb komt kopen. Je kunt natuurlijk de trilfunctie uitzetten als je die niet wilt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 4 juni 2011 om 11:04
Ik zou proberen je over je schaamte heen te zetten en inderdaad naar de Christine Le Duc gaan zoals Himalaya ook al zei. Misschien even slikken maar als je eenmaal binnen bent merk je dat het eigenlijk net een boekenwinkel is met iemand die je wilt helpen om op zoek te gaan naar het juiste artikel. Ik vind de mensen die er werken in ieder geval erg vriendelijk.
Mijn vibrator gebruik ik trouwens alleen voor de buitenkant, voor mij hoeft hij niet naar binnen. Volgens mij is er wel een verschil in orgasmes, is het mogelijk vaginaal en clitoraal te komen. Mij lukt het alleen clitoraal te komen. (Ook met mijn vriend)
Als je een vibrator koopt zal ik wel aanraden te vragen naar een die niet zo'n veel herrie maakt, kan flink afleiden.
Veel plezier!
Mijn vibrator gebruik ik trouwens alleen voor de buitenkant, voor mij hoeft hij niet naar binnen. Volgens mij is er wel een verschil in orgasmes, is het mogelijk vaginaal en clitoraal te komen. Mij lukt het alleen clitoraal te komen. (Ook met mijn vriend)
Als je een vibrator koopt zal ik wel aanraden te vragen naar een die niet zo'n veel herrie maakt, kan flink afleiden.
Veel plezier!
zaterdag 4 juni 2011 om 11:29
Ik zou de eerste gewoon on-line kopen, bijvoorbeeld bij mailfemale.nl . Daar heb ik voor mijn lief ook regelmatig wat besteld, leuke site en winkel door vrouwen en nadrukkelijk gericht op vrouwen (nee ik heb absoluut geen aandelen of andere belangen, gewoon goede ervaringen). Wat ze verzenden wordt netjes discreet en onherkenbaar verpakt.
Koop een simpele, goedkope en probeer 't. En zodra je beter weet wat je prettig vindt koop je weer een andere.
Koop een simpele, goedkope en probeer 't. En zodra je beter weet wat je prettig vindt koop je weer een andere.
zaterdag 4 juni 2011 om 13:06
zaterdag 4 juni 2011 om 19:14
Ik heb ook een stukje van Jason's feilloze technieken gezien: "Vrouwen willen gedomineerd worden"... En dan beschrijft hij hoe een vrouw helemaal gek werd van verlangen toen hij haar hoofd met twee handen stevig beetnam en zoende en haar daarna optilde en op zijn bed gooide... Dat was genoeg om haar helemaal extatisch te laten worden en dus beleefde ze de heftigste orgasmes van haar leven...
Ik zou voor een vieb gaan i.p.v. naar gladde mannetjes te praten
Ik zou voor een vieb gaan i.p.v. naar gladde mannetjes te praten
dinsdag 7 juni 2011 om 16:52
quote:himalaya schreef op 04 juni 2011 @ 18:26:
Geen idee, ik wacht nog steeds op zijn link met de échte cursus (na 2 youtube filmpjes gekeken te hebben). Al 2 uur lang, terwijl hij in 2 minuten zou komen. Die link dan
Er is niet echt een on line cursus
De echte cursus bestaat uit 5 of 6 videobanden of dvds.
Ik heb wel een link als je wil kan ik die wel mailen, maar heel veel wijzer wordt je er niet van.
Geen idee, ik wacht nog steeds op zijn link met de échte cursus (na 2 youtube filmpjes gekeken te hebben). Al 2 uur lang, terwijl hij in 2 minuten zou komen. Die link dan
Er is niet echt een on line cursus
De echte cursus bestaat uit 5 of 6 videobanden of dvds.
Ik heb wel een link als je wil kan ik die wel mailen, maar heel veel wijzer wordt je er niet van.
odi et amo